«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у порівнянні з минулим роком?
01.12.2022
Редакція: Таня Шевченко. Автор: Тетяна Шевченко
Співзасновник Monobank, Олег Гороховський, у своєму Telegram-каналі підбив підсумки «чорної п’ятниці» та порівняв їх із тогорічними. В період з 21 по 27 листопада 2022 року клієнти Монобанку здійснили 17,7 млн. покупок загальна вартість яких склала 8,4 млрд. грн. Для порівняння, у тиждень розпродажів минулого року українці оплатили карткою за товари 19,9 млн. разів та загалом витратили 6,5 млрд. грн.
Тобто, кількість покупок з нагоди «чорної п’ятниці» у 2022-му році дещо знизилась, а от сума навпаки зросла. Скоріш за все це пов’язано із суттєвим підвищенням цін на товари.

Джерело: https://t.me/OGoMono
Крім того, значно зменшився попит на купівлю частинами або у рострочку. З 21 по 27.11.2022 до Монобанку надійшло 51 тис. запитів на суму 0,4 млрд. грн., рік тому було прийнято 127 тис. заявок на 1,1 млрд. грн.
Понад 70% покупок були здійснені українцями в онлайн. Лідером продажів став інтернет-магазин Rozetka. В топ-3 за обсягами продажів та кількістю заявок також увійшли Comfy та Алло.