Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

13.01.2021

Ольга Коцофане


Щомісяця YouTube посчетает понад 2 млрд унікальних користувачів. Це робить майданчик однієї з найбільших соціальних мереж в світі, а значить цікавою для рекламодавців. Тепер включення реклами на YouTube в свою маркетингову стратегію є практично обов’язковим, незалежно від галузі або ніші. Але щоб цей канал був найбільш ефективним, необхідно вибрати оптимальний вид реклами на YouTube для просувається товару або послуги, а також дотримуватись рекомендацій по її створенню і подальшому аналізу результатів.

Види реклами на YouTube
Зміст:

Актуальна статистика YouTube.

Види реклами на YouTube

Відеореклама на YouTube

Аудіореклама на YouTube

Адаптивні медійні оголошення

Реклама у блогерів

Як аналізувати рекламу на YouTube

Переваги та недоліки реклами на YouTube

Рекомендації зі створення відеоконтенту для реклами на YouTube

Висновки

 

Актуальна статистика YouTube:

  1. YouTube — друга за величиною пошукова система в світі.
  2. В Україні YouTube посідає друге місце за охопленням аудиторії.
  3. За даними Statista, 27,2% глядачів проводять за переглядів відеоконтенту на платформі більше 10 годин на тиждень, 15,4% — від 7 до 10 годин. Решта в майже в рівній кількості від 1 до 7 годин.

    Скільки часу користувачі проводять на YouTube

    Скільки часу користувачі проводять на YouTube в тиждень. Джерело: Statista

  4. У день український глядач витрачає на YouTube близько 40 хвилин, йдеться в дослідженні VIDEOFIRMA.
  5. Також VIDEOFIRMA з’ясували, що за статевою ознакою українська аудиторія YouTube складається на 53% з жінок і 47% чоловіків.
  6. Після Netflix YouTube є другою за популярністю платформою для перегляду відео на телевізійних екранах серед людей у віці від 18 до 34 років.

    Вік аудиторії на YouTube

    Найпопулярніші платформи для перегляду відео контенту на ТБ екранах

  7. 30% трафіку українського YouTube доводиться на контент дитячих YouTube-каналів, що характеризує відеохостинг як відмінну майданчик для охоплення молодіжної аудиторії.
  8. YouTube перевершує всі мобільні додатки за кількістю трафіку, що генерується. На частку відеосервісу припадає 37% від світового мобільного трафіку, пише в своєму звіті Sandvine.
  9. Розслаблення і розваги — головні причини для перегляду відео на YouTube. Тільки за час карантину в 2020 році на 45% зріс інтерес до кулінарних відео, на 400% – до відео про хліб і закваску, на 200% — до відео тренувань.
  10. Основні проблеми, з якими стикаються рекламодавці, — це пропуск реклами і блокування. 65% користувачів YouTube пропускають рекламу, що не додивившись до кінця, а від 40% до 70% користувачів інтернету використовують AdBlock.

 

Види реклами на YouTube

На відеохостингу YouTube передбачено маса можливостей для реклами. Просувати потрібні товари або послуги можна за допомогою традиційних коротких інтегрованих відеороликів, за допомогою адаптивних медійних оголошень в КМС або через блогерів. Також в найближчому майбутньому з’явиться формат аудіореклами, який вже проходить бета-тестування. Всі ці види рекламних форматів на YouTube має сенс розібрати докладніше.

Відеореклама на YouTube

Як майданчик для відеороликів, хостинг підготовлений до роботи з відеооголошеннями. Їх настройка проводиться через рекламний кабінет в Google Ads.

Нагадаємо, що відеореклама – один з ключових трендів PPC на 2021 рік.

Оголошення In-Stream з можливістю пропуску

Оголошення In-Stream з можливістю пропуску

Оголошення In-Stream з можливістю пропуску

В даному випадку відеооб’яви показується перед іншими роликами на самому майданчику, в партнерських програмах і на сайтах, де є вбудовані YouTube-ролики. Найчастіше вони автоматично запускаються на початку, середині або наприкінці відео. Глядач може пропустити рекламу через 5 секунд після її початку. Оплата залежить від мети кампанії. Коли встановлена ​​ціна за перегляд, то кошти спишуться в тому випадку, якщо рекламне оголошення відтворюється більш 30 секунд або глядач взаємодіє з ним. Якщо ціна встановлені за покази або конверсії, то оплата залежить від кількості показів.

