5 речей, які не можна робити брендам після карантину
25.07.2020
Завдання будь-якого бренду після карантину ‒ пережити кризу і вийти з нього з мінімальними втратами. При цьому потрібно пам’ятати, що конкретно для вашого бізнесу криза настає в тому випадку, якщо світ змінився, а ви ні. Щоб допомогти вам підлаштуватися під нову реальність, Webpromo підготував «антирейтинг» рекомендацій
5 речей, які не можна робити брендам після карантину:
1. Урізати бюджет на рекламу і маркетинг.
У багатьох компаній з’явилася спокуса скоротити витрати на маркетинг і просування. І це може стати їхньою головною помилкою, оскільки цілі канали продажів виявляться відрізані. Річ у тому, що під час кризи, виграють бізнеси з найвищою оборотністю. Ті, хто може швидко продати товар/послугу, отримати гроші, знову вкласти їх в рекламу і продати. Домогтися цього можна тільки за допомогою реклами та маркетингу ‒ ключових інструментів продажів
Важливо! Маркетинг теж адаптувався до карантину і надає бізнесу можливість економити й оптимізувати процеси. Кожен вкладений долар може принести колосальну віддачу. Докладніше про розподіл бюджету в умовах кризи раніше розповів фахівець Webpromo.
Якщо говорити про те, в який саме вид просування варто вкладати гроші, то лідерство за таргетованими perfomance-інструментами. Також є сенс направити частину бюджету в іміджеву рекламу, щоб перебудувати комунікацію з клієнтами.
2. Орієнтуватися на конкурентів.
Якщо ваші конкуренти скорочують рекламні бюджети й не адаптують свій імідж в Мережі під нові реалії, не йдіть за їхнім прикладом. Навпаки, в цих умовах у вашого бренду з’явиться більше простору для маневрів. Що це означає? Почніть по максимуму використовувати інтернет-комунікації, поки поріг входу знизився. Це дозволить вам швидше збільшити власну частку ринку.
Так, саме час вкладатися в SEO і контекстну рекламу. Поки конкуренти припиняють оптимізувати сайт, є шанс піднятися на верхні позиції у видачі Google і Яндекс. Те ж саме в контексті. Через зниження рівня конкуренції вартість кліка стає дешевше і при тому ж бюджеті бренд отримує більше переходів.
3. Виявляти соціальну безвідповідальність.
Відтепер і назавжди брендам варто бути соціально відповідальними й вкрай обережними у своїх рішеннях. Від того, яка публічна риторика буде обрана, залежить імідж компанії й, як наслідок, продажу.
Так, на заході провідні бренди вже транслюють свою позицію з питань усвідомленого споживання товарів, екології, расової дискримінації та іншим. Беріть з них приклад і поступово впроваджуйте в стратегію бренду соціальні маркетингові кампанії.
4. Ставити в KPI кількість підписників в соцмережах.
Тут все просто. Не всім брендам варто орієнтуватися на кількість передплатників в соцмережах. Якщо ви продаєте туалетний папір, то навряд чи хтось захоче бачити в стрічці красиво розкладені рулони, але зате багато хто його купить.
Важливо! Однак є ніші, чия основна частка покупців приходить з соцмереж. Наприклад, fashion і beauty ритейл. У цьому випадку варто по максимуму використовувати можливості адаптивно-медійної реклами й інструменти контент-маркетингу.
5. Виконувати рутинні бізнес-процеси вручну.
Зміст call-центру та штату менеджерів для рутинних завдань з’їдає більшу частину бюджету бренду. Варто негайно автоматизувати всі бізнес-процеси, для яких це можливо. Наприклад, замість дзвінка про підтвердження оплати налаштуйте лист на пошту, в месенджер. Замість точки самовивозу організуйте доставку поштою або в поштомат. Також можна автоматизувати лідогенерації, продажі.
Порада! Читайте про те, як використовувати в бізнесі чат-боти. Докладний гайд про їх типи, переваги й простий спосіб зрозуміти, чи потрібен віртуальний співрозмовник вашому бренду.