7 аналогів GEOClever
16.03.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Валентина Коренівська
Раніше для аналізу пошукової видачі Google SEO-фахівці активно застосовували плагін GeoClever. З його допомогою можна було змінити країну та місто у пошуку, щоб побачити реальну картину пошукових результатів за ключовими запитами (без прив’язки до вашого раннього досвіду пошуку та регіону). На момент першої редакції цієї статті плагін офіційно припинив роботу, і ми запропонували актуальні аналоги GeoClever. У 2022 році пропонуємо вам оновлений список плагінів для зміни регіону в браузері, які будуть корисні як для SEO-команд, так і для маркетологів.
Зміст:
- Анонімний перегляд видачі
- VPN
- Зміна розташування вручну
- SEO Search Simulator
- Google Ads
- Google Location Changer
- Location Guard
- Відео про інші корисні інструменти для SEO-фахівця
Зазначимо, що в каталозі розширень для Google Chrome з’явився виправлений додаток Geo Clever, а також його аналог CleverGeo. Але агентство Webpromo не рекомендує використовувати їх для пошуку по регіонах, тому що у першого є сумнівний розробник, а друга плагін належить російському видавцеві. З цієї причини ми не даємо посилання на дані плагіни. Давайте краще ми розповімо про те, які способи та інструменти для заміни регіонів у видачі використовуються в SEO зараз. Повірте, вони стали набагато простіше і доступніше, ніж GeoClever і його улюблений раніше функціонал.
Отже, топ-7 замін плагіну GeoClever, щоб провести якісний аналіз пошукової видачі для українських та міжнародних сайтів.
1. Анонімний перегляд видачі
Найпростіший спосіб перевірити видачу без прив’язки до регіону та вашої історії пошуку – відкрити нове вікно браузера Chrome у режимі анонімного перегляду. Для цього просто натисніть три точки у правому верхньому куті браузера і виберіть потрібну функцію.
Порада! Викликати анонімне вікно в браузері Chrome можна також за допомогою клавіш Ctrl+Shift+N.
Далі відкриваєте Google Пошук, вводите пошуковий ключовий запит і аналізуєте видачу.
2. VPN
Це один з найпопулярніших способів зміни розташування. SEO-фахівцям та маркетологам метод допомагає:
- приховати місце розташування та проводити аналіз результатів, тестувати нові стратегії;
- побачити, як виглядають рекламні оголошення, які транслюються в різних регіонах;
- перевірити локальну пошукову видачу;
- контролювати геотаргетинг у рекламних кампаніях.
VPN бувають безкоштовні та платні. Перед їх вибором варто звернути увагу на політику конфіденційності та особливості використання сервісу. Деякі програми, особливо безкоштовні, можуть надсилати інформацію та дані третім сторонам. Незалежно від того, використовується платна або безкоштовна віртуальна приватна мережа, результат видачі, який отримуєте ви та мешканці іншої країни, може трохи відрізнятися.
За допомогою VPN змінюється IP-адреса. При цьому вибирається розташування сервера, до якого здійснюється підключення. Браузером використовуються різні служби геолокації, які важко обійти.
VPN змінює дані лише щодо IP-адреси. Для якіснішого результату варто звернути увагу на інші способи. Адже для браузера цього недостатньо – навіть після застосування приватної віртуальної мережі він може визначати адресу. Більшість VPN підходить для спруфінгу розташування, але при окремому використанні не шифрують інтернет-трафік.
№1 в анонімному пошуку, як і раніше, вважається додаток ExpressVPN. На відміну від інших, має спеціальну опцію надбудови. За її допомогою здійснюється налаштування служби геолокації браузера. Це дозволяє на рівні пристрою встановити однакові дані браузера та сервера VPN, до якого здійснюється підключення.
Також рекомендуємо звернути увагу на інші VPN як аналоги GeoClever:
3. Зміна розташування вручну
Найбільш простий та доступний спосіб налаштування геолокації. Розглянемо процес заміни на прикладі браузера Chrome. Достатньо виконати кілька нескладних кроків:
- Для MacOS треба використовувати комбінацію клавіш [Cmd+Option+I], а для Windows – [Ctrl+Shift+I]. Після цього у Chrome відкриється вікно інструментів розробника;
- Після цього натисніть Esc, відкриється консоль. На ній потрібно натиснути на меню (три точки, розташовані в нижній лівій частині екрана);
- У списку виберіть пункт «Сенсори» і змініть геолокацію;
- Виберіть місто із переліку або введіть координати вручну.
Щоб використовувати змінену локацію в Chrome, роботи виконуються у тому ж вікні браузера, не можна закривати інструменти розробника. В іншому випадку, при закритті вікна налаштування зникнуть.
4. SEO Search Simulator
Розширення використовується для аналізу видачі у різних країнах. За допомогою SEO Search Simulator можна перевірити позиції за першими ста результатами видачі конкретної URL-адреси. Він емулює пошукові запити з будь-якої країни. Завдяки цьому можна вивчити позицію сторінки залежно від якої країни виконується запит.
За допомогою SEO Search Simulator задається лише країна, місто вибрати не можна.
5. Google Ads
Опція “попередній перегляд” у Google Ads дозволяє змінити країну пошуку в Google. Чи не підходить для частого використання. Рекомендується для стандартної перевірки правильності показу видачі під іншою геолокацією.
6. Google Location Changer
Ще один безкоштовний інструмент для перегляду видачі Google – Google Location Changer від SERanking. Інформація в програмі підтягується з «попереднього перегляду» в Google Ads. Щоб переглянути реальну видачу за ключовим запитом, вам потрібно відкрити сервіс. Екран виглядатиме так:
Потім форму справа вводимо ключовий запит. Наприклад “замовити тактичний одяг”.
Вибираємо країну – наприклад, Україна.
Вводимо розташуванням, якщо потрібно зробити локальний пошук, – місто або поштовий індекс. Також вибираємо мову та пристрій.
Запускаємо пошук!
І аналізуємо своїх конкурентів у видачі Google:
7. Location Guard
Location Guard — це рекомендований Google плагін. Він дозволяє змінювати географічне розташування та зберегти конфіденційність. Після встановлення розширення для браузера на сторінці опцій задаються географічні координати. Також доступне встановлення інших змінних в IP-геолокації. Функція активується або деактивується за допомогою кнопки в браузері.
Важливо! Як пишуть розробники Location Guard, плагін захищає від геолокації на основі JavaScript (яка має дуже високу точність), а НЕ від геолокації на основі IP (яка зазвичай має низьку точність). Якщо веб-сайт визначає ваше приблизне розташування за IP-адресою, використовуйте VPN, Location Guard не призначений для вирішення цієї проблеми.
Інші корисні інструменти для SEO-фахівця::
Статтю перевірив керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломієць.
Також читайте інші статті у блозі Webpromo:
- Статистика YouTube – все, що має знати кожен маркетолог. Бонус: ТОП-50 найпопулярніших каналів YouTube В Україні;
- На які performance-канали роблять ставку сьогодні українські маркетологи?
- 60 термінів, які має знати кожен інтернет-маркетолог.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.