Головна » Блог » Знай в лице: хто стоїть за маркетингом найвідоміших брендів?

Знай в лице: хто стоїть за маркетингом найвідоміших брендів?

07.11.2022

Таня Шевченко редактор блогу Webpromo


Маркетинг це не тільки «сухі» цифри, статистика, стратегії та аналіз цільової аудиторії. В епоху стрімкого розвитку цифрових технологій, важливо не просто слідкувати за трендами та проводити дослідження, але й не боятись ризиків та швидко генерувати свіжі ідеї. Пропонуємо познайомитися із талановитими фахівцями всесвітньо відомих брендів, які знають як мислити «на крок попереду» та точно надихнуть на нові digital-досягнення.

Марвін Чоу Google

Марвін Чоу представляє глобальний маркетинг в Google на посаді віце-президента корпорації. Він відповідає за розвиток найбільш важливих продуктів Google: Search Console, Maps, Chrome, Photos, Messages, є куратором з просування Social Networks. Також Чоу виступає інвестором декількох стартапів, наприклад курсів WayUp.

Linkedin

Twitter

Instagram

Марвін Чоу, Google

Джерело: www.instagram.com/therealmarvin/

 

Софія Ернандес — TikTok

Глобальний керівник відділу маркетингу TikTok, Софія Ернандес, відповідальна за розробку інноваційних рішень, спрямованих на оптимізацію користування TikTok та кращу взаємодію брендів із своєю аудиторію. Софія має активну соціальну позицію: є головою «Клубу нью-йоркських впливових жінок», співвласницею лінії одягу Black on Black, членом консультативної ради AdColor in Music, що виступає за різноманітність та ексклюзивність в творчих сферах.

Linkedin

Twitter

TikTok

 

Алекс Шульц — Meta

Шульц працює в Meta (раніше Facebook) понад 15 років. З 2020 року він керує глобальним споживчим маркетингом. На посаді займається аналітикою та диверсифікацією товарів, брендів та послуг. Крім того, Алекс Шульц є виконавчим спонсором групи Meta — Pride@meta, що спрямована на підтримку гендерної рівності.

Linkedin

Twitter

Facebook

Алекс Шульц, Meta

Джерело: www.facebook.com/alexschultz

 

Грег Джосвіак — Apple

Грег Джосвіак — старший віце-президент з міжнародного маркетингу компанії Apple. В якості провідного маркетолога, він керує просуванням продуктів iPhone, MacBook, а також сервіса Apple TV+. Загальний стаж роботи Грега Джосвіака в Apple — понад 35 років.

Twitter

Apple

 



 

Джадед Буше — Tesla

Віце-президент з маркетингу в Tesla — Джадед Буше — відповідальний за створення маркетингових стратегій задля зміцнення позицій компанії на міжнародному ринку, а також за розробку та успішне впровадження нових бізнес-цілей. До речі, Буше розпочав свою кар’єру в Tesla у 2011 році із посади торгового представника. 

Linkedin

Tesla

 

Кріс Капоссела — Microsoft

Керівник маркетингового відділу Microsoft розпочав кар’єру у корпорації на початку 1990-х як маркетолог групи семінарів з Windows. Сьогодні він не тільки займається просуванням продуктів компанії як для споживчого, так і для комерційного бізнесу, але й є виконавчим віце-президентом Microsoft.

Linkedin

Twitter

Microsoft

 

Брейді Брюер — Starbucks

В 2020 році Брейді Брюера було призначено директором з маркетингу центрального підрозділу мережі кав’ярень Starbucks. Загальний досвід роботи Брюера у Starbucks близько 20 років. Він працював маркетологом, керував підрозділами у Китаї та Японії, займався цифровою трансформацією як віце-президент з цифрового клієнтського досвіду. Крім того, Брейді Брюер сертифікований кавовий майстер.

Linkedin

Starbucks

 

Джулія Голдін — Lego

Джулія Голдін приєдналась до Lego у 2015 році і сьогодні вона очолює команду із 1800 співробітників, яка складається із підрозділів розробки продуктів, досліджень та аналізу, ліцензування та партнерства, а також власного креативного агентства Lego. В своєму профілі Linkedin Голдін зазначає, що головна місія її департаменту надихати «будівельників майбутнього», а також надати якомога більшій кількості дітей доступ до веселощів, які сприяють розвитку. 

Linkedin

Lego

 

Морган Флетлі — ​​McDonald’s

Минулого року ​​McDonald’s оголосив про призначення Морган Флетлі відповідальною за глобальний маркетинг бренду на більш ніж 100 ринках у всьому світі. Також Флетлі головна з питань сімейного маркетингу та розвитку продажів «Хеппі Міл»і співпраці із ЗМІ. 

Linkedin

Twitter

​​McDonald's

 

Майкл Россетті — Netflix

Майкл Россетті відповідальний за популяризацію документальних шоу, фільмів та серіалів від Netflix. На посаді директора з маркетингу від керує просуванням більш ніж 30 проєктів у рік різних жанрів та для різних сегментів ЦА. Головною метою у професійній діяльності Россетті вважає створення унікальних кампаній, які зроблять продукти Netflix культурними хітами. 

Linkedin

Netflix

 



 

Анніка Бізон — Samsung

Анніка Бізон керує маркетингом британського та ірландського представництв Samsung. Вона відіграє ключову роль у вдосконаленні наскрізних споживчих каналів в колл-центрах, роздрібній та онлайн-торгівлі. 

Linkedin

Анніка Бізон, Samsung

Джерело: www.facebook.com/annika.bizon

 

Беттіна Фетцер — Mercedes-Benz

У 2018 році Беттіна Фетцер зайняла посаду віце-президента з маркетингу та комунікацій Mercedes-Benz та стала першою жінкою-керівником з глобального просування продуктів компанії. Вона відповідає за модернізацію, а також локальне та зовнішнє позиціювання бренду серед всіх глобальних комунікаційних груп. 

Linkedin

Mercedes-Benz

 

Роберт Триєфус — Gucci

Роберт Триєфус, головний маркетолог люксового бренду Gucci, зарекомендував себе як керівних із нестандартним підходом та рішеннями. Наприклад, йому вдалося залучити нову аудиторію за допомогою несподіваних колаборацій з Adidas та The North Face. З листопада 2022 Триєфуса було підвищено до генерального директора Gucci Vault та Metaverse Venture. 

Linkedin

Gucci

 

Гай Кавасаки — Canva

Один із найвідоміших світових маркетинг-спеціалістів, головний фахівець з просування інформаційних технологій компанії Apple Computer в 1980-х роках, впроваджувач концепції «євангелізма» у високотехнологічний бізнес. Зараз Кавасакі працює в Canva та веде подкаст «Чудові люди».

Linkedin

Twitter

YouTube

Facebook

Гай Кавасаки, Canva

Джерело: www.facebook.com/guy

 

Антуан Сусіні — Heineken

Антуан Сусіні працює директором з маркетингу у французькому представництві однієї з найбільших пивоварень у світі Heineken. Свій шлях у компанії він почав 10 років тому із посади менеджера з маркетингу. У 2015 році Сусіні очолив відділ вивчення ринку та стратегічного планування, а ще за два роки став керівником брендів супер-преміум класу.

Linkedin

Twitter

Heineken

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності