Головна » Блог » Google запускає Privacy Sandbox для захисту даних на Android-смартфонах

Google запускає Privacy Sandbox для захисту даних на Android-смартфонах

17.02.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google анонсував запуск Privacy Sandbox на Android, змінивши параметри таргетування реклами на смартфонах.

Privacy Sandbox



Apple запровадив заборону на відстеження та збирання конфіденційної інформації на своїх пристроях. Google також почав досліджувати різні шляхи для збереження даних на пристроях Android. Більшість безкоштовних програм у Google Play надають вільний доступ до інформації. Щоб забезпечити безпечну взаємодію для всіх сторін (користувачів та рекламодавців), необхідно розробляти нові правила дотримання конфіденційності. Google ще наприкінці 2021 року розробив рекламний ідентифікатор, що дало користувачам більше контролю.

Інструмент Privacy Sandbox на Android обмежуватиме передачу даних третім особам і функціонуватиме без крос-додаткових ідентифікаторів, включаючи рекламний ідентифікатор. За допомогою Privacy Sandbox користувачі також можуть безкоштовно завантажувати програми, але захищені дані залишаться в безпеці. Це запобігає використанню прихованих методів відстеження без відома користувача, обмежуючи дані передачі третім особам.

Privacy Sandbox

У планах Google розробити технології, щоб зменшити можливість прихованого збору даних, у тому числі безпечніші способи інтеграції програм з рекламними SDK (software development kit – комплект для розробки програмного забезпечення).

Мета Privacy Sandbox створити умови для реклами з дотриманням конфіденційності, в яких користувачі впевнені у захисті інформації. При цьому існуючі функції рекламної платформи залишаються незмінними в найближчі 2 роки. Про подальші зміни Google повідомлятиме.

Privacy Sandbox на Android підвищить рівень конфіденційності користувачів, а також надасть розробникам та рекламним компаніям інструменти, необхідні для взаємодії на смартфонах.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності