5 головних SEO-задач у 2022 році
16.06.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
На відміну від контекстної реклами, плоди від SEO помітні не відразу. Пошукова оптимізація має тенденцію до постійного розвитку. Це залежить не тільки від внутрішніх змін компанії, але й від зовнішніх факторів, наприклад оновлення Google. Якщо раніше стратегія будувалася довкола ключових слів, то тепер SEO включає поетапний процес впровадження різних методів, інструментів та роботи з ними. Ми виділили кілька головних SEO-завдань, з якими можуть зіткнутися SEO спеціалісти у 2022 році.
Зміст:
- Оновлення алгоритмів Google
- Використання ключових слів
- Написання заголовок та описів
- Мобільна оптимізація
- Відео у результатах пошуку
Оновлення алгоритмів Google
У травні 2022 року Google завершив розгортання оновлення Broad Core. Відповідно до правил, зміни в алгоритмі торкаються результатів пошукової видачі. Це відбивається на ранжируванні сайтів. Деякі посідають вищі позиції, інші — навпаки, втрачають. Як стверджує Google, оновлення цього року зачепило якість контенту, наповнення сайтів. Тому фахівці радять приділяти увагу цьому питанню насамперед.
Ми радимо почитати «Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту», щоб дізнатися більше про те, що краще публікувати.
Крім великих оновлень, Google постійно впроваджує та тестує нові інструменти. Ключове завдання — залишатися в курсі всіх оновлень, стежити та реагувати стратегічно.
Використання ключових слів
Ключі — це незмінна складова SEO протягом багатьох років. Однак сьогоднішній Google висуває більш високі вимоги. Якщо раніше сайт ранжувався на основі ключових слів, то тепер пошуковик навчився визначати його релевантність, авторитетність. Ключові слова не підвищать результатів пошуку.
Мета ключових слів — зрозуміти наміри користувача, проблему, яку хоче вирішити. На основі цього вже можна формувати контент-план, загальну маркетингову стратегію. Це дозволить масштабувати роботу компанії. Також за допомогою ключових слів можна відслідковувати сплески та падіння трафіку.
Написання заголовків та описів
Дослідження Backlinko, де аналізували показники CTR у пошуковій видачі, показало, що емоційні заголовки (позитивні чи негативні) покращують CTR на 7%.
Сторінки з метаописами одержують майже на 6% більше кліків, ніж без них.
Незважаючи на статистику, SEO фахівцям не варто зловживати привабливими заголовками. Користувачі можуть недовірливо ставитися до надто яскравих заголовків, основна мета яких — привернути увагу. Також ресурс може виявитися надто «клікабельним».
Дослідження тут показує, що «сильні слова» негативно відбиваються на CTR.
Мобільна оптимізація
На мобільні пристрої припадає більша частина трафіку. Чимало користувачів не випускає з рук смартфон. Він зручніший і практичніший, можна швидко виконати будь-які завдання.
Google індексує сайти з пріоритетом на мобільний контент. Це означає, що пошуковик використовує мобільну версію сторінок при індексуванні та ранжируванні. Оптимізація для мобільних пристроїв є ключем до зростання трафіку, SEO та відмінного користувальницького досвіду. Ця тенденція вже присутня і тільки посилюватиметься.
Відео у результатах пошуку
Запуск мультипошуку Google говорить про те, що користувачі найближчим часом не будуть вводити запит словами. Легше зробити фото, проговорити питання за допомогою голосового помічника та отримати інструкцію у вигляді відео або результати у фото з локацією, де я можу це знайти. Google видає відповіді у форматі відео, а також працює над новими способами експериментувати з короткими роликами у результатах пошуку.
Google планує відображати відео, скануючи та індексуючи їх, як будь-який інший тип контенту. Тенденція прогресуватиме. Як використовувати інструмент у SEO-задачі?
- Можна додати розділи відео, які розділять ролик на теми. Це спрощує розуміння вмісту відео для Google та використання різних кліпів у результатах пошуку.
- Оптимізуйте заголовок, теги та опис. Як і сторінки, ролик також має заголовок, опис та теги.
- Вбудовуйте відео на сайт та у блог.
Резюме
SEO — це довгострокова гра. Не варто очікувати миттєвих результатів, але якісна оптимізація принесе користь у довгостроковій перспективі. Для маркетологів, SEO фахівців це на руку, тому що є можливість дивитися у майбутнє, розробляти стратегії та прогнозувати.
Всі труднощі та SEO завдання, з якими можна зіткнутися в 2022 році, будуть залежати від того, наскільки ви поінформовані про оновлення Google, що важливо для ранжування. Також можна використовувати вже існуючі інструменти, спираючись на тенденції пошуку.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Дослідження: як відбувається українізація Google з початку війни в Україні;
- 5 лід-магнітів, які доповнять воронку продажів;
- Як створити високоефективний лендинг: функції та переваги односторінкового сайту.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.