Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 17 тем, які призводять до відхилення реклами в Facebook та Instagram

17 тем, які призводять до відхилення реклами в Facebook та Instagram

07.10.2022

Катя Лифиренко


Відхилення рекламного оголошення досить поширена проблема. Щоб успішно пройти модерацію, важливо з самого початку дотримуватись правил Meta. У цій статті ми розповімо про 17 тем, які призводять до відхилення реклами в Facebook і Instagram.

Зміст:

  1. Що відбувається, коли ви використовуєте заборонені слова в рекламі?
  2. Топ-17 заборонених тем для реклами у Facebook та Instagram
  3. Висновки

Темы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram



 

Що відбувається, коли використовуєте заборонені слова в рекламі?

Коли ви публікуєте рекламу у Facebook або Instagram, вона одразу потрапляє в чергу на перевірку Meta. Найчастіше це автоматизований процес перегляду оголошень, який займає до 24 годин. Але іноді, наприклад, під час святкового сезону це може зайняти набагато більше часу.

Якщо під час початкової перевірки Meta виявить проблему, ваше оголошення матиме статус «Відхилено». Такі оголошення можна побачити на панелі облікового запису Facebook Ads Manager.

Темы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram

Ви можете переглянути відомості про порушення політики та навіть відсортувати їх за проблеми. Наприклад, відхилена об’ява може містити заборонений контент, граматичні помилки або ненормативну лексику. Якщо ви вважаєте, що реклама не порушує правила Meta, можна надіслати запит на додаткову перевірку оголошення. Якщо реклама справді суперечить політиці — відредагуйте текст чи креатив. Коли ви публікуєте відредаговане або нове оголошення, воно автоматично повертається в чергу для перегляду та схвалення.

Щоб уникнути тривалих процесів перевірки або відкладеного запуску кампанії під час створення реклами, краще з самого початку дотримуватися правил Meta. Так ви зможете забезпечити безперебійну роботу своєї кампанії та уникнути негативного впливу на рекламу.

 

Топ-17 заборонених тем для реклами у Facebook та Instagram

Одна загальна тема об’єднує багато слів і фраз, які Meta забороняє використовувати в рекламі — особисті якості. Однак не всі заборонені фрази можна віднести до особистих характеристик. Інші підпадають під соціальні та політичні питання, сенсаційний контент і сторонні бренди. Давайте детальніше розглянемо кожну тему.

1. Імена

Маркетологи часто використовують імена клієнтів, щоб додати індивідуальності. Але коли ви розміщуєте рекламу на платформах Meta, такий рівень персоналізації неприпустимий. Не варто говорити: «Олександре, купи футболку з логотипом своєї компанії!». Натомість розкажіть аудиторії про свої послуги, не орієнтуючись на них окремо. Наприклад, можна сказати щось на зразок: “Ми виготовляємо на замовлення футболки з логотипом вашого бренду”.

2. Релігійна приналежність

Так само як вік і раса, релігія є цілком прийнятною темою для рекламного тексту. Але тільки в тому випадку, якщо вона не надто особиста. Тому не слід писати щось на кшталт: «Налагодьте зв’язки з іншими батьками-християнами». Натомість приберіть особистий елемент і скажіть: «Познайомтеся з батьками-християнами тут».

Вдалий приклад реклами релігійну тему. Замість того, щоб наголошувати на індивідуальних якостях парафіян, текст оголошення фокусується на інформації про майбутній захід.

темы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram

3. Вік

Мета не позначає згадки про вік у тексті оголошення. Однак реклама не повинна вказувати на те, що користувач, який читає оголошення, належить до певної вікової групи. Це означає, що ви не можете написати: «Тепер, коли вам за 40, вам потрібен цей продукт». Замість цього, ви можете закликати свою аудиторію «Познайомитися з літніми (або молодими) людьми», а потім використовувати демографічний таргет, щоб переконатися в релевантності оголошення.

4. Расова приналежність

Так само можна згадувати певні раси або етнічні групи в рекламі на Facebook. Але важливо говорити про расу нейтрально. Наприклад, можна сказати: «Познайомтеся з іншими латиноамериканськими підприємцями поряд з вами». Але ви не можете рекламувати такий текст: «Спілкуйтеся з латиноамериканськими власниками бізнесу».

5. Гендерна ідентичність

Якщо ви хочете охопити людей з певною гендерною ідентичністю, не згадуйте їх у рекламному тексті. Не варто ставити надто особисті питання, наприклад: «Ви переосмислюєте свою гендерну ідентичність?». Натомість зробіть текст оголошення більш обширним. Наприклад, ви можете закликати свою аудиторію «приєднатися до щотижневої зустрічі для небінарних людей».

6. Сексуальна орієнтація

Те саме правило застосовується при розміщенні реклами для потенційних клієнтів із певною сексуальною орієнтацією. Не кажіть нічого надто особистого, наприклад: «Ти хочеш спілкуватися з іншими лесбіянками?». Замініть свій текст на щось на зразок: «Познайомтеся з лесбіянками у нашому новому клубі».

7. Психічне здоров’я та фізичні недоліки

Якщо ви хочете допомогти людям, які мають проблеми з психічним здоров’ям або фізичними вадами, дуже важливо не показувати в рекламі, що ви знаєте, з чим вони мають справу. У вашому оголошенні не повинно бути нічого надто особистого, наприклад: «Як впоратися з депресією?» Натомість зосередьтеся на продуктах та послугах, які ви пропонуєте, не вказуючи на те, що вони добре підходять для цільової аудиторії. Наприклад, ви можете сказати: «Ми спеціалізуємося на лікуванні депресії».

Приклад того, як можна змістити акцент із проблеми на допомогу, яку може надати клініка. У тексті основну увагу приділено методам лікування дітей з аутизмом, кваліфікації лікарів та обладнання.

Темы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и InstagramТемы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и InstagramТемы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram

8. Фінансове становище

Meta не забороняє рекламодавцям просувати продукти та послуги, спрямовані на вирішення фінансових проблем. Але ви не можете показувати, що знаєте фінансове становище своєї цільової аудиторії. Наприклад, не варто писати: «Ви плануєте оголосити себе банкрутом?». Натомість зосередьтеся на продуктах та послугах, які пропонує ваша компанія. Наприклад, ви можете використовувати такий текст: «Наші фінансові продукти призначені для вирішення питання з боргами».

Чудовий приклад реклами адвоката. Акцент на послугах та спеціалізації, а не на фінансовому стані аудиторії чи її відносинах із законом.

Темы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram

9. Кримінальне минуле

Якщо ви пропонуєте послуги, орієнтовані на людей з кримінальним минулим, дуже важливо не демонструвати знання їх статусу в рекламі. Ніколи не пишіть: «Ми допомогли багатьом іншим засудженим злочинцям, таким, як ви». Використовуйте наведені вище рекомендації, щоб написати про фінансове становище, і зосередьтеся на послугах, які ви пропонуєте, а не на клієнті. Наприклад, у оголошенні може бути сказано: «Наші послуги призначені для подолання будь-яких попередніх правопорушень».

10. Статус голосування

Якщо ви представляєте політичну організацію, громадську групу чи вибраного кандидата, ви можете закликати виборців голосувати. Але ви не можете показувати, що знаєте зареєструвалася людина або проголосувала. Не варто писати: Ви ще не зареєстровані в цьому регіоні. Не прогав свій шанс!” Натомість заохочуйте свою аудиторію отримувати інформацію, необхідну для голосування. Ви можете використовувати такі формулювання, як: «Отримати подробиці реєстрації виборців».

Темы, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram



11. Членство у профспілках

Якщо ви хочете звернутися до людей, які вже перебувають у профспілці або ще не є її членами, важливо уникати натяків на будь-який із цих статусів. Не кажіть: «У вас проблеми із представником профспілки?». Наголосіть на своїй організації: «Наша профспілка з гордістю підтримує членів з 1990 року».

12. Ненормативна лексика

Ви можете використовувати ненормативну лексику в органічному контенті на своїй сторінці у Facebook, якщо це відповідає вашій цільовій аудиторії. Але Meta не допускає ненормативної лексики у платному контенті, навіть якщо це сподобається ЦА чи посилить меседж оголошення. Якщо текст вашого оголошення містить ненормативну лексику, краще видалити його та перефразувати оголошення. Не намагайтеся маскувати слова, замінюючи вибрані літери символами.

13. Соціальні та політичні питання

Якщо ваша організація не має права розміщувати рекламу на соціальні та політичні теми, у тексті не можна порушувати ці питання — від місцевих виборів до зміни клімату. Щоб показувати таку рекламу, вам необхідно пройти процес авторизації. Після цього вам потрібно буде вказати, що ваша кампанія відноситься до однієї зі спеціальних категорій оголошень Meta, а саме до соціальних питань, виборів чи політики. Коли ви публікуєте свою кампанію, оголошення автоматично відображаються з відмовою від відповідальності.

14. Заяви, які вводять в оману

Коли ви просуваєте продукт чи послугу, виникає спокуса продемонструвати найкращий сценарій. Ви можете розповісти потенційним клієнтам, яку користь вони можуть отримати з ваших продуктів та послуг. Але ви не можете публікувати заяви, які мають нереалістичні очікування або завищений результат. Перш ніж публікувати оголошення, важливо переглянути всі твердження чи статистику. Якщо ви не можете їх довести, видаліть текст з рекламного оголошення.

15. Meta-бренди

У рекламному тексті ви можете згадати мета-бренди, але політика платформи дозволяє рекламодавцям використовувати назви брендів лише в обмеженому вигляді. Наприклад, ви можете вказати, що оголошення просуває групу Facebook або обліковий запис Instagram. Але не можна робити мета-властивості центром рекламного тексту. Також важливо правильно використовувати назви торгових марок Meta, не змінюючи їхнього вигляду.

17 тем, которые приводят к отклонению рекламы в Facebook и Instagram

16. Сторонній контент

Meta дозволяє рекламодавцям згадувати Facebook у певних обставинах, але будьте обережні з назвами інших компаній чи їхніх продуктів. Meta забороняє рекламодавцям порушувати права на товарні знаки третіх осіб та інші права на інтелектуальну власність, включаючи торгові марки та товарні знаки продуктів, що належать іншим компаніям. Якщо у вас немає дозволу на згадку компанії, розгляньте можливість вказати напрямки або одну з її характеристик. Потім дозвольте вашій аудиторії заповнити прогалини.

17. Граматичні помилки

Навіть, будучи досвідченим маркетологом, ви можете пропустити орфографічну або пунктуаційну помилку у своєму рекламному тексті. Тут варто зазначити, що Meta більше турбується про навмисні проблеми з граматикою та пунктуацією. Наприклад, коли розставляєте акценти в тексті з використанням великих літер. Важливо перевіряти текст перед публікацією.

 

Висновки

  1. Щоб уникнути тривалих процесів перевірки або відкладеного запуску кампанії під час створення реклами, краще з самого початку дотримуватися правил Meta.
  2. Відхилене оголошення може містити заборонений вміст, граматичні помилки або ненормативну лексику.
  3. Якщо ви вважаєте, що реклама не порушує правила Meta, можна надіслати запит на додаткову перевірку оголошення. Якщо ваша реклама дійсно суперечить політиці — відредагуйте текст або креатив.
  4. Коли ви публікуєте відредаговане або нове оголошення, воно автоматично повертається до черги для перегляду.
  5. Одна загальна тема об’єднує багато слів і фраз, які Meta забороняє використовувати в рекламі — особисті якості.
  6. Не акцентуйте увагу на особистих якостях користувачів. Зосередьтеся на описі товару чи послуги, а не на проблемах або особливостях цільової аудиторії.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності