Головна » Блог » «Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у порівнянні з минулим роком?

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у порівнянні з минулим роком?

01.12.2022

Редакція: Таня Шевченко. Автор: Тетяна Шевченко


Співзасновник Monobank, Олег Гороховський, у своєму Telegram-каналі підбив підсумки  «чорної п’ятниці» та порівняв їх із тогорічними. В період з 21 по 27 листопада 2022 року клієнти Монобанку здійснили 17,7 млн. покупок загальна вартість яких склала 8,4 млрд. грн. Для порівняння, у тиждень розпродажів минулого року українці оплатили карткою за товари 19,9 млн. разів та загалом витратили 6,5 млрд. грн. 

Тобто, кількість покупок з нагоди «чорної п’ятниці» у 2022-му році дещо знизилась, а от сума навпаки зросла. Скоріш за все це пов’язано із суттєвим підвищенням цін на товари.

Статистика покупок на чорну п'ятницю від Монобанку

Джерело: https://t.me/OGoMono



 

Крім того, значно зменшився попит на купівлю частинами або у рострочку. З 21 по 27.11.2022 до Монобанку надійшло 51 тис. запитів на суму 0,4 млрд. грн., рік тому було прийнято 127 тис. заявок на 1,1 млрд. грн.

Понад 70% покупок були здійснені українцями в онлайн. Лідером продажів став інтернет-магазин Rozetka. В топ-3 за обсягами продажів та кількістю заявок також увійшли Comfy та Алло.

 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності