Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як відкрити доступ до Google Analytics: детальна інструкція

Як відкрити доступ до Google Analytics: детальна інструкція

12.08.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Спеціалісти з інтернет-маркетингу перед тим, як розпочати розробку digital-стратегії часто просять маркетологів відкрити доступ до Google Аналітики. За наявності історичних даних та коректного налаштування, ресурс може надати цінну інформацію про ваш сайт: джерела трафіку, сеанси, коефіцієнт конверсій тощо. Ця інформація потрібна фахівцям для підготовки максимально ефективної стратегії. Дані знадобляться для стратегії запуску кампаній PPC, SEO-просування та CRO-аудиту. Також, перед початком співпраці без доступу до Google Analytics не обійтися.

Відсутність можливості проаналізувати дані з Google Аналітики “зв’язує руки” фахівцям. Наприклад, без інформації про поточну кількість лідів або транзакцій передбачуваний результат у стратегії буде орієнтовним та неточним, без поточних даних складно спрогнозувати майбутні показники органічного трафіку. Надання доступу — це найбезпечніший спосіб поділитись даними вашого сайту без необхідності ділитися своїми даними для входу. Ми підготували інструкцію для маркетологів про те, як відкрити доступ до Google Аналітики для агентства.

Google Analytics



 

Крок 1: відкрийте налаштування в Google Аналітиці.

Увійдіть до облікового запису Google Analytics і виберіть сайт, для якого ви бажаєте надати доступ.

Google Analytics

Крок 2: натисніть «Адміністратор».

Google Analytics

Крок 3: натисніть кнопку «Керування доступом до облікового запису».

Google Analytics



Крок 4: натисніть «+».

Google Analytics

Крок 5: у спливаючому вікні виберіть «Додати користувачів».

Google Analytics

Крок 6: виберіть права доступу, які потрібно надати.

Наприклад, рівень «Читач» дозволить лише переглядати дані, але не вносити зміни.

Google Analytics

Для Google Analytics 4 можна вибрати додаткові обмеження:

Google Analytics

Крок 7: Додайте електронну адресу користувача, якому ви хочете надати спільний доступ. Потім натисніть «Додати».

Google Analytics

Ви можете вибрати «Повідомляти нових користувачів електронною поштою», щоб надіслати повідомлення кожному доданому користувачеві.

 

Доступ до представлення

Якщо ви не бажаєте надавати доступ для перегляду всіх даних у Google Аналітиці, ви можете відкрити доступ для окремих представлень.

Крок 1: після натискання вкладки «Адміністратор» виберіть стровбець «Подання». 

Google Analytics:



Крок 2: виберіть «Спільний доступ до об’єктів».

Google Analytics

Крок 3: виберіть потрібне представлення та натисніть «Відкрити доступ».

Google Analytics

Крок 4: виберіть пункт «Опублікувати посилання для доступу до шаблону».

Або оберіть «Опублікувати в галереї рішень», потім натисніть «Відкрити доступ».

Google Аналитика

Крок 4: скопіюйте поссилання.

Ви отримали посилання, яким можете поділитися з користувачем для доступу до представлення.

Google Analytics

 

 

 

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті