Знай в лице: хто стоїть за маркетингом найвідоміших брендів?
07.11.2022
Редакція: Таня Шевченко. Автор: Тетяна Шевченко
Маркетинг — це не тільки «сухі» цифри, статистика, стратегії та аналіз цільової аудиторії. В епоху стрімкого розвитку цифрових технологій, важливо не просто слідкувати за трендами та проводити дослідження, але й не боятись ризиків та швидко генерувати свіжі ідеї. Пропонуємо познайомитися із талановитими фахівцями всесвітньо відомих брендів, які знають як мислити «на крок попереду» та точно надихнуть на нові digital-досягнення.
Марвін Чоу — Google
Марвін Чоу представляє глобальний маркетинг в Google на посаді віце-президента корпорації. Він відповідає за розвиток найбільш важливих продуктів Google: Search Console, Maps, Chrome, Photos, Messages, є куратором з просування Social Networks. Також Чоу виступає інвестором декількох стартапів, наприклад курсів WayUp.

Джерело: www.instagram.com/therealmarvin/
Софія Ернандес — TikTok
Глобальний керівник відділу маркетингу TikTok, Софія Ернандес, відповідальна за розробку інноваційних рішень, спрямованих на оптимізацію користування TikTok та кращу взаємодію брендів із своєю аудиторію. Софія має активну соціальну позицію: є головою «Клубу нью-йоркських впливових жінок», співвласницею лінії одягу Black on Black, членом консультативної ради AdColor in Music, що виступає за різноманітність та ексклюзивність в творчих сферах.
Алекс Шульц — Meta
Шульц працює в Meta (раніше Facebook) понад 15 років. З 2020 року він керує глобальним споживчим маркетингом. На посаді займається аналітикою та диверсифікацією товарів, брендів та послуг. Крім того, Алекс Шульц є виконавчим спонсором групи Meta — Pride@meta, що спрямована на підтримку гендерної рівності.

Джерело: www.facebook.com/alexschultz
Грег Джосвіак — Apple
Грег Джосвіак — старший віце-президент з міжнародного маркетингу компанії Apple. В якості провідного маркетолога, він керує просуванням продуктів iPhone, MacBook, а також сервіса Apple TV+. Загальний стаж роботи Грега Джосвіака в Apple — понад 35 років.
Джадед Буше — Tesla
Віце-президент з маркетингу в Tesla — Джадед Буше — відповідальний за створення маркетингових стратегій задля зміцнення позицій компанії на міжнародному ринку, а також за розробку та успішне впровадження нових бізнес-цілей. До речі, Буше розпочав свою кар’єру в Tesla у 2011 році із посади торгового представника.
Кріс Капоссела — Microsoft
Керівник маркетингового відділу Microsoft розпочав кар’єру у корпорації на початку 1990-х як маркетолог групи семінарів з Windows. Сьогодні він не тільки займається просуванням продуктів компанії як для споживчого, так і для комерційного бізнесу, але й є виконавчим віце-президентом Microsoft.
Брейді Брюер — Starbucks
В 2020 році Брейді Брюера було призначено директором з маркетингу центрального підрозділу мережі кав’ярень Starbucks. Загальний досвід роботи Брюера у Starbucks — близько 20 років. Він працював маркетологом, керував підрозділами у Китаї та Японії, займався цифровою трансформацією як віце-президент з цифрового клієнтського досвіду. Крім того, Брейді Брюер — сертифікований кавовий майстер.
Джулія Голдін — Lego
Джулія Голдін приєдналась до Lego у 2015 році і сьогодні вона очолює команду із 1800 співробітників, яка складається із підрозділів розробки продуктів, досліджень та аналізу, ліцензування та партнерства, а також власного креативного агентства Lego. В своєму профілі Linkedin Голдін зазначає, що головна місія її департаменту — надихати «будівельників майбутнього», а також надати якомога більшій кількості дітей доступ до веселощів, які сприяють розвитку.
Морган Флетлі — McDonald’s
Минулого року McDonald’s оголосив про призначення Морган Флетлі відповідальною за глобальний маркетинг бренду на більш ніж 100 ринках у всьому світі. Також Флетлі головна з питань сімейного маркетингу та розвитку продажів «Хеппі Міл»і співпраці із ЗМІ.
Майкл Россетті — Netflix
Майкл Россетті — відповідальний за популяризацію документальних шоу, фільмів та серіалів від Netflix. На посаді директора з маркетингу від керує просуванням більш ніж 30 проєктів у рік різних жанрів та для різних сегментів ЦА. Головною метою у професійній діяльності Россетті вважає створення унікальних кампаній, які зроблять продукти Netflix культурними хітами.
Анніка Бізон — Samsung
Анніка Бізон керує маркетингом британського та ірландського представництв Samsung. Вона відіграє ключову роль у вдосконаленні наскрізних споживчих каналів в колл-центрах, роздрібній та онлайн-торгівлі.

Джерело: www.facebook.com/annika.bizon
Беттіна Фетцер — Mercedes-Benz
У 2018 році Беттіна Фетцер зайняла посаду віце-президента з маркетингу та комунікацій Mercedes-Benz та стала першою жінкою-керівником з глобального просування продуктів компанії. Вона відповідає за модернізацію, а також локальне та зовнішнє позиціювання бренду серед всіх глобальних комунікаційних груп.
Роберт Триєфус — Gucci
Роберт Триєфус, головний маркетолог люксового бренду Gucci, зарекомендував себе як керівних із нестандартним підходом та рішеннями. Наприклад, йому вдалося залучити нову аудиторію за допомогою несподіваних колаборацій з Adidas та The North Face. З листопада 2022 Триєфуса було підвищено до генерального директора Gucci Vault та Metaverse Venture.
Гай Кавасаки — Canva
Один із найвідоміших світових маркетинг-спеціалістів, головний фахівець з просування інформаційних технологій компанії Apple Computer в 1980-х роках, впроваджувач концепції «євангелізма» у високотехнологічний бізнес. Зараз Кавасакі працює в Canva та веде подкаст «Чудові люди».

Джерело: www.facebook.com/guy
Антуан Сусіні — Heineken
Антуан Сусіні працює директором з маркетингу у французькому представництві однієї з найбільших пивоварень у світі — Heineken. Свій шлях у компанії він почав 10 років тому із посади менеджера з маркетингу. У 2015 році Сусіні очолив відділ вивчення ринку та стратегічного планування, а ще за два роки став керівником брендів супер-преміум класу.