Головна » Блог » Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

19.10.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Сезонна реклама – це тимчасова кампанія по просуванню бренду в період актуальних подій, високого злету споживчої активності на тлі певного сезонного фактора. Кожен маркетолог використовує дану стратегію з метою підвищення позиції при пошуковому запиті серед конкурентів. Якщо правильно вибрати сезонність, відповідну інтересам споживача в даний проміжок часу, то сезонна реклама конвертується в більшу кількість клієнтів та збільшення продажів.

Зміст:

  1. Головні інструменти сезонної реклами
  2. 7 порад для запуску сезонної реклами
  3. Яку сезонну рекламу запустити восени?
  4. Висновок

Сезонная реклама: 7 советов для успешного запуска



 

Головні інструменти сезонної реклами

У період сезонного маркетингу важливо “розбавити” стратегію додатковими інструментами:

  • Актуальний контент з корисною інформацією по тематиці. Наприклад, рецепти для приготування новорічних страв, сценарії для проведення свята, відеоматеріали для створення оригінального образу для тематичного заходу;
  • Челлендж або конкурс закликає користувачів взяти участь в змаганні, по закінченню отримати приз або приємний бонус;
  • Акції й тимчасові знижки слід також прив’язувати до майбутніх сезонних подій. Обмежені часові рамки стимулюють користувачів оперативно приймати рішення;
  • Креативні кампанії по сезонної рекламі, тематичні проекти, які стосуються свята, що наближається. Можна додати на сайт гру з цікавими персонажами та завданнями;
  • Святковий флеш-розпродаж відмінно підійде як незапланована акція. Екстрена візуалізація – це ідеальний інструмент для залучення уваги аудиторії, не втрачаючи багато часу. Тут не потрібно попередньої підготовки, буде доречно просто розмістити яскравий банер з цікавою інформацією, який привертає увагу.

На практиці команда Webpromo успішно провела оновлення інтернет-магазину Ашан в період Чорної п’ятниці у співпраці з сервісом Hotline. Кейс показав, динаміку та позитивні зміни в статистиці. В результаті, зріст числа продажів збільшився на 135,71%, коефіцієнт продажів – на 49,46%, показник залученості – на 57,71%.

Головним інструментом при запуску сезонної реклами є комплекс заходів, спрямованих на актуальну тематику. Інтерес цільової аудиторії породжує високий попит на товар або послугу. Виходячи з майбутнього сезонного свята, слід вибрати відповідний спосіб залучення уваги потенційних клієнтів.

Сезонная реклама: 7 советов для успешного запуска



 

7 порад для запуску сезонної реклами

  1. Виділити основну мету – залучення нової аудиторії або взаємодія з поточними клієнтами, повний розпродаж асортименту. Спираючись на мету, можна вибрати канали, створювати контент або промо.
  2. Визначити цільову аудиторію та основні характеристики – стать, вік, місце розташування, сімейний статус, спосіб життя, інтереси й тощо. Якщо розуміти головні потреби користувачів, буде легше виділити “біль” для залучення уваги.
  3. Аналіз конкурентів допоможе знайти найбільш ефективні підходи. Важливо звернути увагу на креативні ідеї, оформлення, інфоприводи.
  4. Попереднє планування сприяє ефективним результатам, отриманню лідів. Формування маркетингової стратегії вимагає ретельної підготовки якісного контенту.
  5. Аналітика та ведення статистики дозволить відстежувати найпопулярніші запити. При цьому, необхідно звернути увагу на період, коли інформація досягає піку, порівнювати з минулими показниками. Саме в цей час слід запускати сезонну рекламу.
  6. Товар/послуга – це вирішення проблеми. Важливо продумати, як вписати матеріал в контекст майбутнього свята. Добре “працюють” привабливі слова, що відповідають сезону. Наприклад, “холодні”, “страшні”, “сонячна” задають настрій.
  7. Головний посил й оформлення повинні містити важливу та актуальну інформацію для вашої цільової аудиторії. Обов’язково слід враховувати будь-які деталі, починаючи від тексту та візуального контенту. При цьому, говорити зрозумілою мовою для користувачів. Подібний підхід дозволить виділитися серед конкурентів на тлі запуску сезонної реклами в мережі.

Для ефективного та якісного результату важливо розуміти основну мету й завдання сезонної реклами. Необхідно орієнтуватися на потреби клієнта та його запити в даний період часу.

 

Яку сезонну кампанію запустити восени 2021?

Осінні маркетингові кампанії асоціюються з початком навчального року, отримання нових знань буде актуально не тільки для школярів, але й для дорослих. До подій в даний період можна віднести Хелловін, масштабний розпродаж в Чорну П’ятницю та Кіберпонеділок.

Сезонная реклама: 7 советов для успешного запуска



Загалом, для осені характерні відчуття тепла та затишку. Безліч психологічних досліджень показало, що позитивного ефекту можна домогтися за допомогою кольорової гами. Для поточної пори року актуальними відтінками на думку корпорації Pantone визнані Запечена гарбуз (Pumpkin Mush), Бузкові сни (Lilas Dream), Дощовий день (Rainy Day), Синяво-чорний (Bluish BLack). Також, можна використовувати фото природи, орієнтир на натуральні кольори.

Сезонная реклама

На даний момент, важливо вести візуальну комунікацію з аудиторією. Можна додавати відповідні тематиці символи. Згідно з проектом, який організував міжнародний фотобанк Depositphotos в 2021 році найбільш актуальними вважаються “Символи оптимізму”. Звісно, внесла корективи всесвітня пандемія. В історії відомі приклади успішних рекламних кампаній популярних брендів з використанням саме візуального контенту.

Так, бренд дитячих конструкторів LEGO представив простий, але креативний візуал. При складанні всього двох елементів, можна побачити асоціацію на певний предмет або тварину. Акцент робиться на простій та зрозумілій рекламі.

Корпорація Samsung провела рекламну кампанію, де представила образи відомих художників та їх автопортрети. Головний посил – презентувати фотоапарат з висувним дисплеєм.

Сезонная реклама

Компанія IKEA багато років використовує гумористичні картинки з предметами неправильної конструкції. Фахівці таким чином демонструють, до чого може привести самостійна збірка меблів.

В контексті сезонної реклами, дизайн та оформлення слід розбавити контент атмосферними картинками із зображенням реальних життєвих ситуацій. Привертають увагу фото й відео, що викликають позитивні емоції, де потенційні клієнти зможуть асоціювати себе з героями. Це підштовхує до вирішення реалізувати бажання і здійснити покупку.

 

Висновок

Маркетингові сезонні кампанії – це ефективний спосіб просування бренду, товару або послуг в певну пору року. Результатом проведеної реклами буде:

  • привернення уваги за допомогою оригінальних ідей;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • збільшення продажів й прибутку;
  • перехід клієнтів з “разових” в постійних.

Також, подібний метод сприяє зміцненню репутації компанії на ринку, допомагає виділитися серед конкурентів за рахунок креативних ідей. Згодом, гарантовано конвертувати відвідувачів сайту в потенційних лідів.

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті