YouTube запускає 30-ти секундну рекламу без функції пропуску
19.05.2023
YouTube у своєму блозі презентував нові продукти, серед яких реклама на телебаченні, яку не можна буде пропустити. Що це означає і як працює?
Відеохолдинг YouTube зазначає, що згідно дослідження Nielsen, у грудні минулого року YouTube і YouTube TV на телевізорах у США дивилися понад 150 млн унікальних глядачів. Тому цей напрямок вважається перспективним для рекламодавців.
YouTube пропонуємо 30-секундну функцію без пропуску в YouTube Select на CTV. Цей формат ідеально вписується на великий екран. Замість того, щоб бачити дві реклами по 15 секунд поспіль, користувачі побачать одну рекламу на 30 секунд. Поки функція доступна в США, проте до кінця року стане доступною на інших міжнародних ринках.
Згодом з’явиться можливість паузи до CTV. Pause Experiences — рекламні блоки, які програватимуться, коли ролик стоїть на паузі. Це зручно для глядачів і дозволяє їм більше дізнатися про ваш бренд.
YouTube відмічає, що спостерігає значні зміни в тому, як люди сприймають контент. YouTube — це місце, де користувачі активно залучаються до Shorts, і, звичайно, більше глядачів дивляться YouTube на найбільшому екрані вдома.