Оголошення In-Stream з можливість пропуску використовуються для підвищення впізнаваності бренду і інтересу до конкретної продукції, продажів, залучення трафіку на сайт. Їх можна використовувати як візитку бренду або нової лінійки товарів/послуг, інформування аудиторії про спеціальні пропозиції, збору лидов і навіть прямих продажів.

Оскільки реклама In-Stream менше схожа на рекламу в порівнянні з класичною банерної рекламою, вона легко привертає увагу. Особливо це актуально для молодих користувачів, які майже не звертають уваги на звичайну банерну рекламу. Оголошення In-Stream також дають переваги для постачальників контенту, тому що вони мають можливість більше заробити. Але у формату є і свої недоліки. Якщо рекламні оголошення показуються користувачеві, коли він їх не очікує, це може привести до втрати довіри і, в довгостроковій перспективі, до відмови від товарів або послуг відповідної компанії.Объявления In-Stream без возможности пропуска

Оголошення In-Stream без можливості пропуску

Оголошення In-Stream без можливості пропуску

Під подібними оголошеннями маються на увазі невеликі ролики тривалістю до 15 секунд. Вони також запускаються в різних місцях відео, однак пропустити їх не вийде. Глядач змушений буде переглянути рекламу повністю.

Експерти Webpromo можуть налаштувати вашу відеорекламу на YouTube так, щоб ви отримали максимальні охоплення і високу впізнаваність. Ми по максимуму використовуємо можливості таргетингу, щоб знайти саме вашу цільову аудиторію на платформі і її партнерських сайтах. Для розрахунку вартості відеореклами, залиште заявку і ми з вами зв’яжемося.

Оголошення Video Discovery

Система просування, яка передбачає рекламу відеоролика в списку інших пропозицій або на сторінках результатів пошуку. Video Discovery підійде для тих, хто хоче збільшити популярність конкретного ролика на платформі. При цьому не потрібно показувати посилання на сайт.

Оголошення Video Discovery

Оголошення Video Discovery на головній сторінці відеохостингу

Як виглядає оголошення Video Discovery поруч зі схожим відео

Як виглядає оголошення Video Discovery поруч зі схожим відео

Як виглядає оголошення Video Discovery в результатах пошуку

Як виглядає оголошення Video Discovery в результатах пошуку

Перевага цього типу реклами в тому, що можна протестувати різні позиції і масштабувати найбільш ефективні для вашого бізнесу.

Оголошення-заставки

Оголошення-заставки на YouTube

Оголошення-заставки на YouTube

Це невеликі ролики тривалістю 6 секунд без пропуску. Ефективне рішення в тому випадку, якщо треба швидко нагадати потенційним клієнтам про бренд, який вже відомий. Вписується в серійні покази і ремаркетинг.

Оголошення Out-Stream

Відразу відзначимо, що цей тип відеореклами потрапив в нашу статтю тільки потім, щоб нагадати вам — на YouTube оголошення Out-Stream не відображаються. Цей формат разработ спеціально для мобільних пристроїв і користувачі бачать його на сайтах і в додатках партнерських відеоресурсів Google.

Оголошення Out-Stream

Оголошення Out-Stream

Для оголошень Out-Stream застосовується ціна за тисячу показів. Показом вважається знаходження оголошення у видимій області більше 2 секунд. Це дозволяє збільшити охоплення РК за вигідною ціною.

Оголошення Masthead

Як виглядає оголошення Masthead

Як виглядає оголошення Masthead

Вид нативного оголошення, що відображається у верхній частині головної сторінки відеохостингу. Таке рішення підійде великим рекламодавцям, які прагнуть розширити вплив. Застосовувати подібні відео об’яви можна тільки за допомогою торгового представника Google.

Формат адаптується під десктом, мобайл і телевізійний екран. Оплата здійснюється по одній з двох схем — фіксована ціна за день або за тисячу показів.

Аудіореклама на YouTube

У листопаді 2020 року менджер групи продуктів, реклами на YouTube Мелісса Шей Ніколіч повідомила в блозі Google про запуск аудіореклами на YouTube. На даний момент (січень 2021 г.) формат продовжує проходити бета-тестування. Вони доступні на аукціонах в Google Рекламі, дисплей і Відео 360 на основі ціни за тисячу показів з тими ж параметрами орієнтування на аудиторію, стратегіями призначення ставок і можливостями вимірювання Brand Lift, що і відеокампаніі на YouTube.

Як і інші види оголошень, аудіооб’яви расщітани на підвищення впізнаваності брендів, але вже серед нової аудиторії — аудіалів. Такий спосіб просування може виявитися не менш ефективним, ніж традиційні відеоролики. Адже, якщо ваша аудиторія віддає перевагу аудіоформат серед інших, то і рекламний контент їй буде комфортніше сприймати в такому ж вигляді.

Адаптивні медійні оголошення

Просування за допомогою адаптивної реклами на YouTube передбачає її показ у Медійній мережі. Оголошення створюються на основі доданих об’єктів, а зовнішній вигляд і розмір автоматично підлаштовуються під доступні місця для реклами.

Реклама потрібно лише додати потрібний логотип, заголовки, картинки, ролики і опису. Ручна настройка адаптивною реклами на YouTube не буде потрібно, так як сервіс Google в автоматичному режимі буде формувати оголошення з урахуванням доступних рекламних місць. При цьому система буде прагнути досягти максимальної ефективності.

Адаптивні медійні оголошення на YouTube можуть відображатися в різних місцях у вигляді тексту, графіки або нативного оголошення.

Адаптивні медійні оголошення на YouTube

Адаптивні медійні оголошення на YouTube

Реклама у блогерів

Поширення блогинга як культурного явища призвело до появи нових методів просування товарів і послуг. Все більше рекламодавців прагнуть співпрацювати з популярними блогерами, тим самим збільшуючи кількість потенційних клієнтів. Є кілька типів співпраці з блогерами з питань реклами.

Продакт-плейсмент

Ефективний метод збільшення аудиторії бренду або конкретного продукту. При цьому багато що залежить від правильно обраного для просування моменту, так як помилка в цьому питанні призведе до того, що реклама виявиться абсолютно неефективною.

Суть просування полягає в тому, що блогер у відеоролику користується якимось реквізитом, які мають конкретний комерційний аналог. У кадрі може з’являтися як сам продукт, так логотип бренду. Не менш ефективним буде згадка товару або послуги в позитивному сенсі.

Продакт плейсмент в програмі

Продакт плейсмент банківської карти в роликах про подорожі

Інтеграція або нативна реклама

Інтеграція в відеоролики блогерів працює як промо-контент. Вона нагадує рекламні вставки. Відмінності пов’язані з тим, що інтеграція органічно вбудована в дії ролика. При розробці реклами у блогерів на YouTube важлива креативна складова, оскільки найменша неприродність здатна відштовхнути глядача. Бажано на етапі планування обговорити з блогером всі питання по контексту.

Рекламна інтеграція в відео блогерів

Рекламна інтеграція в відео блогерів

Ексклюзивний ролик

Створення ексклюзивного ролика виконує відразу ряд маркетингових задач. За допомогою цього інструменту можна зручно генерувати ліди і підвищувати лояльність аудиторії. Тут блогер не тільки згадує бренд або продукцію, але присвячує їм весь ролик.

Ексклюзивні ролики для брендів на YouTube

Ексклюзивні ролики для брендів на YouTube

Така реклама обходиться дорожче стандартних інтеграцій, однак при правильному і креативний підхід віддача від подібного вкладення буде відповідна. Реклама не варто занадто сильно втручатися в процес створення рекламного ролика, оскільки блогер набагато краще відчуває свою аудиторію.

Фантазія авторів в процесі роботи над відео не обмежена. Просувати товари можна в вигляді повноцінних промо-роликів, кліпів, оглядів або навіть у формі розважального контенту.

Амбасадорство

Амбассадорство – метод підтримки бренду, товару або послуги за допомогою особистого визнання і регулярного співробітництва. Блогери і лідери думок нерідко стають особами конкретних компаній, тим самим підвищуючи її популярність.

В рамках амбассадорства блогери можуть рекомендувати продукцію своїм глядачам або ж влаштовувати повноцінні шоу, присвячені конкретної тематики. Другий варіант видається більш ефективним, оскільки привертає більше уваги.

Амбасадор підвищують впізнаваність бренду

Іван Ургант – амбасадор автомобільного бренду Audi в Росії

Продумані колаборації брендів з блогерами або знаменитостями можуть дати відмінні результати, збільшуючи впізнаваність бренду і, відповідно, підвищуючи продажу.

Рекламна вставка

Рекламна вставка у блогера на YouTube

Рекламна вставка у блогера на YouTube

Рекламні вставки потрібні для вирішення завдань лідогенераціі і загального просування товарів або послуг. Вставка виглядає як повноцінна реклама, вбудована в відео, але відокремлена від його тематики (на відміну від інтеграції). Найкраще довірити створення подібної реклами самому блогеру, щоб вона не надто контрастувала з його основним контентом.

 

Як аналізувати рекламу на YouTube

Аналітика реклами – найважливіший етап, нехтування яким призводить до повної неефективністю використовуваних методик і втратою грошових коштів. Існує кілька методів відстеження ефективності реклами.

Як аналізувати відеокампанії

Як аналізувати відеокампаніі на YouTube

YouTube Analytics

Аналізувати відеокампаніі можна за допомогою вбудованих засобів або сторонніх інструментів. Для настройки відеореклами на YouTube передбачається вбудований інструмент YouTube Analytics. Він дозволяє отримати всю інформацію про кількість переглядів і интеракций з роликом. Під інтеракція тут розуміється будь-яка активність користувачів.

Додатково можна використовувати Google Analytics, що допомагає відслідковувати поведінку користувачів і оцінювати відсоток відмов. Зв’язка вбудованого в YouTube сервісу та інструменту Google допоможе без особливих проблем виявити тих клієнтів, які прийшли саме з ролика.

Для отримання потрібних конверсій і збільшення продажів варто розглядати такі метрики:

  • CPV. Вартість одного оплаченого перегляду. Залежить від рекламного бюджету і кількості переглядів.
  • CTR%. Параметр, що визначає відсоток переходів по посиланню від загальної кількості переглядів.
  • Engagement Rate. Залученість аудиторії в роботу з рекламним контентом. Підсумовуються всі взаємодії, включаючи оцінки та коментарі.
  • Утримання аудиторії. Визначає, як довго користувачі знайомилися з рекламними оголошеннями на YouTube.
  • CPA. Відсоток конкретних дій (реєстрація, покупка) із загальної кількості переглядів.

Детальніше про метрики в Google Ads та YouTube Analytics ми говорили в нашій статті про формати YouTube-реклами, які були доступні в 2019 році.

Як аналізувати АМО

Як аналізувати рекламу в КММ

Google Analytics

При запуке адаптивно-медійних оголошень аналізувати їх ефективність слід безпосередньо в рекламному кабінеті Google Ads. На відповідних сторінках сервісу користувач може зробити наступне:

  • Дізнатися, які варіанти тексту викликають найбільший інтерес у потенційних покупців;
  • Визначити найбільш ефективний формат оголошень;
  • Виключити неефективні методи таргетингу;
  • Знайти найбільш підходящі методи таргетингу.

На сторінці «Демографія» відображається інформація про те, які групи населення найбільш сприйнятливі до реклами. Причому статистика формується навіть без демографічного націлювання. Тут варто звернути увагу на групи з великою кількістю конверсій, а також групи з найнижчою ціною за конверсію. Окремо сервіс показує цільові аудиторії, на які орієнтувалися в процесі створення оголошень.

Як аналізувати рекламу у блогурів

Як аналізувати рекламу у блогерів

Аналітика реклами у блогерів

Після того, як блогер випустив рекламу цікавить продукту у себе на каналі, рекламодавцю потрібно проаналізувати її ефективність. Важливо зрозуміти, що саме мав найбільший відгук у аудиторії, а від чого краще відмовитися. Ще на етапі переговорів з блогером рекомендується домовитися про те, щоб він за підсумками інтеграції надав дані для подальшого аналізу.

Найголовнішими метриками є:

  • кількість переглядів ролика за конкретний період часу;
  • кількість лайків;
  • кількість дизлайков;
  • кількість коментарів під відео;
  • тривалість рекламної інтеграції.

Це базова статистика, яка впливає як на самого блогера, так і на рекламодавця. Окремо рекомендується подивитися коментарів під відео з метою виявлення позитивної або негативної реакції публіки, а також можливих болів вашої безпосередньої ЦА.

Далі має сенс більш детально розглянути ефективність реклами. При цьому враховується показник утримання аудиторії (як часто пропускали рекламу), демографічні дані (стать, вік, локація глядачів) і фактичний CPM. Але найголовнішим показником ефективності реклами є кількість переходів по посиланню, розміщеної в описі до ролика.

Варто зазначити, що подібні метрики має сенс фіксувати як мінімум через 2 тижні після випуску ролика на платформі.

 

Переваги та недоліки реклами на YouTube

Переваги та недоліки просування на YouTube

Переваги та недоліки просування на YouTube

Реклама бренду, товарів або послуг через відеохостинг YouTube гарантує наступні переваги:

  • Безпосередній контакт з аудиторією. Через рекламу на YouTube можна відверто і в неформальній обстановці розповісти глядачам про ваші товари і послуги. Одним словом, говорити з клієнтами на їх мові в комфортній для них обстановці;
  • Вибір цільових груп. Правильний підхід до налаштування реклами дозволить охопити саме ті групи людей, які найбільше зацікавлені у пропонованій продукції;
  • Зручний аналіз ефективності реклами. Через аккаунт Google Ads можна дізнаватися кількість переглядів реклами, а також фіксувати бюджет на просування. Додатково на YouTube передбачена власна система аналітики даних.

Недоліки просування на YouTube майже такі ж, як і у всіх видів платної реклами:

  • частий показ оголошень може викликати у людей негативні емоції, оскільки є надто нав’язливим;
  • для просування товарів або послуг через відеоролики потрібно бюджет. Маленькі компанії навряд чи зможуть собі дозволити даний тип реклами.

 

Рекомендації зі створення відеоконтенту для реклами на YouTube

Створення відеореклами на YouTube

Створення відеореклами на YouTube

Для ефективного просування товарів і послуг на YouTube мало знати основні методи реклами. Потрібно ще чітко усвідомлювати цілі, які стоять перед компанією. Недосвідченим рекламодавцям можна керуватися наступними порадами:

  • Відеоролик з рекламою краще робити в межах 12-30 секунд. За цей час глядач зможе вловити основний зміст послання і запам’ятає бренд;
  • Серйозний акцент на рекламованої послугу або продукт краще робити на початку (5-10 секунд). Подібний підхід дозволить контактувати навіть з тією аудиторією, яка розтратив рекламу. Таким чином, рекламодавець отримує корисний ефект, при цьому не сплачуючи за нього;
  • Якщо мета відеореклами це конверсії, то варто використовувати відповідні маркетингові інструменти (заклики до дії, лід-магніти і т.д.);
  • З рекламного оголошення користувачів краще направляти на спеціальну посадочну сторінку бренду, а тільки потім на сайт. За рахунок цього підвищується лояльність клієнтів.

 

Висновки

Реклама на YouTube — must have в 2021 році, так як кількість користувачів платформи щорічно зростає. Якщо ви ще не пробували жоден форматів, то саме час почати їх тестувати. Для будь-якого бізнесу оптимальним буде познайомитися з кожним і виміряти його успішність. Тільки так можна знайти найбільш виграшний варіант в своїй ніші і ефективно досягати поставлених бізнес-цілей в подальшому.

 

Також читайте інші статті по темі PPC в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті