25% пошукових запитів залишаються без кліків — дослідження Google Zero Click від Semrush
26.10.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Semrush провів дослідження Google Zero Click, на основі якого лише 25% пошукових запитів залишаються без кліків на desktop та 17% на mobile.
Феномен нульових кліків у Google змушує багатьох маркетологів аналізувати поведінку цільової аудиторії, думати, як привернути їхню увагу до Інтернету.
У дослідженні Semrush використовував анонімну вибірку з 20 000 унікальних користувачів (ідентифікаторів користувачів), рівномірно розподілених на комп’ютерах та мобільних пристроях.
Дослідження показало, що майже 30% людей уточнюють або розширюють пошукові запити, залишаючи лише 25% пошукових запитів без кліків після запиту Google.
Діаграма показує, як люди натискають у результатах пошуку Google на робочий стіл:
І на мобільних пристроях:
Semrush зробив ще один цікавий висновок — користувачі не витрачали багато часу на аналіз результатів пошуку, більшість із них вирішують, куди натиснути, протягом 15 секунд.