Google запускає Privacy Sandbox для захисту даних на Android-смартфонах
17.02.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google анонсував запуск Privacy Sandbox на Android, змінивши параметри таргетування реклами на смартфонах.
Apple запровадив заборону на відстеження та збирання конфіденційної інформації на своїх пристроях. Google також почав досліджувати різні шляхи для збереження даних на пристроях Android. Більшість безкоштовних програм у Google Play надають вільний доступ до інформації. Щоб забезпечити безпечну взаємодію для всіх сторін (користувачів та рекламодавців), необхідно розробляти нові правила дотримання конфіденційності. Google ще наприкінці 2021 року розробив рекламний ідентифікатор, що дало користувачам більше контролю.
Інструмент Privacy Sandbox на Android обмежуватиме передачу даних третім особам і функціонуватиме без крос-додаткових ідентифікаторів, включаючи рекламний ідентифікатор. За допомогою Privacy Sandbox користувачі також можуть безкоштовно завантажувати програми, але захищені дані залишаться в безпеці. Це запобігає використанню прихованих методів відстеження без відома користувача, обмежуючи дані передачі третім особам.
У планах Google розробити технології, щоб зменшити можливість прихованого збору даних, у тому числі безпечніші способи інтеграції програм з рекламними SDK (software development kit – комплект для розробки програмного забезпечення).
Мета Privacy Sandbox — створити умови для реклами з дотриманням конфіденційності, в яких користувачі впевнені у захисті інформації. При цьому існуючі функції рекламної платформи залишаються незмінними в найближчі 2 роки. Про подальші зміни Google повідомлятиме.
Privacy Sandbox на Android підвищить рівень конфіденційності користувачів, а також надасть розробникам та рекламним компаніям інструменти, необхідні для взаємодії на смартфонах.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- YouTube запускає короткі відео Shorts з можливістю онлайн-покупок;
- Google Ads випускає три оновлення для автоматичного розширення оголошень;
- 14 лютого у TikTok: креативні рекомендації.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.