Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Просування в Instagram: повний посібник з рекламного каналу для маркетолога

Просування в Instagram: повний посібник з рекламного каналу для маркетолога

28.12.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Соціальні мережі набирають популярності у масштабних розмірах. Інстаграм, як один із популярних майданчиків для обміну фото та відео, має високий показник залученості. Просування в Instagram — це один із ефективних способів із набором маркетингових інструментів та мільйонною аудиторією. У статті розглянемо всі етапи запуску реклами в соціальній мережі, а також можливості майданчика.

Зміст:

1. Що таке реклама в Інстаграм?

2. Навіщо запускати рекламу в Інстаграм?

3. Можливості таргетингу в Інстаграм

4. Для яких ніш підходить просування в Інстаграм?

5. Цілі маркетингу в Інстаграм

6. Рекламні формати для просування в Інстаграм

7. Рекламні креативи для просування в Інстаграм

8. Як розрахувати рекламний бюджет просування Інстаграм?

9. Як самостійно запустити рекламу в Інстаграм? Покрокова інструкція

10. Як вимірювати ефективність реклами в Інстаграм

11. Висновок

Продвижение в Instagram



 

Що таке реклама в Інстаграм?

Реклама в Instagram — це публікації в обліковому записі, що містять відео або графічні зображення, які можна додатково просувати за певну плату. Вони можуть бути безпосередньо пов’язані з бізнес-акаунтом бренду, або вести користувача на будь-яку іншу URL-адресу, наприклад, інтернет-магазин або сайт рекламодавця. Оскільки Інстаграм належить Фейсбук, рекламну кампанію для соцмережі можна створити на бізнес-акаунті Facebook Ad Manager.

Цінова політика

У Instagram найвищий рівень залучення серед конкурентів. Саме тому великі вкладення реклами найчастіше приносять кращі результати.

Згідно з даними Wordstream.com, середня вартість просування акаунта в Інстаграм у 2021 складає:

  • За клік (CPC) – від 0,4 до 0,7 доларів. При цьому в облік беруться не тільки переходи за оголошенням, але й інші реакції користувачів (лайки, репости, коментарі).
  • За залученого користувача (CPE) – від 0,01 до 0,05 доларів.
  • За 1000 показів (CPM) – від 2,5 до 3,5 доларів.

Це приблизні дані. Вартість реклами в Інстаграмі залежить від таких факторів, як:

  • Персональні налаштування вашого націлення.
  • Ніша. Якщо ви просуваєтеся у висококонкурентній області, наприклад, модний одяг чи цифрові технології — ціна за рекламу буде вищою.
  • Сезонність. Реклама часто дорожчає ближче до свят наприкінці року (наприклад, перед «Чорною п’ятницею»).

Динаміка зростання популярності Інстаграм

Інстаграм – це одна з найпопулярніших програм для смартфона. Динаміка зростання показує, що соцмережа навіть не досягла піку своєї популярності. Так, у 2013 році загальна кількість його користувачів становила 150 мільйонів людей. Через 4 роки ця цифра зросла до 800 мільйонів і вже в 2021 Instagram налічував більше 1 міліарада користувачів.

Сьогодні в Інстаграмі зареєстровано близько півмільйона активних лідерів думок. Тому, за допомогою соціальної мережі активно розвивається інфлюєнс-маркетинг. Згідно звіту Influencer marketingHub ринок очікувано виріс й досяг позначки 13,8 млрд доларів.

Продвижение в Instagram

До 69% маркетологів США планують витрачати більшу частину бюджету, виділеного на інфлюєнсери, саме через Інстаграм. Це говорить про те, що просування особистого бренду, бізнесу в Інстаграм важливо використовувати у маркетингу.

 

Навіщо запускати рекламу в Інстаграм?

Маркетологи щодня працюють над маркетинговими інструментами та методами їх використання. Інстаграм має ряд переваг, які недоступні іншим аналогам.

За статистикою на жовтень 2021 року в Інстаграмі зареєстровано понад 1 мільярд активних користувачів. Згідно з прогнозом Statista до 2023 року ця цифра збільшиться до 1,2 млрд. доларів.

Продвижение в Instagram

Більшість аудиторії складають чоловіки віком від 18 до 24 років (17,9%), а також жінки від 25 до 34 років (14,8%).

Продвижение в Instagram

В Україні з весни 2017 року кількість українських користувачів Instagram ледве сягала 4 мільйонів людей. Сьогодні кількість передплатників у Instagram налічує понад 14 мільйонів людей – близько 30% населення країни. Тому розкручування Інстаграм — один із ефективних способів популяризації бренду.

Продвижение в Instagram

 

 

Можливості таргетингу в Інстаграм

Ще однією перевагою Інстаграм є таргетингова реклама, яка актуальна для бізнесу з наступних причин:

  • Низький поріг входу. Розкрутити інстаграм з нуля можна навіть із мінімальним бюджетом. Спочатку це може не принести феноменальних результатів, проте допоможе «набити» руку та уникнути помилок у майбутньому.
  • Точне влучення в ЦА. Завдяки подальшому пошуку за інтересами, націлення дозволить швидко знайти «теплу» аудиторію практично для будь-якого продукту.
  • Швидкість. При належній підготовці запустити таргетингову рекламу можна вже через 30 хвилин, а через короткий проміжок часу вже отримувати результати.
  • Постійність. Інтереси та особливості цільової аудиторії рідко змінюються в одну мить, тому при правильному налаштуванні, таргет може місяцями забезпечувати успішне просування товарів та послуг в Інстаграм.

 

Для яких ніш підходить просування в Інстаграм?

Таргетингова реклама Instagram найкраще працює у наступних нішах:

  • Інтернет магазини;
  • Комерційний бізнес;
  • Тематичні спільноти у соціальних мережах;
  • Локальний бізнес (кафе, спортклуби, квіткові магазини, салони краси тощо);
  • Інфобізнес;
  • Реклама івентів;
  • Туристичний бізнес;
  • Товари та секції для дітей.

 

Цілі маркетингу в Інстаграм

Існує кілька способів, стратегій та методів просування бізнес-аккаунту в Інстаграмі. Перед тим, як почати їх застосовувати, потрібно поставити основні цілі рекламної кампанії в Instagram.

  • Впізнаваність бренду. Допоможе розповісти аудиторії про бренд, товар, послугу або додаток;
  • Підвищення охоплення. Також привертає увагу користувачів до продукту. Але на відміну від першого варіанту, який орієнтований на більш «теплу» аудиторію, охоплює ширше коло користувачів;
  • Трафік. Надсилає користувачів на ваш сайт або обліковий запис у месенджері;
  • Залученість. Цей вид просування підштовхує фоловерів до взаємодії з Instagram-акаунтом (лайки, коментарі, репости тощо);
  • Установка програми – популяризація рекламованого додатка;
  • Перегляди не лише фото, а й відео.
  • Лідогенерація. Відмінно підходить для збору контактних даних клієнтів для подальшої взаємодії, інформування про знижки, акції;
  • Конверсії — Виконання користувачами цільових дій на сторінці облікового запису;
  • Підвищення відвідуваності торгових точок. Фокусує увагу покупців на офлайн-бізнесі.

Для реалізації кожної мети підійде набір інструментів Instagram. Наприклад, для збільшення трафіку можна використовувати весь пул можливостей соцмережі (стрічка, сторіс, рубрика «Цікаве», відеореклама, Reels), тоді як для реклами офлайн-магазинів буде достатньо стрічки та сторіс.

Продвижение в Instagram



 

Рекламні формати для просування в Інстаграм

Після встановлення цілей реклами, потрібно встановити засоби їх досягнення. Соціальна мережа пропонує кілька форматів для просування сторінки в Інстаграм:

1. Графічні оголошення — створення постів із фото чи відеооглядом на товар/послугу. Такий формат найбільше підійде для бізнесу, де основні переваги можна передати за допомогою зображення, якісного фото. Фотоконтент поступається в популярності відео чи колекціям, але ідеально підходить для швидкого та ефективного тестування.

2. Реклама у сторис. Це широкоформатні картинки або відео, які з’являються користувача Instagram-акаунта під час переходу з однієї сторіс в іншу. За рахунок охоплення повного екрану смартфона реклама здається користувачам більш захоплюючою, посилює залученість.

3. Відео реклама. Допомагає наочніше розповісти про бренд та його пропозицію. Ролик може тривати до 1 хвилини, причому короткі сюжети вважаються більш ефективними.

4. Кільцева галерея. Складається із серії роликів або картинок в одному пості, які користувач може самостійно перегортати. Її можна використовувати, як у стрічці новин, так і в сторін Instagram.

Цей формат демонструє:

  • товарні колекції;
  • історії у кількох частинах;
  • інші відео та графічні зв’язки (але не більше 10 одиниць);

5. Колекції. Тут стратегія ведення Інстаграм заснована на показі товарів із каталогу інтернет-магазину. Створити колекцію можна також за допомогою відео чи картинки, під якими користувач може переглянути інші назви товарів чи послуг.

6. Reels. Це новий інструмент, що нагадує сторис, є 30-ти секундне відео. Однак, перевага в тому, що reels-відео не зникає за добу після публікації. Можуть тривати до 1 хвилини.

 

Рекламні креативи для просування в Інстаграм

Враховуючи, що користувачі Instagram вибирають соціальну мережу за візуальну складову, креативи для цього майданчика мають бути яскравими та незабутніми. Важливо, щоб зображення виділялися на фоні стрічки або максимально схожі на органічний пост.

При створенні креативу в Instagram краще дотримуватися технічних вимог:

  • параметри відео – gif, mov та mp4;
  • тривалість – трохи більше 30 секунд (в ідеалі – близько 15 секунд).
  • розмір картинки – 1080х1080 пікселів.
  • формат зображення – 1 до 1.

Як правило, люди гортають стрічку Інстаграм без звуку та досить швидко. Згідно дослідження  HubSpot за 2020 рік, лише 29% користувачів дивиться Stories в Інстаграм зі звуком. Більшість (56%) іноді включають звукове супроводження і 15% ніколи не включають звук.

Продвижение в Instagram

Тому основне послання ролика потрібно встигнути візуально передати за перші 3 секунди.

Декілька прикладів вдалих креативів:

Продвижение в Instagram

Продвижение в Instagram



 

Як розрахувати рекламний бюджет просування в Інстаграмі?

У націленні існує поняття, як відкладений попит — коли користувач конвертується не відразу після торкання реклами. Відсутність дзвінків з одержуваного трафіку створює ілюзію, що таргетингова реклама не працює. Це хибна думка.

Для наочності розрахунку рекламного бюджету в Інстаграмі, змоделюємо ідеальну ситуацію з максимально конверсійним трафіком. Як приклад візьмемо рекламне оголошення про дитячі візки.

Перед тим, як планувати бюджет, слід поставити кілька запитань:

  1. Скільки лідів необхідно привести з оголошення?
  2. Якою має бути ціна ліда?
  3. Середня сума із замовлення на покупку дитячої коляски?
  4. Які показники дасть конверсія сайту?

Для прикладу візьмемо наступні показники (у порядку запитань):

  1. 30 лідів;
  2. 300 гривень;
  3. 6000 гривень;
  4. 2%.

Виходячи з цього, для отримання 30 лідів по 300 гривень нам потрібний бюджет 9 000 гривень. А якщо нам вдасться вийти на 30 лідів — наш дохід становитиме 180 000 гривень. Крім того, щоб отримати ті самі 30 покупців (з урахуванням 2% конверсії), нам потрібно 1 500 переходів по оголошення.

Щоб зрозуміти наскільки реально досягти зазначеної мети, потрібно встановити середній CTR для оголошення в Інстаграм з нашої тематики та відповідного регіону. Тому доведеться трохи вкластися у тестування (не більше 5 тисяч гривень) та тиждень поспостерігати за її результатами. Конверсію цей експеримент навряд чи принесе, натомість покаже нам середній CTR – 1,5%.

Йдемо далі. Щоб з реклами до нас прийшло 1 500 осіб (при тому, що клікабельність оголошення склала 1,5%) — мінімальна кількість показів для цієї мети становитиме 100 000. У результаті мінімальний CPC для нашої компанії коштуватиме 6 гривень (9 000 гривень/1 500 візитів), а мінімальний CPM – 90 гривень (9 000 гривень/100 000 показів*1000).

Таким чином, у нас виходить наступний розрахунок:

Рекламні витрати 5 000 гривень (тестова кампанія), 9000 гривень (основна кампанія)
Отримані перегляди 100 000
Кількість переходів 1 500
Середній CTR 1,5%
Середня ціна за клік 6 гривень
Конверсія сайту 2%
Отримані ліди 30
Середній чек 6 000 гривень
Прибуток від реклами 180 000 гривень
Чистий дохід 166 000 гривень

   

Як запустити рекламу в Інстаграмі? Покрокова інструкція

Запустити рекламу можна лише за наявності бізнес-профілю в Instagram. Це найшвидший та найзручніший спосіб. При цьому рекламувати можна тільки той контент, який вже представлений в обліковому записі.

Процес запуску включає кілька етапів:

1. Створюємо креатив та публікуємо пост у стрічці.

2. Відкриваємо ту публікацію, яку рекламуватимемо, і вибираємо опцію «Просувати».

Продвижение в Instagram

При першому запуску просування Instagram запропонує кілька варіантів направлення трафіку:

  • Профіль. Для популяризації Інстаграм-акаунта.
  • Сайт. Підійде якщо просувати веб-майданчик.
  • Директ. Для швидкого залучення користувачів для взаємодії.

Продвижение в Instagram

3. Якщо вибирати трафік на сайт, система відзначить адреси, вказані в налаштуваннях профілю. Вони можна змінити заклик до дії. Для цього потрібно вибрати пункти «Ваш сайт», потім «Редагувати» та «Докладніше». Після цього ввести текст і натиснути кнопку «Готово». Завершити вибір призначення трафіку слід через опцію «Далі».

4. Наступний крок — настроювання аудиторії. Зробити це можна двома способами: автоматично та самостійно. У першому випадку система автоматично відбирає фоловерів, схожих на поточну публіку акаунта. Це зручний спосіб при великій органічній базі передплатників, яка дає соцмережі найкраще розуміння, кого і де потрібно шукати.

Продвижение в Instagram

 

Якщо в Інстаграмі профілю ще мало шанувальників, аудиторію краще налаштовувати власноруч. Для цього необхідно вибрати:

  • Географію. Вказати її можна у розділі «Місця». Так, у пункті «Регіональна» можна обрати будь-яке місто чи країну для просування. Опція «Місцева» дозволить виставити конкретну адресу (з радіусом охоплення до 30 км). Другий варіант ідеально підходить для локального бізнесу (кафе, спортивний клуб);

Продвижение в Instagram

  • Інтереси. Тут самостійно потрібно запровадити інтереси передплатників, яких, на вашу думку, може залучити бренд. Наприклад, «мотоцикли», «рибалка», «косметика» та інші. Вкажіть відповідний варіант та соцмережа підкаже суміжні інтереси.

Продвижение в Instagram   

  • Демографія допомагає сформувати аудиторію за віком та статтю. Наприклад, можна просуватися серед чоловіків до 30 років або жінок від 20 до 28 років.

Продвижение в Instagram

5. Розділ “Назва аудиторії” необхідно заповнити обов’язково, “Місця” за рекомендацією, “Інтереси” можна пропустити. Після налаштування аудиторії система покаже скільки людей потрапляють під зазначені вимоги. Якщо охоплення буде незначним (зазвичай менше 2,5 тисяч користувачів) — кампанія може виявитися неефективною, адже рекламу мало хто побачить. І тут можна буде трохи збільшити параметри пошуку: підвищити вік, розширити геолокацію тощо. 

Продвижение в Instagram 

6. Бюджет та тривалість. Далі потрібно вказати суму, яку ви готові витратити на рекламу та час її дії.
Продвижение в Instagram7. Передперегляд. Реклама готова і тепер можна подивитися, як вона виглядатиме в очах користувача. Для цього можна вибрати опцію “Попередній перегляд просування”.
Продвижение в Instagram

Продвижение в Instagram

8. Завершення. Заплатити за просування можна банківською карткою або через PayPal. Для цього виберіть кнопку «Оплата», вкажіть країну та платіжні реквізити.

Продвижение в Instagram

 

Як вимірювати ефективність реклами в Інстаграм

Щоб оцінити ефективність об’яв в Інстаграм, можна скористатися системою звітності в Ads Manager. Для цього на самому оголошенні слід вибрати опцію «Дивитись діаграми».

 

Вгорі екрана з’явиться панель, яка дасть вибір із трьох метрик:

1. Результативність — статистика з реклами:

  • досягнуті цілі;
  • перегляди;
  • бюджет, витрачений на кампанію, групу оголошень або рекламу за встановлений часовий відрізок. «Витрачена сума» — не завжди точний показник. Він формується приблизно раз на два дні, а за цей період реальні дані можуть різко змінитись.

2. Демографія. Показує рекламну статистику з розбивкою на вік та стать. Ця метрика допоможе вивчити реакцію аудиторії на оголошення, щоб потім скоригувати рекламу: оптимізувати пропозицію, уточнити налаштування націлювання та інше.

3. Плейсмент. Тут можна переглянути продуктивність оголошень на різних плейсментах. З цими даними можна знайти найкращу платформу для розміщення конкретного оголошення.

Щоб отримати доступ до просунутої статистики, клацніть опцію “Стовпці”, потім “Налаштувати стовпці”, після чого додайте потрібні метрики. Ось кілька показників, на які слід орієнтуватися насамперед:

  • Охоплення. Показує кількість користувачів, які хоч раз зіткнулися з рекламою.
  • Частота. Статистика кількості переглядів оголошення одним і тим самим користувачем. Якщо та сама реклама постійно спливатиме перед людиною, він стане відчувати до неї негатив або зовсім припинить помічати. Ця метрика допоможе рекламній кампанії не перетворитися на спам.
  • CTR. Покаже скільки людей, які побачили рекламу, клацнули по ній. Низький CTR – це сигнал оптимізації рекламної стратегії. Наприклад, ви можете протестувати різні креативи, покращити текст, опрацювати УТП для різних цільових груп.
  • Ліди. Покаже скільки людей виконали цільову дію після переходу на майданчик із рекламного посилання.
  • Перегляд відео. Допоможе оцінити продуктивність відеореклами. Не варто забувати, що в Інстаграмі ролики починають відтворюватися в автоматичному порядку і метрика може врахувати кілька випадкових переглядів.

 

Висновок

Просування інтернет-магазину, товарів та послуг в Інстаграм – один із зручних варіантів у маркетингу. Соціальна мережа відрізняється гнучкими цінами, об’ємним націленням, а також простотою створення рекламної кампанії. Крім того, у Instagram висока динаміка зростання популярності, а значить бізнес, що просувається, не буде знати нестачі клієнтів.

 

Также читайте другие статьи в блоге Webpromo:

И подписывайтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

 

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті