“Гірше кризи, ніж війна, бути не може”: СЕО Webpromo Юрій Копишинський про стан ринку інтернет-маркетингу під час війни
23.05.2023
СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo Юрій Копишинський розповів про стан ринку інтернет-маркетингу під час війни. В ексклюзиві для порталу “NV” спеціаліст зазначив, що хоч галузь і постраждала менше за багатьох інших, але зміни все одно суттєві.
Перш за все Юрій зазначив, що боротьба за клієнта посилилась, в той час як замовлення сильно змінилися. Багато компаній змінили вектор роботи через слабку фінансову складову або наявність лише однієї вертикалі діяльності. Внаслідок цього ринок звузився до рівня 2019-2022 року, тому боротьба за клієнта посилилась.
Поряд із тим сфера диджитал показала неабияку адаптивність у порівнянні з іншими рекламними каналами: digital-падіння склало приблизно 42%. Варто врахувати, що у перші тижні після початку повномасштабного вторгнення мало хто думав про розвиток сфери. Більш важливим було вижити та зберегти команду.
Ще одна тенденція — релокейт та кадровий голод. Чимало співробітників виїхали за кордон, і наразі вони проживають в іншому інфополі та темпі життя. У галузі з’являється все більше вакансій, однак знайти ідеального спеціаліста важко: багато хто вже працює на міжнародні компанії. Юрій Копишинський каже, що у Webpromo стали робити акцент на системі навчання молодих талантів, які у майбутньому планують стати фахівцями диджитал-сфери.
Війна змінила і запити клієнтів — вони стали короткостроковими. Якщо у 2021 році стратегії формувалися на кілька років вперед, то на сьогодні цей термін складає рік (у кращому випадку).
Із початком повномасштабного вторгнення змінилося сприйняття багатьох речей. Незважаючи на це, треба наближати перемогу: донатити на ЗСУ, сплачувати податки та плідно працювати. Юрій Копишинський впевнений, що український диджитал зможе вийти на європейський рівень та навіть скласти йому конкуренцію у деяких сегментах.