Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Що таке теги для YouTube та як їх підібрати?

Що таке теги для YouTube та як їх підібрати?

08.09.2022

Катя Лифиренко


YouTube — другий за величиною майданчик у світі, тому оптимізація відео за ключовими словами на платформі така ж важлива для Google, як і оптимізація статей у блозі. За допомогою свого алгоритму YouTube зіставляє пошуковий запит із відеороликами та підбирає найбільш релевантні. Правильно підібрані теги для ютубу допоможуть користувачам та системі зрозуміти, про що ваше відео. Це збільшить шанси на те, що відео потрапить у рекомендації і більше людей його перегляне. У цій статті ми розповімо, як правильно підібрати теги для ютубу.

Зміст: 

  1. Навіщо потрібні теги для YouTube?
  2. Як додати теги до відео на YouTube?
  3. Аналіз конкурентів
  4. Підбір тегів
  5. Висновки

Теги для YouTube



 

Навіщо потрібні теги для Youtube?

Теги для ютубу — це ключові слова та фрази, які описують вміст відео. Завдання тегів допомогти користувачам та алгоритмам зрозуміти, про що ролик.

Теги для ютубу приховані від користувачів, але видні пошуковим роботам. Завдяки релевантним тегам у відеоролика збільшуються шанси потрапити в ТОП пошукової видачі та рекомендоване. Назва, опис та прев’ю є важливішими метаданими. Однак теши для ютубу також впливають на оптимізацію відео та виконують три важливі функції:

  • сприяють просуванню відео у пошуковій видачі;
  • збільшують шанси ролика потрапити до рекомендацій з аналогічної тематики;
  • допомагають вашій цільовій аудиторії знайти відео.

Google рекомендує використовувати теги для YouTube, якщо вміст відео часто пишеться з помилками. 

 

Як додати теги до відео на Youtube?

Процес додавання тегів для ютубу досить простий. Під час завантаження відео натисніть «Розгорнути» .

Теги для YouTube

Далі додайте потрібні теги для ютубу.

Теги для YouTube



Кількість тегів для ютубу не обмежена, але є загальний ліміт 500 символів. Не варто щоразу додавати всі 500 тільки тому, що це можна зробити. Велика кількість тегів може лише “заплутати” алгоритм, це ускладнить процес розпізнавання тематики та вмісту ролика. Згідно з аналізом Backlinko, 200–300 символів — золота середина.

Важливо! Додавайте лише релевантні ключові слова та фрази, які відповідають вмісту вашого відео. В іншому випадку YouTube може накласти санкції, аж до видалення відео.

Якщо ви хочете SEO-оптимізувати теги для ютубу, залиште в них 2-3 слова або короткі фрази. Надто короткі хештеги можуть не надати YouTube інформацію, необхідну для того, щоб поділитися вашим відео з більш широкою аудиторією. Ще кілька порад, які важливо враховувати при додаванні тегів у відео на YouTube:

  • використовуйте не лише слова, а й словосполучення;
  • найбільш підходящі та ключові теги для ютубу прописуйте на початку;
  • пишіть теги для ютубу тими мовами, на яких просуваєте ролик;
  • перевіряйте теги на наявність помилок (навмисні одруки не враховуються);
  • не додавайте теги до опису відео, це заборонено правилами YouTube.

 

Аналіз конкурентів

Перед тим як додавати теги для ютубу, проаналізуйте конкурентів. Перегляньте теги, які використовують видавці у вашій ніші. Для цього можна використовувати розширення браузера, наприклад, VidIQ. Або спеціальні сервіси на кшталт YouTube Tag Extractor. Враховуйте, що підписка на сервіс платна, у безкоштовній версії ви можете проаналізувати до 3-х роликів на день. Необхідно скопіювати посилання потрібного відео та вставити його в рядок.

Теги для YouTube

Після чого внизу ви побачите список тегів для ютубу, які використав автор. Ви можете скопіювати всі або вибрати найбільш підходящі.

Теги для YouTube

Ще один повністю безкоштовний метод переглянути теги конкурентів через вихідний код сторінки. Для цього відкрийте у браузері сторінку YouTube з потрібним відео, клацніть правою кнопкою миші та натисніть «Перегляд коду сторінки». Здайте пошук за “og:video:tag”. Усі значення в полі “content” поруч із “og:video:tag” це теги для ютубу даного відео.

Важливо! Правила YouTube забороняють копіювати чужий вміст. Популярний канал може позначати свої відео певним переліком тегів для ютубу, наприклад назва рубрики або каналу. Якщо ви використовуєте такий самий набір тегів для роликів, YouTube може видалити відео. Не варто копіювати всі знайдені слова та фрази, вибирайте найвідповідніші.

 

Підбір тегів

Коли ви вводите ключове слово у пошуковий рядок, YouTube видає пов’язані підказки. Це і є найпопулярніші запити. Аналіз виданих фраз допоможе знайти найрелевантніші теги для ютубу.

Теги для YouTube



Також можна підібрати релевантні ключові слова за допомогою спеціальних сервісів: VidIQ, Serpstat, YouTube Tag Generator Tool, Keyword Tool, Ahrefs або інші. Процес досить простий, розберемо на прикладі YouTube Tag Generator Tool. Введіть у пошуковий рядок будь-яке слово, яке характеризує ваше відео.

Теги для YouTube

У форматі списку ви отримуєте набір тегів для ютубу, якими користувачі найчастіше шукають відео в цій тематиці. Скопіюйте теги та вставте найбільш релевантні під час завантаження відео на YouTube.

 

Висновки:

    1. Теги для ютубу впливають на оптимізацію відео.
    2. Правильно підібрані теги для ютубу допоможуть користувачам та системі зрозуміти, про що відео. Це збільшить шанси на потрапляння відео в рекомендації і більше людей зможе його побачити.
    3. Перед тим, як вибирати теги ютубу, проаналізуйте конкурентів. Це можна зробити за допомогою спеціальних сервісів або вручну.
    4. Додавайте лише релевантні ключові слова та фрази, які відповідають вмісту відео. В іншому випадку YouTube може накласти санкції, аж до видалення відео.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності