Як Webpromo відновлювали роботу у перший рік війни — Юрій Копишинський
22.05.2023
В ексклюзиві для порталу “NV” СЕО Webpromo Юрій Копишинський розказав про досвід агентства щодо відновлення роботи у перший рік війни.
Як і серед більшості українців, розмови про війну точилися ще до 24 лютого. За кілька тижнів до початку повномасштабного вторгнення були заморожені інвестування по деяких напрямках для того, аби зменшити можливі ризики.
24 лютого, під гул літаків і звуки пострілів, команда керівників зупинила усі рекламні кампанії. За тиждень було відновлено роботу на західних ринках, а також у Казахстані. Українських клієнтів так і залишили “на паузі”. Єдина активність, яка велась у Webpromo у березні, це запуск інформаційних кампаній проти росіян.
“Тоді ми не думали про майбутнє диджиталу, скоріше про те, як вижити”, — ділиться Юрій.
Коли завдяки ЗСУ, ТРО та волонтерам території повернулись під контроль України, сфера почала потроху оживати. Так, у травні було відновлено близько 35% рекламодавців. Відключення світла також не стали на заваді роботи, адже чимало клієнтів були готові працювати всупереч усім викликам. Офіс Webpromo став своєрідним хабом, куди приїжджали працювати навіть клієнти.
Протягом року головне завдання полягало у збереженні команди, адже бізнес — це, в першу чергу, люди. Деяких працівників довелося відправити у неоплачувану відпустку, однак це стосувалося стажерів та колег, які безпричинно випадали із робочих комунікацій. Іншим працівникам було збільшено бонусну частку до заробітної плати.
На сьогодні Webpromo вдалося повернути переважну більшість клієнтів, а також залучити до співпраці зовсім нові компанії. Незважаючи на усі складнощі, команда працює і наближає перемогу.