Головна » Блог » Тренди контент-маркетингу 2023

Тренди контент-маркетингу 2023

29.11.2022

Юрій Телець


У 2023 році сфера контент-маркетингу продовжить розширюватися та змінюватися разом із маркетинговими техніками компаній. Одні тенденції удосконалюватимуться, інші ж стануть для вас новими й потребуватимуть детального вивчення й розуміння. Аби ви були на крок попереду, ми зібрали 9 трендів контент-маркетингу, які будуть популярними у 2023 році.

Зміст:

  1. Інтерактивний контент
  2. Нішевий контент
  3. Гіперперсоналізація
  4. SEO-оптимізація
  5. Чат-боти
  6. Віртуальна реальність (VR)
  7. Оптимізація для голосового пошуку
  8. Відеоконтент
  9. Емпатійний контент-маркетинг

Висновок

 

1. Інтерактивний контент

За допомогою інтерактивного контенту ви можете привернути увагу цільової аудиторії, змусити її якомога довше залишатися на вашій веб-сторінці та найважливіше – отримати цінну інформацію про своїх постійних клієнтів, їх вподобання, потреби й розробити портрет потенційних споживачів.

Сервісів для створення інтерактивного контенту нині безліч. Так, наприклад, Genially  допоможе вам створити тести, квізи та мініігри. А от сервіс MapMe спеціально призначений для створення інтерактивних карт. Однією з переваг є те, що компанії можуть створювати карти на основі своєї маркетингової стратегії та дозволяти користувачам вводити важливі дані.

Mapme ua

Використовуйте інтерактивний контент у текстах, електронних книгах, звітах або інструкціях, додаючи частини чи анімації, які можна клікати та розширювати. При цьому звертайте увагу на місце розташування інтерактивного контенту. Наприклад, якщо ви вирішите додати його на цільові сторінки свого бренду, веб-сайт стане більш привабливим для цільової аудиторії.

 

2. Нішевий контент

Ще одна тенденція контент-маркетингу у наступному році – створення нішевого контенту. Він акцентує увагу на певній підтемі, пов’язаній з вашим бізнесом чи галуззю. Мета такого контенту – зацікавити  невелику групу людей. Так, створення спеціалізованого вмісту допоможе вам звернутися безпосередньо до конкретних потенційних клієнтів і заохочувати їх до конверсії завдяки розробці унікального контенту та постійного залучення на сторінку свого бренду*.


* Зразком нішевого контенту є блог Webpromo, у якому маркетологи та дотичні до цієї сфери спеціалісти можуть знайти актуальний і цікавий для себе контент.

3. Гіперперсоналізація

Аби уникнути стандартизованої комунікації з клієнтами, у 2023 році маркетологи активно використовуватимуть стратегію гіперперсоналізації. Вона орієнтована на дані, які використовує штучний інтелект, автоматизацію та аналітику для створення налаштованої взаємодії як з постійними клієнтами, так і з потенційними. Завдяки цій стратегії ви зможете враховувати вподобання та потреби клієнтів і створювати контент, адаптований до конкретних продуктів, мов і маркетингових каналів.

Якісним прикладом застосування гіперперсоналізації є рекомендації фільмів від Netflix на основі нещодавньої історії переглядів їхніх користувачів або щорічний огляд Spotify пісень, виконавців і музичних жанрів, які їхні користувачі слухали найбільше.

Spotify

Джерело: https://open.spotify.com/

Окрім цього, Spotify ділиться відгуками слухачів разом із спеціально вибраними списками відтворення для окремих користувачів.

Отже, якщо в 2023 році плануєте підтримувати постійну зацікавленість клієнтів, обов’язково дотримуйтесь стратегій гіперперсоналізації.

 

4. SEO-оптимізація

Лише одне створення великої кількості контенту не є ефективним інструментом залучення потенційних клієнтів на веб-сторінку. Так само це не допоможе переконати їх купити ваші продукти чи послуги. Як наслідок, SEO-оптимізація залишатиметься серед трендів контент-маркетингу навіть у 2023 році. Про це свідчать і 55 статистичних даних щодо SEO, зібраних і проаналізованих засновником консалтингової компанії з цифрового маркетингу PDCA Social Нілом Шаффером.

Оптимізований контент підвищить рейтинг веб-сторінок вашого бренду у пошуковій видачі та надасть можливість потенційним клієнтам якомога швидше знайти вас з-поміж інших компаній. Для цього вміст має містити релевантні ключові слова та відповідати існуючим алгоритмам пошукових систем. Тому під час створення унікального та високоякісного контенту враховуйте, наприклад, рекомендації Google та стежте за тенденціями контент-маркетингу, адже це може значно підвищити рівень конверсії відвідувачів вашого сайту.



 

5. Чат-боти

Чат-боти спілкуються з користувачами сайту в режимі 24/7. Закладена функція автоматизованої комунікації дає можливість компаніям мінімізувати витрати на колл-центр, збільшити час роботи обслуговування клієнтів, швидше обробити більшу кількість звернень.

За допомогою чат-ботів ви можете надавати користувачам персоналізовані рекомендації на основі їхніх запитань. Наприклад, якщо клієнт задає поширене запитання (FAQ), ваш чат-бот може спрямувати його на вже готову відповідну сторінку. Принцип такої взаємодії поширюватиметься й на роботу з іншим контентом вашого бренду.

Аби створити чат-бот для соцмереж, вам не потрібно мати жодних знань і навичок зі сфери програмування. Просто підготуйте список запитань і відповідей та скористайтеся спеціальними онлайн-конструкторами чат-ботів. Наприклад, Flow XO надасть можливість створити чат-бот для Telegram, WhatsApp, Facebook Messenger і Slack. Додатково охопити Viber, Instagram Direct та Skype допоможе сервіс Smart Sender. 

Smartsender

Також рекомендуємо скористатися Sendpluse – платформою для маркетингу й продажу, завдяки якій можна сконструювати чат-боти для Telegram, WhatsApp, Instagram і Facebook.

 

6. Віртуальна реальність (VR)

За даними HubSpot, очікується, що до кінця 2022 року дохід ринку VR для споживачів і підприємств досягне 6,71 мільярда доларів США, а до 2024 року – 12,9. Як бачимо, віртуальна реальність стане одним із основних трендів, що сформує сферу контент-маркетингу у наступному році. Вам більше не потрібно буде використовувати текстовий формат, щоб розповісти про свій бренд, особливості послуг чи товарів. VR зробить це за вас.

Так, наприклад, у березні 2022 року Wendy’s запустила Wendyverse – віртуальний ресторан на платформі Meta Horizon World. У блозі, опублікованому на Meta, мережа ресторанів повідомила, що користувачі зможуть «приходити за прилавок, спілкуватися з друзями та вирушити в апетитну пригоду». Ба більше, відвідувачі Wendyverse можуть грати у баскетбол і знаходити пасхальні яйця, які містять сюрпризи, наприклад, безкоштовну їжу.

Wendys

Зазначимо, що віртуальна реальність вже давно активно розвивається у сфері нерухомості завдяки 360-градусним зображенням, що допомагають, наприклад, продемонструвати інтер’єр помешкання. У такий спосіб аудиторія отримує не лише бажану інформацію, а й має змогу взаємодіяти з іншим простором.

 

7. Оптимізація для голосового пошуку

Оскільки щомісяця  виконується понад один мільярд голосових запитів, радимо не нехтувати оптимізацією голосового пошуку. Люди часто звертаються до голосових пристроїв, щоб отримати відповіді, і, якщо ваш контент не оптимізовано для голосового пошуку, ви втратите цей цінний трафік.

Найкращий спосіб оптимізації для голосового пошуку – це відповідати на запитання прямо та лаконічно. Короткі та конкретизовані відповіді збільшують свої шанси з’явитися у рекомендованому фрагменті.



 

8. Відеоконтент

У межах онлайн-маркетингу відеоконтент уже встиг продемонструвати високі результати: так, середня сесія в TikTok триває втричі довше, ніж в Instagram, а 87% рекламодавців відзначають збільшення трафіку після використання відеоконтенту.

Очікуємо, що така тенденція не лише збережеться у 2023 році, а й набуватиме ще більшої популярності на різних онлайн-платформах. Адже насправді створення такого вмісту не потребує багато часових та економічних витрат, оскільки нині існує безліч необхідних і доступних для цього інструментів.

Так, наприклад,  VideoShop пропонує безліч цікавих функцій для створення та монтування відео, якими ви швидко можете поділитися у Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat та WhatsApp. Більш професійний відеоконтент допоможе зробити сервіс  Animoto, в якому ви отримаєте можливість комбінувати власні відео та фото разом із текстовими написами, музикою й фільтрами.

Animoto

Пам’ятайте, що як постійні, так і потенційні клієнти добре реагують на відеоконтент, оскільки він швидко привертає їх увагу. Ще однією причиною ефективності відеоконтенту є можливість надати клієнтам більш персоналізовану та глибоку форму зв’язку, а також за потреби доступно пояснити інформацію, яка є складною для розуміння у звичайному текстовому форматі.

 

9. Емпатійний контент-маркетинг

З появою пандемії, а потім і повномасштабної війни РФ проти України, маркетологам довелося переглянути свої стратегії та зробити в них центральними постатями власних клієнтів. Щоб досягти успіху в цьому підході, зосередьтеся на взаємодії з цільовою аудиторією вашого бренду як з людьми, а не лише як з потенційними покупцями. Так, під час розробки контент-стратегії ставте собі запитання:

  • Що спонукає ваших постійних і потенційних клієнтів до дій?
  • Хто ваші клієнти?
  • Які труднощі вони відчувають?

Відповіді на ці запитання допоможуть вам і вашим колегам створити персоналізований контент, який викликатиме в клієнтів емоції. Це допоможе покращити взаємодію з ними та розвинути довіру.

 

Висновок

Зазначені тренди контент-маркетингу помітні вже, а в 2023 році лише набиратимуть обертів. Одні з них видозмінюватимуться, інші почнуть демонструвати свій потенціал.

Отже, аби не залишитися позаду конкурентів і знаходити нові інструменти для залучення клієнтів, намагайтеся постійно стежити за тенденціями контент-маркетингу та аналізувати їх ефективність на практиці.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності