Головна » Блог » 5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни

5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни

11.05.2022

Катя Лифиренко


Відновлення і функціонування бізнесу  — це рушійна сила для стабілізації економіки країни, що вкрай необхідно зараз. Звичайно в умовах сьогодення це задача не з простих. Тому ми ділимось корисними порадами, що допоможуть просуванню e-commerce під час війни.

Зміст: 

1. УТП
2. Маркетингова тактика 
3. Оптимізація витрат
4. Інвестиції в інструменти маркетингу
5. Тримати руку на пульсі ринку
6. Висновки

маркетинг в e-commerce



 

1. УТП

Цінність пропозиції має бути вдесятеро кращою ніж у конкурентів. Не варто забувати про неї сьогодні. Зараз кожен клієнт як ніколи важливий, тож слід ретельно пропрацювати свій меседж до майбутнього клієнта, щоб він замовив товар чи послугу саме у вас. Слідом за цим  важливо створити асоціацію між брендом та УТП. Якщо у пам’яті клієнта закарбувати, чому ж саме він обрав саме ваш інтернет-магазин поміж конкурентів, зросте шанс повторної покупки, а отже і лояльність до бренду.

2. Маркетингова тактика

Події навкруги змінюються занадто швидко, тож в нинішніх умовах для просування інтернет-магазину довгострокові стратегії будуть малоефективними. Саме тому,  доречним буде рухатися за допомогою тактичних дій. В такому випадку є можливість швидко переорієнтувати стратегію під умови ведення бізнесу, що стрімко змінюються. 

 

3. Оптимізація витрат

Це невід’ємна частина стратегії просування e-commerce під час війни. Розподіляти кошти варто на маркетинг, котрий чітко спрямований на залучення клієнтів. Під цю задачу якнайкраще підходить інтернет реклама: вона дозволяє швидко залучити саме цільову аудиторію, що в свою чергу напряму впливає на збільшення замовлень. 

маркетинг в e-commerce



 

4. Інвестиції в інструменти маркетингу

Тут правильно оптимізація витрат не діє. Висококваліфіковані спеціалісти та сервіси, котрі вже зарекомендували себе на ринку, не повинні страждати від оптимізації та скорочення витрат. Надійні партнери –  запорука вдалої стратегії, та як наслідок для бізнесу – продажі та ефективність. Від цього напряму залежить цінність бренду та його продуктів чи послуг в довгостроковій перспективі, про яку теж не варто забувати. 

5. Тримати руку на пульсі ринку

Це правило завжди актуальне, а особливо в кризові часи. Зараз як ніколи важливо бути якомога більш мобільними та відтворювати тренди на етапі їх зародження. Спроможність бізнесу бути гнучким та підлаштовуватись під реалії поточних умов дає можливість вистояти в непрості часи. 

Висновки

Зараз бізнес України знаходиться у вкрай важких умовах. Війна диктує свої правила. Однак попри всі складнощі, ми маємо рухатись далі. Можливість пристосуватися – це саме те, що допоможе сьогодні втриматись. Слідкуйте за ринком, оптимізовуйте витрати, змістіть фокус зі стратегії на тактичні дії для досягнення короткострокових цілей – саме ці кроки допоможуть  побудувати маркетингову стратегію в сучасних реаліях.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності