Головна » Блог » Бізнес-акаунт в Instagram: дієві поради з оформлення та фішки для просування

Бізнес-акаунт в Instagram: дієві поради з оформлення та фішки для просування

28.04.2023

Анастасія Кузнецова


Instagram давно перестав бути платформою лише для переглядів фотографій. Невпинний розвиток соціальної мережі привертає увагу все більшої кількості людей: згідно зі статистикою, платформа налічує понад 1,22 мільярда активних користувачів на місяць. Не дивно, що чимало провідних брендів викорисовують Instagram у своїх маркетингових стратегіях:

  • Журнал “National Geographic” позиціонує себе як одного з найкращих брендів Instagram у світі, і це не дивно: публікації збирають шалену кількість охоплень, а сама стрічка виглядає привабливо і професійно. Зокрема друковане видання йде в ногу з часом, і акаунт бренду налічує 274 млн. підписників.
  • Всесвітньо відомий бренд одягу ZARA використовує платформу для інформування своїх споживачів щодо виходу нових колекцій. Зокрема на сторінці можна побачити чимало колаборацій з інфлюенсерами, а використання сторіз та Reels допомагає збирати якомога більше органічних охоплень.
  • Гарний приклад можна брати і з українських компаній: відомі в нашій країні бренди намагаються приділяти розвитку акаунту в Instagram якомога більшу кількість часу. Так, акаунт мережі супермаркетів “Сільпо” періодично інформує користувачів щодо акцій у сторіз, публікує захопливі Reels із скетчами та привітаннями із святами. 

Радимо і вам скористатися перевагами цієї платформи. Створення бізнес-акаунту — чудове рішення, яке допоможе розширити базу клієнтів та збільшити продажі. Згідно з дослідженнями, саме завдяки Instagram користувачі відкривають для себе нові бренди, а близько 44 % активних користувачів щотижня здійснюють покупки саме через цю платформу. 

Якщо ви не знаєте, як створити бізнес-акаунт в Instagram, то ця стаття стане вашим путівником. Окрім цього, сьогодні ви дізнаєтеся про те, який контент допоможе вашому бренду стати більш впізнаваним. 

Бізнес-акаунт в Instagram

 

Раніше ми писали про те, як:

Бізнес-акаунт Instagram: які він має переваги?

Найкращий варіант для просування бізнесу в Instagram — це створення бізнес-акаунту, який має вагомі переваги для бренду у порівнянні з особистим обліковим записом. Бізнес-акаунт Instagram відкриває доступ до більшої кількості функцій, а перехід на нього абсолютно безкоштовний.

  • Перш за все, у бізнес-акаунтів є можливість заздалегідь налаштувати час та дату для публікації допису. Це дозволяє створювати довготривалі контент-плани, а також економити свій час та зусилля. Однак, для планування публікацій доведеться використовувати спеціальні планувальники, адже у застосунку Instagram такої можливості немає. Планувальник Later гарно себе зарекомендував завдяки зрозумілому інтерфейсу та легкості у користуванні. 
  • Бізнес-акаунт Instagram також надає доступ до вбудованого інструменту аналітики Instagram Insights. Завдяки ньому ви зможете стежити за такими показниками профілю: рівень залученості (лайки, коментарі, репости), настрій навколо бренду (як, коли і що люди говорять про ваш бренд), трафік (коли і скільки людей відвідують акаунт), продажі (коефіцієнт конверсії та отриманий дохід).
  • Бізнес-акаунти можуть додавати посилання на товари у сторіз та Reels. Це чудовий спосіб для збільшення трафіку та продажів саме через Instagram Stories. Такою функцією можуть скористатися акаунти із 10 тис. та більшою кількістю підписників. Раніше ця функція була доступна лише для перевірених облікових записів Instagram.
  • Бізнес-акаунт дозволяє вам просувати свої публікації та надає інструменти для збільшення охоплень і залученості.Така функція є дуже корисною, адже згідно зі звітом, 75 % користувачів відвідують сайти або здійснюють покупки безпосередньо через перегляд реклами в Instagram.

 

Важливо зазначити: Instagram не має виступати єдиним майданчиком для розвитку і просування вашого бренду. Пам’ятайте, що сучасний бізнес має бути мультиплатформним, аби охопити якомога більшу кількість людей. І це вже ми не говоримо про технічні ризики, які можуть виникнукти у будь-який момент. Ніхто не застрахований від взлому або блокування акаунту. Забезпечте себе додатковими варіантами на випадок виникнення проблем із Instagram: найкраща ідея — веб-сайт, через який також можна розвивати бренд.

Кейс: інтернет-магазин косметики Shoptop cosmetic приділяє найбільшу кількість часу розвитку свого Instagram акаунту. Незважаючи на це, бренд має власний сайт, через який також можна здійснити покупку. Наявність сайту покращує користувацький досвід: клієнт може переглянути одразу весь асортимент магазину із цінами, а не витрачати свій час на скрол стрічки у соціальній мережі. 

 

Переходимо на бізнес-акаунт швидко та легко

Якщо ви твердо вирішили перейти на бізнес-акаунт, але не знаєте, як це правильно зробити, то наша інструкція неодмінно допоможе.

Створіть обліковий запис Instagram.

Перш за все вам варто створити звичайний обліковий запис Instagram, а вже потім переключити його на бізнес-аккаунт. Для цього перейдіть на головну сторінку Instagram з комп’ютера або мобільного пристрою і заповніть поля реєстрації. Окрім цього, ви можете скористатися функцією швидкої реєстрації через акаунт у Facebook. Якщо ви вже маєте створений акаунт, то його також можна використати. 

Переключіться на бізнес-акаунт.

Після створення облікового запису можна переходити до створення і оформлення бізнес-акаунту. Для цього слідуйте таким крокам:

  1. Перейдіть у налаштування профілю, натиснувши на піктограму у правому верхньому куточку.
  2. Знайдіть вкладку “Перейти до професійного облікового запису”. Платформа запропонує зробити вибір між двома категоріями – “Автор” (підходить для публічних осіб, лідерів думок, творців контенту) чи “Компанія” (для брендів, організацій, компаній надавачів послуг). 
  3. Оберіть категорію, яка найбільше відповідає ніші вашого бренду (товар чи послуга, мистецтво, музика, покупки і роздрібна торгівля, краса та здоров’я тощо). Важливо: для того, аби категорія відображалася у профілі, необхідно поставити галочку у налаштуваннях.
  4. Заповніть контактну інформацію за необхідності. Якщо пропустити цей крок, то ваші контактні дані не відображатимуться у профілі.

Важливо: для використання функцій покупок у Instagram або запуску реклами необхідно прив’язати Facebook акаунт. Для цього натисність відповідну кнопку у налаштуваннях та слідуйте подальшим інструкціям.

Пам’ятайте, що відключити бізнес-акаунт і перейти на особистий обліковий запис можна у будь-який момент. Для цього натисність “Переключитися на особистий акаунт” у налаштуваннях профілю і слідуйте подальшим інструкціям.

Дізнатися більше про створення бізнес-акаунту Instagram можна у відеоінструкції

Оформлюємо бізнес-акаунт.

Після успішного створення бізнес-акаунту слід перейти до його оформлення. 

  • Почнімо з опису профілю, який повинен містити не більше 150 символів. Опишіть свій бренд за допомогою влучного слогану, або коротко поділіться цінностями свого продукту. Не переобтяжуйте опис емоджі, аби не створювати додаткового візуального навантаження.
  • Зображення профілю має бути впізнаваним, тому більшість брендів використовує свій логотип. Фотографія профілю має бути круглою, а також мати розміри 320х320 пікселів. Аватарку можна змінити у будь-який момент, чим компанії і користуються: логотип бренду тематично видозмінюють у відпопідності до тієї чи іншої події.

Бізнес-акаунт в Instagram

  • Розмістіть у профілі посилання на свій веб-ресурс або інші соціальні мережі. Відтепер в Instagram можна додавати до 5 посилань в опис профілю: це допоможе користувачам швидше і легше вас знаходити, а також підвищить впізнаваність бренду. 
  • Контактна інформація. Цей крок є не обов’язковим, але для підвищення довіри до бренду рекомендуємо не нехтувати цим пунктом. Якщо ви не додали контактну інформацію під час створення облікового запису, то ви можете зробити це будь-коли, перейшовши у налаштування. Ви можете вказати номер телефону, електронну пошту, місто, адресу і навіть поштовий індекс. 
  • Кнопка заклику до дії допоможе підписникам купувати ваш товар в один клік. Зокрема, можна прив’язати до кнопки посилання на свій веб-ресурс, контактні дані, бронювання послуги тощо. Для цього натисніть «Редагувати профіль», і внизу буде розміщена “Кнопка дії”. 
  • Не забудьте оформити “Актуальне”: це ще один спосіб максимізувати ваш профіль, надаючи більше інформації про бренд або продукти. Організуйте історії у збережені колекції, а також створіть привабливу обкладинку. У закріплених історіях може розміщуватися інформація про ціни на послуги, асортимент, акції, події тощо.

Бізнес-акаунт в Instagram

Вітаємо, відтепер ви маєте бізнес-акаунт, який відповідає усім необхідним вимогам і стандартам. Настав час для публікації перших дописів!



 

Контент для Instagram: яким він має бути?

Розважальний, унікальний, мотиваційний контент сприяє високому охопленню публікацій в Instagram. Не забувайте, що дописи мають відповідати ніші вашого бренду, сприяти його впізнаваності і просуванню. Хочемо поділитися порадами, які допоможуть підлаштувати контент під вимоги Instagram. 

Приділяйте увагу візуальній складовій.

Не секрет, що при перегляді стрічки в Instagram ми першочергово звертаємо увагу на якість зображень. Погано сфотографований товар лише відштовхне від вас потенційних клієнтів. Натомість динамічне і захопливе фото чи відео миттєво залучають вашу аудиторію до взаємодії. Експериментуйте із фільтрами, кольорокорекцією та ракурсом, аби знайти для себе найбільш вдалу комбінацію. В ідеалі ви маєте дотримуватися поєднань кольорів і візуальних стилів, які підходять вашому бренду.

Кейс: бренд авторської карамелі Flavorful наповнює стрічку фото та відео, які органічно доповнюють одне одного. Тут можна побачити і зображення продукту, і професійні фотосесії з моделями. Динамічність чудово поєднується із статичними кадрами, і не набридає користувачу яскравими і обтяжливими елементами. 

Розповідайте про бренд через захопливі історії.

На просторах Instagram представлені десятки тисяч брендів, але лише деякі із них можуть виділитися серед конкурентів. Для створення і утримання довготривалого враження навчіться розповідати про бренд унікальними способами. Це можна робити завдяки залученню головних героїв (талісманів, співробітників бренду, клієнтів), сторітейлінгу, інтерв’ю із лідерами думок. Варіантів безліч – тестуйте різні комбінації, щоб досягти максимального ефекту. 

Кейс: Monobank ставиться із креативом до просування свого бренду. Усім відомий котик періодично інформує користувачів щодо новин із життя бренду, оновлень застосунку, а також у жартівливій формі спілкується із аудиторією. Зазвичай дописи складаються із кількох речень, а основна інформація розміщена на зображеннях. 

Бізнес-акаунт в Instagram

 

Використовуйте хештеги.

Радимо подружитися із хештегами в Instagram, адже вони допоможуть вашим публікаціям відображатися у результатах пошуку. Окрім цього, ваш допис може потрапити на сторінку із рекомендаціями, які формуються на основі дописів, які користувач вподобав раніше. Використовуйте нішеві та галузеві хештеги, які допоможуть вам знайти максимально релевантну аудиторію. Вибір найчастіше використовуваних хештегів в цьому випадку не допоможе, адже ваш допис просто загубиться у вирі подібних. Не забувайте створювати фірмові хештеги та ділитися ними, щоб користувачам було легше вас знайти.

Кейс: офіційний акаунт Webpromo часто використовує тематичні хештеги під своїми дописами. Так, найбільш уживанішими тегами на сторінці є  #perfomancemarketing, #маркетингкиїв, #маркетингукраїнською, #marketingagency тощо. Також можна побачити фірмовий хештег #webpromo і теги, що створюють додаткову навігацію для рубрик: #webpromo_топ, #webpromo_interview, #webpromo_cases.

Влаштовуйте конкурси і розіграші.

Одна з найдієвіших практик в Instagram для залучення великої кількості користувачів – це проведення конкурсів, розіграшів, вікторин. Це не тільки збільшує охоплення для тієї чи іншої публікації, а ще й покращує впізнаваність бренду. Зокрема, в якості подарунків ви можете використовувати фірмову продукцію. Таким чином, користувач безкоштовно протестує ваш товар, і ви зможете залучитися підтримкою нового клієнта. 

Кейс: мережа мультимаркетів “Аврора” дуже часто влаштовує різноманітні конкурси та розіграші. Умови, зазвичай, прості: підписатися, поділитися дописом, поставити лайк. Зокрема бренд обирає не одного, а одразу кількох переможців, а в якості подарунків користувачі отримують товари із асортименту магазину. 

Бізнес-акаунт в Instagram

Співпрацюйте з блогерами та іншими брендами.

Полегшити зусилля із просування бренду допоможе співпраця з інфлюенсерами. Колаборація із лідерами думок допоможе представити ваш продукт новій аудиторії, розширити клієнтську базу і збільшити довіру до бренду. Обираючи агента впливу, переконайтеся, що ваші цільові аудиторії збігаються. Якщо блогер публікує жартівливий контент, то товари для автомобілей мало чим зацікавлять його аудиторію. 

Кейс: бренд доглядової косметики “Hillary” періодично співпрацює із блогерами. Зокрема, інфлюенсеру надсилають тестовий бокс косметики, і лідер думок ділиться своїми враженнями з аудиторією щодо використання тих чи інших засобів.

 

На що ще варто звернути увагу при веденні бізнес-акаунту Instagram?

На жаль, публікації якісного контенту також недостатньо для успішного розвитку бізнес-акаунту. Варто звертати увагу ще й на технічні аспекти, які допоможуть у швидкому досягненні очікуваних результатів. Нижче наведемо ще кілька порад, які допоможуть вашому бренду стати успішним і впізнаваним. 

Досліджуйте свою аудиторію.

Розробка будь-якої стратегії розпочинається із дослідження аудиторії. Добре, якщо бренд вже присутній на інших платформах, і у вас є приблизне уявлення про портрет цільового користувача. Однак якщо шлях бренду розпочинається із Instagram, то варто провести ретельне дослідження. 

Як вже було сказано, бізнес-акаунт Instagram відкриває доступ до аналітики. Ви можете проаналізувати демографічні дані аудиторії, щоб підлаштувати під неї свій контент. Завдяки цим показникам ви зможете виявити оптимальний час для розміщення публікацій, щоб вони досягли максимального ефекту.

Корисно: для збору аналітичних даних не варто обмежуватися одним лише Instagram Insights. Сформувати більш чітку картинку допоможуть такі сервіси, як Meta Business Suite або Hootsuite Analytics. Зауважте, що чим більшою буде кількість підписників, тим більш точними будуть аналітичні дані.

Міксуйте контент.

Із кожним новим оновленням Instagram впроваджує нові функції, які будуть корисними для розвитку бізнес-акаунту. Якщо раніше усе різномаїття обмежувалося лише публікаціями у стрічці, то зараз ви можете просувати бренд за допомогою реклами, сторіз та Reels. Рекламні інструменти дозволяють просувати публікацію серед найбільш релевантної аудиторії. У сторіз можна публікувати інформацію про акції, знижки та події. Формат Reels дозволяє публікувати огляди продукту, які сприятимуть збільшенню кількості продажів. Не зупиняйтесь лише на одному виді контенту – експериментуйте, міксуйте та отримуйте неочікувані результати!

Кейс: мережа супермаркетів “АТБ” використовує в повному обсязі усі наявні інструменти Instagram. У сторіз можна побачити звіти бренду щодо благодійної діяльності, а у вкладці Reels користувачі переглядають жартівливі скетчі та відео. 

Тегайте продукти у публікаціях.

Позначення товарів у публікаціях допомагають людям дізнатися більше про той чи інший товар. Це зручно, адже коментарів на кшталт “Що це за спідниця і скільки коштує?” стане менше. Щоб відмітити продукт у дописі, створіть публікацію в Instagram звичним вам способом. На останній вкладці перед публікацією натисніть “Позначити продукти”. Зокрема ви можете помічати товари зі свого чи іншого магазину, що створює чудові можливості для співпраці та перехресного просування.

Надавайте якісний та клієнтоорієнтований сервіс.

Успіх вашого бренду в Instagram вимагає якісної взаємодії з клієнтами. Постити контент, сподіваючись, що він комусь сподобається, — не найкраща стратегія. Спілкування із брендом має бути двостороннім: не залишайте без уваги коментарі під дописами, регулярно перевіряйте дірект на наявність нових запитів. Забезпечуйте підписників якісною та вичерпною інформацію, а також надавайте їм найкращий сервіс у світі. 



 

Висновки

На сьогодні Instagram виступає одним із найперспективнішим майданчиком для просування бренду. Для створення бізнес-акаунту не потрібно докладати неймовірних зусиль – налаштувати усі параметри можна за кілька хвилин. Більш важливо приділяти увагу публікації якісного та унікального контенту, який зможе привернути увагу потенційних клієнтів.

У цій статті ми поділилися фішками, які допоможуть зробити роботу із бізнес-акаунтом продуктивною та цікавою. Для цього надавайте своїм клієнтам якісний сервіс, міксуйте типи контенту, а також проводьте аналітичні зрізи. Ми впевнені, що завдяки цим порадам ваш бренд стане неймовірно успішним! 

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності