Головна » Блог » 4 нові функції LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

03.10.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


LinkedIn представила 4 нові функції, корисні для маркетологів. Розбираємо оновлення, а також які переваги вони надають?

Обновления LinkedIn



LinkedIn Ads випустив нові функції, які спростять процес створення реклами, завантаження потенційних клієнтів та пошук нової аудиторії для рекламодавців B2B.

1. Офлайн-конверсії

За допомогою функції можна безпосередньо пов’язувати конверсії, які ви відстежуєте за допомогою інших інструментів, з LinkedIn. Рекламодавці зможуть вручну завантажувати файли CSV у Менеджер кампаній. До партнерів CRM вже приєдналися Adverity, Hub Spot, LeadsBridge, LiveRamp та Make.

Офлайн-дані будуть автоматично включені до зведених звітів про конверсії та забезпечать точне уявлення про результати.

2. Аналіз аудиторії

Безкоштовні аналітичні дані про аудиторію стануть доступними у Менеджері. Це допоможе рекламодавцям визначити, хто є їхньою аудиторією, що їх цікавить і як вони взаємодіють з іншим контентом та темами.

Функція генерує зведені дані на основі тем і контенту, в яких користувачі брали участь, а також посад, багаторічного досвіду, стажу роботи, розташування, назви компанії, галузі та багато іншого. Інсайти можна використовувати для пошуку нових аудиторій.

3. Документувати рекламу

Оголошення про документи дозволяють просувати довгоформатний контент безпосередньо в канали учасників, де вони можуть читати та завантажувати технічні документи, тематичні дослідження та звіти, не залишаючи платформи.

4. Медіатека

Нова медіатека LinkedIn спрощує створення реклами, зберігаючи всі зображення та відео в одному місці. Тепер рекламодавці можуть створити до п’яти оголошень одночасно, обравши відео або зображення з медіатеки, і кожне стане окремим оголошенням. Ця функція робить створення реклами простіше, швидше та спільніше.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності