Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску реклами в покупках Google?

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску реклами в покупках Google?

25.01.2022

Олексій Бакуменко, редактор блогу Webpromo


25 років тому Google створювався як система для пошуку інформації та створення універсальної інтегрованої бібліотеки даних. Через стільки часу проривний, але вузько спеціалізований проект перетворився на потужний інструмент для ведення та просування бізнесу.

Корпорація розробила послуги для компаній різних рівнів та специфіки. У цій статті ми поговоримо про платформу Google Merchant Center та Google Shopping — інструменти для просування товарів, інтернет-магазинів у контекстно-медійній мережі.

Зміст:

1. Що таке Google Merchant Center?

2. Як зареєструватися в Google Merchant Center?

3. Як розпочати роботу в Google Merchant Center?

4. Що таке Google Shopping?

5. Як запустити рекламу в Google Shopping?

6. Висновок

Google Merchant Center



 

Що таке Google Merchant Center?

Google Merchant Center створений для зручності просування товарів незалежно від кількості. Продаєте ви 1000 найменувань, або 10 000 — формуйте товарний фід, завантажуйте на платформу та запускайте рекламу в Google Ads або Google Merchant Center.

Google Merchant Center

В оголошенні користувач бачить зображення та найменування товару, його ціну та назву компанії-продавця. Залежно від пошукового запиту механізм платформи змінить зміст оголошення, підібравши відповідну позицію з фіда. Існує стандартний та розширений типи акаунта. Останній дозволяє додавати до облікового запису більше 1 фіда для різних магазинів.

 

Як зареєструватися в Google Merchant Center?

Google Merchant Center

Для реєстрації на платформі необхідно мати обліковий запис у Google. Створіть його, якщо не користувалися сервісами пошукового гіганта. Далі перейдіть до сервісу, та натисніть кнопку “Почати”, або “Створити обліковий запис”.

Google Merchant Center

Сторінка, на яку ви потрапите, за замовчуванням може відкритися англійською мовою. Користувачі мають можливість змінити мову на іншу в підвалі сайту (є українська та російська). Ознайомтеся з короткою інструкцією та натисніть кнопку “Створити”.

Google Merchant Center

Наступний крок — внесення інформації про компанію: назву, часовий пояс та країна.

Google Merchant Center

Google Merchant Center передбачає 2 способи купівлі товарів: на сайті або в магазині. Вам потрібно вказати, як саме відбувається продаж у вас.

Google Merchant Center

На закінчення можна підключити до облікового запису Shopify і Paypal, а також вказати, яку розсилку ви згодні отримувати на електронну пошту від сервісу.

Google Merchant Center

Після прийняття умов використання ви потрапите до робочого простору платформи.

Важливо:

  • Використовуйте в Україні лише українську мову (відповідно до закону “Про функціонування української мови як державної”).
  • Не додавайте у фід товари, які не продаєте;
  • Посилання в рекламі має навести на сторінку купівлі вказаного в оголошенні товару;
  • На сайті повинна бути інформація про можливість (або її відсутність) обміну та повернення товару.
  • На сайті має бути вказана контактна інформація;
  • Дотримуйтесь умов зберігання та збору інформації про клієнтів;
  • Для роботи із платформою підтвердіть володіння сайтом.


 

Як розпочати роботу в Google Merchant Center

Між реєстрацією та повноцінною роботою з платформою користувачам потрібно пройти 6 етапів наповнення облікового запису інформацією:

Дані про компанію

Google Merchant Center

Необхідно вказати фактичну адресу компанії: місто, вулицю, номер будинку та індекс. Сервіс також запитує номер телефону на підтвердження власності організації (користувачі його побачать).

Підтвердження сайту

Google Merchant Center

Введіть у полі URL вашого веб-ресурсу, щоб заявити на нього права. Для їх підтвердження скористайтесь одним із 4-х способів:

  • Додайте HTML-тег на головну сторінку сайту;
  • Завантажте файл HTML на сервер веб-ресурсу;
  • Скористайтеся Google Tag Manager;
  • Підв’яжіть до сайту Google Analytics.

Параметри доставки

Google Merchant Center

Цей етап поділено на 3 розділи: охоплення служби, дата та вартість доставки. Вкажіть назву служби доставки, країни, в яких вона діє, та валюту операцій.

Google Merchant Center

У налаштуваннях дати слід зазначити:

  • Час, до якого має бути зроблено замовлення, щоб його відправили того ж дня;
  • Часовий пояс;
  • Час обробки. Якщо товар може бути відправлений у день замовлення, у цьому полі слід зазначити “0”.
  • Час транспортування;
  • Дні, в які здійснюється обробка та транспортування.

Для вартості доставки розроблено гнучкі налаштування:

  • Безкоштовна для замовлень дорожче за певну суму (вкажіть порогову суму замовлення та вартість доставки);
  • Повністю безкоштовна;
  • Діапазон цін (можна вказати кілька варіантів);
  • Єдина ціна (зазначте 1 ціну за всі доставки).

Google Merchant Center

Розширені установки дозволяють встановити вартість доставки на окремі товари за допомогою транспортних етикеток.

Додавання товарів

Google Merchant Center

Товари можна імпортувати з сайту, завантажувати поштучно або за допомогою фіда. Фід — це файл, який містить необхідні дані про товари (зображення, артикули, описи, специфікації). Щоб використати фід, виберіть опцію “Завантажити одразу багато”.

Google Merchant Center

Вкажіть країну та мову.

Google Merchant Center



Вкажіть назву фіда та виберіть спосіб завантаження:

  • З Google таблиць;
  • З сайту за розкладом (товари з’являтимуться на платформу з веб-ресурсу у вказаний час);
  • З зовнішнього носія (завантаження із жорсткого диска, флешки);
  • За допомогою Content API.

Завантажте фід зручним для вас способом.

Ознайомлення із правилами

Google Merchant Center

На цьому етапі потрібно прочитати всю доступну інформацію, щоб уникнути блокувань та непорозумінь з адміністрацією Google Merchant Center.

Підсумкова перевірка

Google Merchant Center

Останній крок: ви підтверджуєте заповнення попередніх полів та запитуєте підсумкову перевірку. Зазвичай вона триває 3 дні. Після підтвердження картки товари з’являться у пошуковій видачі.

 

Що таке Google Shopping?

Google Merchant Center



Якщо Google Merchant Center призначений для відображення в пошуковій видачі товарних карток, то Google Shopping — це інструмент їхнього просування, вид рекламних оголошень.

Рекламна кампанія в Google Shopping підходить:

  • Інтернет-магазини з великим асортиментом товарів;
  • Інтернет-магазини з ніш з високою вартістю кліку (користувачі отримають більш наочну інформацію про товар, це відсіє частина нецільових переходів);
  • Компаніям, у яких часто змінюються ціни (оновлення прайсу відбувається через фід).

 

Як запустити рекламу в Google Shopping?

Після налаштування Google Merchant Center та завантаження фіда картки ваших товарів відображатимуться у пошуковій видачі вкладки “Покупки”. Для формування з них рекламних товарних оголошень виконайте такі дії:

  1. Створіть нову кампанію в Google Ads, вибравши тип “Торгівельна”;
  2. Вкажіть мету просування “Продажу”;
  3. Введіть ідентифікатор Google Merchant Center;
  4. Налаштувати показ об’яв у кількох країнах збуту;
  5. Визначте, чи будуть покази об’яв на партнерських сайтах;
  6. Уточніть локації, де транслюватиметься реклама (області, міста, райони);
  7. Вкажіть бюджет, розмір ставок;
  8. Виберіть спосіб показу — стандартне або прискорене використання бюджту;
  9. Вкажіть розклад показів об’яв.

Додаткові можливості реклами в Google Shopping:

  • Функція “Локальний”. За наявності офлайн-магазину реклама буде показана користувачам, що знаходяться поруч торгової точки.
  • Товарний фільтр. Виключає із рекламної кампанії обрані товари.
  • Пріоритет. Якщо запущено кілька рекламних кампаній, функція дозволяє визначити пріоритетність.

Окремі оголошення генеруються автоматично на основі даних фіду. Для зручності аналітики можна розбити товари на групи. Ідентифікатори груп прописуються у фіді в стовпцях “Ярлик клієнта 0” та “Бренд”. Це дає можливість розділити оголошення по бренду, категорії та за заданими самостійно параметрами.

 

Висновок

Рекламні оголошення Google Shopping отримують менший CTR, ніж текстова контекстна реклама. Але при цьому кліки якісніші. Формат оголошення, в якому користувач бачить відразу зображення товару та його ціну, відсіює нецільовий трафік. Автоматична підстановка даних з фіду позбавляє рекламодавців постійного коригування рекламних кампаній, а можливість групувати оголошення дозволяє ефективно управляти товарним асортиментом, оперативно реагуючи на поведінку користувачів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті