Прямий ефір + інфлюєнсер + інфопривід: вчимося у Instagram підривати продажі на прикладі Дня Валентина
14.02.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
«Відсвяткуйте любов до себе у День святого Валентина!» — тепер 14 лютого святкують не лише пари.
Хіба вже не пізно продавати товари до Дня Валентина? Ні, сьогодні у брендів гарна можливість покреативити та розповісти про свій продукт.
Маркетологи зробили напрям на важливість «любові до себе» та корисність дарувати подарунки собі.
Сьогодні опівночі — special live shopping у Instagram!
Спеціально запрошені гості поділяться:
- корисними порадами про стосунки;
- розповідями про улюблені подарунки;
- порадами щодо створення особистого стилю;
- і розкажуть, чому любити себе — необхідно.
Поки що зірки вчать «любити себе» — бренди пропонують «подарувати собі».
Огляди на товари та за сумісництвом онлайн-продаж наймодніших речей сезону зі знижкою 20% — коротко про івент «Подаруй собі».
ТОП-5 ніш для live-продажів цієї ночі:
- Аксесуари
- Одяг
- Побут
- Солодощі
- Бьюті
Серед знаменитих компаній будуть: Studs, Revolve, Nette, Madhu Chocolate, косметика від Charlotte Tilbury та інші.
«Подаруй собі» — відмінний приклад оригінальності маркетологів Instagram, який дав друге дихання для всесвітнього свята. Їхня головна фішка: продажі з користю підвищення морального духу, мотивованого настрою та самопочуття людини.
Любіть та радуйте себе!
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- 14 лютого у TikTok: креативні рекомендації;
- 10 порад, як збільшити конверсію продажів на сайті не тільки в День святого Валентина;
- YouTube запускає короткі відео Shorts з можливістю онлайн-покупок.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.