Головна » Блог » 5 речей, які не можна робити брендам після карантину

5 речей, які не можна робити брендам після карантину

25.07.2020

Ольга Коцофане


 

Завдання будь-якого бренду після карантину ‒ ​пережити кризу і вийти з нього з мінімальними втратами. При цьому потрібно пам’ятати, що конкретно для вашого бізнесу криза настає в тому випадку, якщо світ змінився, а ви ні. Щоб допомогти вам підлаштуватися під нову реальність, Webpromo підготував «антирейтинг» рекомендацій

5 речей, які не можна робити брендам після карантину:

1. Урізати бюджет на рекламу і маркетинг. 

У багатьох компаній з’явилася спокуса скоротити витрати на маркетинг і просування. І це може стати їхньою головною помилкою, оскільки цілі канали продажів виявляться відрізані. Річ у тому, що під час кризи, виграють бізнеси з найвищою оборотністю. Ті, хто може швидко продати товар/послугу, отримати гроші, знову вкласти їх в рекламу і продати. Домогтися цього можна тільки за допомогою реклами та маркетингу ‒ ​ключових інструментів продажів

Важливо! Маркетинг теж адаптувався до карантину і надає бізнесу можливість економити й оптимізувати процеси. Кожен вкладений долар може принести колосальну віддачу. Докладніше про розподіл бюджету в умовах кризи раніше розповів фахівець Webpromo.

Якщо говорити про те, в який саме вид просування варто вкладати гроші, то лідерство за таргетованими perfomance-інструментами. Також є сенс направити частину бюджету в іміджеву рекламу, щоб перебудувати комунікацію з клієнтами. 

2. Орієнтуватися на конкурентів.

Якщо ваші конкуренти скорочують рекламні бюджети й не адаптують свій імідж в Мережі під нові реалії, не йдіть за їхнім прикладом. Навпаки, в цих умовах у вашого бренду з’явиться більше простору для маневрів. Що це означає? Почніть по максимуму використовувати інтернет-комунікації, поки поріг входу знизився. Це дозволить вам швидше збільшити власну частку ринку.

Так, саме час вкладатися в SEO і контекстну рекламу. Поки конкуренти припиняють оптимізувати сайт, є шанс піднятися на верхні позиції у видачі Google і Яндекс. Те ж саме в контексті. Через зниження рівня конкуренції вартість кліка стає дешевше і при тому ж бюджеті бренд отримує більше переходів.

3. Виявляти соціальну безвідповідальність.

Відтепер і назавжди брендам варто бути соціально відповідальними й вкрай обережними у своїх рішеннях. Від того, яка публічна риторика буде обрана, залежить імідж компанії й, як наслідок, продажу.

Так, на заході провідні бренди вже транслюють свою позицію з питань усвідомленого споживання товарів, екології, расової дискримінації та іншим. Беріть з них приклад і поступово впроваджуйте в стратегію бренду соціальні маркетингові кампанії.

4. Ставити в KPI кількість підписників в соцмережах. 

Тут все просто. Не всім брендам варто орієнтуватися на кількість передплатників в соцмережах. Якщо ви продаєте туалетний папір, то навряд чи хтось захоче бачити в стрічці красиво розкладені рулони, але зате багато хто його купить.

Важливо! Однак є ніші, чия основна частка покупців приходить з соцмереж. Наприклад, fashion і beauty ритейл. У цьому випадку варто по максимуму використовувати можливості адаптивно-медійної реклами й інструменти контент-маркетингу.

5. Виконувати рутинні бізнес-процеси вручну. 

Зміст call-центру та штату менеджерів для рутинних завдань з’їдає більшу частину бюджету бренду. Варто негайно автоматизувати всі бізнес-процеси, для яких це можливо. Наприклад, замість дзвінка про підтвердження оплати налаштуйте лист на пошту, в месенджер. Замість точки самовивозу організуйте доставку поштою або в поштомат. Також можна автоматизувати лідогенерації, продажі.

Порада! Читайте про те, як використовувати в бізнесі чат-боти. Докладний гайд про їх типи, переваги й простий спосіб зрозуміти, чи потрібен віртуальний співрозмовник вашому бренду.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності