Головна » Блог » Знай в лице: хто стоїть за маркетингом найвідоміших брендів?

Знай в лице: хто стоїть за маркетингом найвідоміших брендів?

07.11.2022

Тетяна Шевченко


Маркетинг це не тільки «сухі» цифри, статистика, стратегії та аналіз цільової аудиторії. В епоху стрімкого розвитку цифрових технологій, важливо не просто слідкувати за трендами та проводити дослідження, але й не боятись ризиків та швидко генерувати свіжі ідеї. Пропонуємо познайомитися із талановитими фахівцями всесвітньо відомих брендів, які знають як мислити «на крок попереду» та точно надихнуть на нові digital-досягнення.

Марвін Чоу Google

Марвін Чоу представляє глобальний маркетинг в Google на посаді віце-президента корпорації. Він відповідає за розвиток найбільш важливих продуктів Google: Search Console, Maps, Chrome, Photos, Messages, є куратором з просування Social Networks. Також Чоу виступає інвестором декількох стартапів, наприклад курсів WayUp.

Linkedin

Twitter

Instagram

Марвін Чоу, Google

Джерело: www.instagram.com/therealmarvin/

 

Софія Ернандес — TikTok

Глобальний керівник відділу маркетингу TikTok, Софія Ернандес, відповідальна за розробку інноваційних рішень, спрямованих на оптимізацію користування TikTok та кращу взаємодію брендів із своєю аудиторію. Софія має активну соціальну позицію: є головою «Клубу нью-йоркських впливових жінок», співвласницею лінії одягу Black on Black, членом консультативної ради AdColor in Music, що виступає за різноманітність та ексклюзивність в творчих сферах.

Linkedin

Twitter

TikTok

 

Алекс Шульц — Meta

Шульц працює в Meta (раніше Facebook) понад 15 років. З 2020 року він керує глобальним споживчим маркетингом. На посаді займається аналітикою та диверсифікацією товарів, брендів та послуг. Крім того, Алекс Шульц є виконавчим спонсором групи Meta — Pride@meta, що спрямована на підтримку гендерної рівності.

Linkedin

Twitter

Facebook

Алекс Шульц, Meta

Джерело: www.facebook.com/alexschultz

 

Грег Джосвіак — Apple

Грег Джосвіак — старший віце-президент з міжнародного маркетингу компанії Apple. В якості провідного маркетолога, він керує просуванням продуктів iPhone, MacBook, а також сервіса Apple TV+. Загальний стаж роботи Грега Джосвіака в Apple — понад 35 років.

Twitter

Apple

 



 

Джадед Буше — Tesla

Віце-президент з маркетингу в Tesla — Джадед Буше — відповідальний за створення маркетингових стратегій задля зміцнення позицій компанії на міжнародному ринку, а також за розробку та успішне впровадження нових бізнес-цілей. До речі, Буше розпочав свою кар’єру в Tesla у 2011 році із посади торгового представника. 

Linkedin

Tesla

 

Кріс Капоссела — Microsoft

Керівник маркетингового відділу Microsoft розпочав кар’єру у корпорації на початку 1990-х як маркетолог групи семінарів з Windows. Сьогодні він не тільки займається просуванням продуктів компанії як для споживчого, так і для комерційного бізнесу, але й є виконавчим віце-президентом Microsoft.

Linkedin

Twitter

Microsoft

 

Брейді Брюер — Starbucks

В 2020 році Брейді Брюера було призначено директором з маркетингу центрального підрозділу мережі кав’ярень Starbucks. Загальний досвід роботи Брюера у Starbucks близько 20 років. Він працював маркетологом, керував підрозділами у Китаї та Японії, займався цифровою трансформацією як віце-президент з цифрового клієнтського досвіду. Крім того, Брейді Брюер сертифікований кавовий майстер.

Linkedin

Starbucks

 

Джулія Голдін — Lego

Джулія Голдін приєдналась до Lego у 2015 році і сьогодні вона очолює команду із 1800 співробітників, яка складається із підрозділів розробки продуктів, досліджень та аналізу, ліцензування та партнерства, а також власного креативного агентства Lego. В своєму профілі Linkedin Голдін зазначає, що головна місія її департаменту надихати «будівельників майбутнього», а також надати якомога більшій кількості дітей доступ до веселощів, які сприяють розвитку. 

Linkedin

Lego

 

Морган Флетлі — ​​McDonald’s

Минулого року ​​McDonald’s оголосив про призначення Морган Флетлі відповідальною за глобальний маркетинг бренду на більш ніж 100 ринках у всьому світі. Також Флетлі головна з питань сімейного маркетингу та розвитку продажів «Хеппі Міл»і співпраці із ЗМІ. 

Linkedin

Twitter

​​McDonald's

 

Майкл Россетті — Netflix

Майкл Россетті відповідальний за популяризацію документальних шоу, фільмів та серіалів від Netflix. На посаді директора з маркетингу від керує просуванням більш ніж 30 проєктів у рік різних жанрів та для різних сегментів ЦА. Головною метою у професійній діяльності Россетті вважає створення унікальних кампаній, які зроблять продукти Netflix культурними хітами. 

Linkedin

Netflix

 



 

Анніка Бізон — Samsung

Анніка Бізон керує маркетингом британського та ірландського представництв Samsung. Вона відіграє ключову роль у вдосконаленні наскрізних споживчих каналів в колл-центрах, роздрібній та онлайн-торгівлі. 

Linkedin

Анніка Бізон, Samsung

Джерело: www.facebook.com/annika.bizon

 

Беттіна Фетцер — Mercedes-Benz

У 2018 році Беттіна Фетцер зайняла посаду віце-президента з маркетингу та комунікацій Mercedes-Benz та стала першою жінкою-керівником з глобального просування продуктів компанії. Вона відповідає за модернізацію, а також локальне та зовнішнє позиціювання бренду серед всіх глобальних комунікаційних груп. 

Linkedin

Mercedes-Benz

 

Роберт Триєфус — Gucci

Роберт Триєфус, головний маркетолог люксового бренду Gucci, зарекомендував себе як керівних із нестандартним підходом та рішеннями. Наприклад, йому вдалося залучити нову аудиторію за допомогою несподіваних колаборацій з Adidas та The North Face. З листопада 2022 Триєфуса було підвищено до генерального директора Gucci Vault та Metaverse Venture. 

Linkedin

Gucci

 

Гай Кавасаки — Canva

Один із найвідоміших світових маркетинг-спеціалістів, головний фахівець з просування інформаційних технологій компанії Apple Computer в 1980-х роках, впроваджувач концепції «євангелізма» у високотехнологічний бізнес. Зараз Кавасакі працює в Canva та веде подкаст «Чудові люди».

Linkedin

Twitter

YouTube

Facebook

Гай Кавасаки, Canva

Джерело: www.facebook.com/guy

 

Антуан Сусіні — Heineken

Антуан Сусіні працює директором з маркетингу у французькому представництві однієї з найбільших пивоварень у світі Heineken. Свій шлях у компанії він почав 10 років тому із посади менеджера з маркетингу. У 2015 році Сусіні очолив відділ вивчення ринку та стратегічного планування, а ще за два роки став керівником брендів супер-преміум класу.

Linkedin

Twitter

Heineken

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності