6 способів зв’язатися зі службою підтримки Facebook
19.12.2022
Ні для кого не секрет, що Facebook є однією з найпопулярніших соціальних мереж. Цей факт підтверджує і статистика, згідно з якою Facebook налічує 2,93 мільярда активних користувачів на місяць. А тепер уявіть, що їх усіх необхідно забезпечити підтримкою і допомогти вирішити будь-яке технічне питання 😱 Як ви розумієте, незалежно від того, чи відновлюєте ви зламаний обліковий запис, намагаєтеся видалити образливий контент або ставите запитання, звернення до служби підтримки Facebook може зайняти дуже багато часу і призвести до плутанини. Для того, щоб ви уникнули такої ситуації та зберегли собі нерви, редакція Webpromo підготувала перелік найдієвіших способів, як зв’язатися з підтримкою Facebook.
Зміст:
📌Навіщо потрібна підтримка Facebook
📌Способи зв’язатися з підтримкою Facebook
- Підтримка Довідкового центру Facebook
- Meta Business Help Center
- Facebook Marketing Expert
- Контактні форми Facebook
- Офіційні сторінки Facebook
- Електронна пошта Facebook
Навіщо потрібна підтримка Facebook
Підтримка Facebook надає корисну інформацію, допомогу та рекомендації, завдяки яким користувачі можуть краще керувати своїм обліковим записом. Так, ви можете отримати відомості про конфіденційність, безпеку, групи, свою бізнес-сторінку тощо. Також підтримка Facebook пропонує інші корисні функції, такі як моніторинг активності вашого облікового запису або отримання допомоги від експертів.
Cпособи зв’язатися з підтримкою Facebook
Підтримка довідкового центру Facebook
Довідковий центр Facebook допоможе вам самостійно отримати відповіді на базові питання щодо користування мережею. Якщо, наприклад, ви не знаєте, як використовувати будь-яку функцію, помітили помилку і хочете повідомити про неї, маєте проблеми зі входом у профіль, хочете змінити аватарку або пароль, то просто відкрийте сторінку Довідкового центру Facebook і виберіть той розділ, який вам потрібний. Будьте впевнені, що в ньому ви знайдете відповіді на свої запитання.
Цей довідковий центр допоможе вам вирішити проблеми з рекламою на Facebook і дізнатися:
- як усунути несправності з рекламою;
- монетизувати контент;
- організувати продаж товарів у Facebook та Instagram.
Щоб отримати допомогу, відвідайте офіційну сторінку Meta Business Help Center, перейдіть вниз і натисніть кнопку «Get started».
Далі виберіть ресурс та тему. Facebook запропонує відповідь і все, що вам залишиться зробити – натиснути на кнопку про отримання допомоги. Після цього у Messenger з вами зв’яжеться фахівець з технічної підтримки.
Якщо ж ви є учасником партнерської програми Meta Business Partners, то можете звернутися за допомогою до їх підтримки.
Також радимо звернути увагу на ще один корисний ресурс – Meta Blueprint – це набір онлайн-курсів та семінарів, під час проходження яких ви дізнаєтеся нові способи використання своєї сторінки Facebook для розвитку бізнесу.
Якщо ви володієте рекламним кабінетом, можете зв’язатися з маркетинговим експертом.
Однак необхідно врахувати, що така можливість доступна рекламним кабінетам з великими бюджетами та закордонним акаунтам. Радимо заздалегідь продумати та створити конкретний список запитань, оскільки експерт не зможе приділити вам багато часу.
Для вирішення найпоширеніших проблем та питань користувачів Facebook пропонує заповнити спеціальні контактні форми. За допомогою них ви також можете зв’язатися з технічною підтримкою Facebook. Розглянемо основні проблеми користувачів та відповідні форми.
- Вимкнення особистого облікового запису. Якщо ви вважаєте, що ваш обліковий запис було вимкнено помилково, використайте цю контактну форму, щоб повідомити про це протягом 30 днів.
- Запит даних про облікові записи дітей. Батьки та законні опікуни можуть використовувати цю форму для запитів даних про облікові записи, що належать дітям віком до 13 років.
- Порушення авторських прав. За допомогою цієї форми можете повідомити про контент, який порушує або обмежує ваші авторські права.
- Помилка «Сторінка недоступна». Якщо ви бачите помилку «Сторінка недоступна» під час перегляду Facebook, скористайтеся вказаною формою, щоб повідомити про це.
- Порушення конфіденційності/запит на видалення фотографій. Ця форма допоможе повідомити команду Facebook про можливі порушення прав на конфіденційність щодо ваших зображень у соціальній мережі.
- Форма звіту про товарні знаки. За допомогою цієї контактної форми ви можете повідомити про можливі порушення прав на ваш товарний знак.
Джерело: зображення від macrovector на Freepik
Facebook має офіційні сторінки, які пропонують підтримку з різних тем і для різних спільнот. За допомогою них ви можете самостійно знайти відповіді на питання, що хвилюють вас.
- Meta for Business: на цій сторінці представленаінформація, пов’язана з бізнесом. У вашому розпорядженні – форум та онлайн-чат.
- Facebook and Privacy: тут можна знайти інформацію та підтримку з питань конфіденційності.
- Meta for Media: інформація з цієї сторінки допоможе вам краще зрозуміти, як громадські діячі та ЗМІ використовують Facebook.
- Design at Meta: ця сторінка є спільнотою для дизайнерів контенту/продуктів, дослідників та інших творчих людей.
- Meta for Developers: за допомогою цієї сторінки ви дізнаєтесь технічну сторону Facebook та отримаєте інформацію про інструменти, які використовуються для роботи штучного інтелекту або машинного навчання.
Джерело: зображення від jannoon028 на Freepik
Facebook надає не окрему адресу електронної пошти служби підтримки, а декілька – залежно від вашої проблеми:
- disabled@fb.com – відновлення відключених або зламаних облікових записів, скидання пароля та доступу до заблокованої сторінки;
- press@fb.com – для зв’язку з Facebook щодо прес-служб або інших PR-заходів;
- appeals@fb.com – для отримання допомоги щодо вашого заблокованого облікового запису або для оскарження заблокованого чи віддаленого контенту;
- records@facebook.com или legal@fb.com – для зв’язку із службою підтримки правоохоронних органів Facebook;
- platformcs@support.facebook.com – для зв’язку з Facebook з будь-яких фінансових питань або проблем, пов’язаних з вашим обліковим записом;
- phish@fb.com – для повідомлення про публікації Facebook, які можуть бути фішинговими або спамом;
- abuse@fb.com – для повідомлень про проблеми на Facebook, які не відповідають нормам спільноти;
- datarequests@fb.com – для питань та проблем, що стосуються ваших даних;
- advertise@fb.com – для загальних питань, пов’язаних із рекламою у Facebook;
- ip@fb.com – для зв’язку з Facebook з питань, пов’язаних із інтелектуальною власністю.
Висновок
Ми щиро сподіваємося, що вам не доведеться звертатися до служби підтримки Facebook. Однак, якщо така необхідність виникне, ви вже знаєте 6 основних способів зв’язку зі службою підтримки. Наберіться терпіння, будьте послідовні, й ви обов’язково отримаєте відповіді на свої запитання та вирішите проблеми, що виникли.