Головна » Блог » Прямий ефір + інфлюєнсер + інфопривід: вчимося у Instagram підривати продажі на прикладі Дня Валентина

Прямий ефір + інфлюєнсер + інфопривід: вчимося у Instagram підривати продажі на прикладі Дня Валентина

14.02.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


«Відсвяткуйте любов до себе у День святого Валентина!» тепер 14 лютого святкують не лише пари.

Instagram V-Day



Хіба вже не пізно продавати товари до Дня Валентина? Ні, сьогодні у брендів гарна можливість покреативити та розповісти про свій продукт.

Маркетологи зробили напрям на важливість «любові до себе» та корисність дарувати подарунки собі.

Сьогодні опівночі special live shopping у Instagram!

Спеціально запрошені гості поділяться:

  • корисними порадами про стосунки;
  • розповідями про улюблені подарунки;
  • порадами щодо створення особистого стилю;
  • і розкажуть, чому любити себе — необхідно.

Поки що зірки вчать «любити себе» бренди пропонують «подарувати собі».

Огляди на товари та за сумісництвом онлайн-продаж наймодніших речей сезону зі знижкою 20% коротко про івент «Подаруй собі».

ТОП-5 ніш для live-продажів цієї ночі:

  1. Аксесуари
  2. Одяг
  3. Побут
  4. Солодощі
  5. Бьюті

Серед знаменитих компаній будуть: Studs, Revolve, Nette, Madhu Chocolate, косметика від Charlotte Tilbury та інші.

«Подаруй собі» відмінний приклад оригінальності маркетологів Instagram, який дав друге дихання для всесвітнього свята. Їхня головна фішка: продажі з користю підвищення морального духу, мотивованого настрою та самопочуття людини.

Любіть та радуйте себе!

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності