Розпродати все: рекламні кампанії TikTok, які збільшили продажі брендам
18.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Програма TikTok продовжує збільшувати кількість передплатників і є одним із найбільш завантажуваних. Популярні лідери думок та тиктокети соціальної мережі мають великий вплив на багатомільйонну аудиторію. Як колаборації з популярними блогерами в TikTok, інструменти та формати TikTok допомагають брендам не тільки просувати продукт, але й успішно підвищувати продаж Social Commerce? У статті розбираємо, як за допомогою рекламної кампанії TikTok можна розпродати товари за лічені дні.
Содержание:
1. Креативні рекламні кампанії у TikTok
2. Приклади брендів, які запустили рекламні кампанії в TikTok
3. Український рітейл у TikTok
4. Що потрібно для запуску успішної рекламної кампанії “Розпродати все” у TikTok?
5. Висновок
Креативні рекламні кампанії у TikTok
Соціальна мережа TikTok має широкий функціонал та додаткові інструменти для реалізації оригінальних креативів. Згідно зі статистикою на жовтень 2021 року щомісяця в TikTok зареєстровано 1 млрд. активних користувачів. Соціальна мережа у глобальному рейтингу за популярністю посідає 7-е місце. Майданчик має великий потенціал для розвитку, залучення клієнтів та просування бренду.
У 2021 році бренди намагалися максимально використати можливості майданчика для взаємодії зі своєю аудиторією. Наприкінці року TikTok for Business представив список найяскравіших креативів. Багато брендів, розуміючи зростання та популярність соціальної мережі TikTok, використовують дуети з яскравими представниками майданчика, хештеги та челенджі. Прикладами стали компанія з випуску батончиків Snickers, бренди декоративної косметики, Ozon, Samsung та інші.
Конкурс розділили на п’ять номінацій за категоріями:
- #ЗалучитиМільйониКреаторів
- #РозкритиМісіюБренда
- #Розпродативсе
- #ДуматиКакКреатор
- #ЗробитиТоповуКампанію360°
Samsung запустив спільну колаборацію з музикантом та відеоблогером Рахімом Абрамовим під назвою #РахімСніміНаGalaxy у категорії #ЗалучитиМільйониКреаторів. Рекламну кампанію бренд пов’язав із запуском нового смартфона Galaxy S21 Ultra. Блогер запропонував передплатникам взяти участь у створенні кліпу на популярний трек співака та записати власні відео з відповідним хештегом #РахімСнимиНаGalaxy. Найкращі ідеї, відібрані музикантом, було перезнято на нову модель смартфона. Рахім представив новий кліп, що набрав 45 мільйонів переглядів у TikTok, а Samsung підвищив інтерес та продаж нової моделі смартфона.
@samsungrussia Сними видео для нового клипа @rahimabram #РахимСнимиНаGalaxy
В рамках категорії #ЗробитиТоповуКампанію360° лідером у сфері e-commerce став бренд Ozon. Компанія запустила в соціальній мережі хештег-челендж #тапайкупай з брендованим ігровим ефектом і приурочили до масштабного розпродажу Чорної п’ятниці. Згідно з правилами, користувач повинен вгадати, в якій коробці захований подарунок від компанії Ozon. Переможець отримував промокод на 1111 балів. За допомогою нескладного, але креативного способу бренд зміг підвищити інтерес з боку користувачів.
@katushaadushkina #спонсируется Кто готов показать самые яркие эмоции в челлендже #тапайпокупай ♬ оригинальный звук – Катя Адушкина Katya Adushkina
Приклади брендів, які запустили рекламні кампанії в TikTok
1. McDonald’s
Корпорація з приготування фастфуду запустила рекламну кампанію за допомогою хештег-челлендж #BigMacTikTok. Маркетологи компанії пропонували користувачам повторити нескладну танцювальну зв’язку та зняти власне відео, відзначити відповідним хештегом. Усі, хто брав участь, отримував безкоштовний БігМак, а також можливість поборотися за грошовий приз. Рекламна кампанія McDonald’s у TikTok отримала охоплення. Танцювальні ролики набрали понад 12 мільйонів переглядів.
2. Maybelline New York
Категорія #Розпродативсе мала великий успіх у сфері рітейлу. В рамках цієї програми бренд Maybelline New York презентував туш для вій Sky High. Завдяки підтримці інфлюєнсеров, продукція постійно входить до списку бестселерів. Магазини буквально не встигають постачати до магазинів представлену декоративну косметику.
На платформі TikTok бренд Maybelline New York вирішив запустити рекламну кампанію за допомогою інструменту TakeOver як додаткову підтримку продукції Sky High. В результаті на сторінку офіційного сайту відвідало рекордну кількість користувачів — понад 6 мільйонів. Команда показує майбутні тренди, техніку нанесення макіяжу, бьюті-лайфхакі. Цей спосіб дозволяє взаємодіяти з аудиторією, вести прямий діалог. За допомогою роликів у соціальній мережі TikTok можна залучити інтерес до товарів та надати більше інформації та продукції.
@the_aveme Проверка легендарной туши #maybellinerussia ♬ оригинальный звук – Лисса
3. Guess
Американський бренд модного одягу також використав такий інструмент як хештег-челендж. Ідеальна формула для створення подібного креативу включає челендж із супроводом популярного треку. Фішкою ролика стало креативне перетворення героїв. Зі звичайного одягу вони переодягаються в брендовану. Користувачі із задоволенням повторювали ідею та створювали власні відео, яких налічувалося майже 6 тисяч. В результаті цільове охоплення склало понад 30 мільйонів людей. Це розвиває концепцію вірусного маркетингу у TikTok.
@ourfire Don’t you wish getting ready was this easy? 😂❤️🔥 #inmydenim #sponsored @guess ♬ #inmydenim I’m a Mess – Bebe Rexha
4. Glow Recipe
У 2021 році бренд заробив у TikTok близько 100 мільйонів доларів. Бьюті-блогер Стефані Валентайн згадала назву косметичної продукції. Відео набрало близько 1,9 мільйона переглядів і стало вірусним на платформі. Такий успіх приніс бренду прибуток, виторг із продажу косметики за 2021 рік досяг 100 мільйонів доларів. Подібні колаборації, конкурси та челенджі відносяться до нативної реклами, тому позитивно сприймаються користувачами.
Український рітейл у TikTok
Варто відзначити, що майданчик TikTok в Україні поки що знаходиться на стадії розвитку, сервіс тільки набирає обертів. Багато рітейлерів не розуміють значущість майданчика і змісту присутності в TikTok. Ціль — це взаємодія з молодою аудиторією. За статистикою, більшість користувачів становить покоління Z у віці від 16 до 24 років.
Акаунт у TikTok реєструє багато українських брендів. Першим став маркетплейс “Алло”, на облік якого вже близько 772 тис. передплатників. На сторінці виходять короткі відео з оглядами, розпакуванням товарів та просто забавні ролики.
@allo.official #анпакінг фірмових чохлів #Samsung на смартфон #GalaxyS21FE з асортименту ❤️ #тицяйщохочеш #allo_ua ♬ Hit Skins 60 – Auracle
Сьогодні TikTok Analytics: статистика та аналітика профілюв TikTok зареєстровані Rozetka, сервіс доставки їжі “Raketa”, Цитрус. Intertop, Фокстрот, Eva та інші. Популярні відео у TikTok набирають понад 100 тис. переглядів. Перевага TikTok — це швидке нарощування аудиторії. Якщо генерувати трендовий контент, то користувачі із задоволенням відповідають та приєднуються до ком’юніті бренду.
Що потрібно для запуску успішної рекламної кампанії “Розпродати все” у TikTok?
На прикладах можна побачити, як бренди запускають рекламні кампанії та розпродують товари буквально за лічені дні. При цьому основні принципи не вимагають великих вкладень та масштабних ідей. Аудиторію цікавлять нескладні відео, зняті на смартфоні. Ролик, що запам’ятовується, швидко потрапляє в рекомендації, потім в ТОП-рейтинги, стрімко набирає кількість переглядів.
Для створення крутого ролика рекомендує звернути увагу на такі інструменти, як:
- Запуск челенджу
- Використання хештегів
- Вивчення трендів
- Музичний супровід
- Співпраця (колаборації) з лідерами думок у TikTok
Атмосфера TikTok забезпечує органічне просування бренду. Оскільки соціальна мережа популярна насамперед музичними відеороликами, важливо додавати в колаборації чи відео треки знаменитих музикантів. Також для створення вірусного контенту потрібно слідувати тенденціям, що швидко змінюються, використовувати популярний формат.
Висновок
TikTok — соціальна мережа з високим рівнем залучення, що набирає обертів. Тут можна просто викликати інтерес аудиторії, а й розпродати продукцію з допомогою додаткових інструментів. Український ринок також виходить на майданчик, багато брендів вже зареєстрували акаунти.
Присутність у соціальних мережах, зокрема в TikTok, сьогодні вже є більшою потребою, ніж бажання. Майданчик із простими правилами за підсумком може принести велику кількість зацікавлених користувачів. Нативна реклама в TikTok не викликає у споживача питань, а відео у форматі змагань приваблює потенційних клієнтів.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор;
- ТОП-10 тенденцій маркетингу в Instagram;
- Види реклами у Facebook.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.