Головна » Блог » 5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни

5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни

11.05.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Відновлення і функціонування бізнесу  — це рушійна сила для стабілізації економіки країни, що вкрай необхідно зараз. Звичайно в умовах сьогодення це задача не з простих. Тому ми ділимось корисними порадами, що допоможуть просуванню e-commerce під час війни.

Зміст: 

1. УТП
2. Маркетингова тактика 
3. Оптимізація витрат
4. Інвестиції в інструменти маркетингу
5. Тримати руку на пульсі ринку
6. Висновки

маркетинг в e-commerce



 

1. УТП

Цінність пропозиції має бути вдесятеро кращою ніж у конкурентів. Не варто забувати про неї сьогодні. Зараз кожен клієнт як ніколи важливий, тож слід ретельно пропрацювати свій меседж до майбутнього клієнта, щоб він замовив товар чи послугу саме у вас. Слідом за цим  важливо створити асоціацію між брендом та УТП. Якщо у пам’яті клієнта закарбувати, чому ж саме він обрав саме ваш інтернет-магазин поміж конкурентів, зросте шанс повторної покупки, а отже і лояльність до бренду.

2. Маркетингова тактика

Події навкруги змінюються занадто швидко, тож в нинішніх умовах для просування інтернет-магазину довгострокові стратегії будуть малоефективними. Саме тому,  доречним буде рухатися за допомогою тактичних дій. В такому випадку є можливість швидко переорієнтувати стратегію під умови ведення бізнесу, що стрімко змінюються. 

 

3. Оптимізація витрат

Це невід’ємна частина стратегії просування e-commerce під час війни. Розподіляти кошти варто на маркетинг, котрий чітко спрямований на залучення клієнтів. Під цю задачу якнайкраще підходить інтернет реклама: вона дозволяє швидко залучити саме цільову аудиторію, що в свою чергу напряму впливає на збільшення замовлень. 

маркетинг в e-commerce



 

4. Інвестиції в інструменти маркетингу

Тут правильно оптимізація витрат не діє. Висококваліфіковані спеціалісти та сервіси, котрі вже зарекомендували себе на ринку, не повинні страждати від оптимізації та скорочення витрат. Надійні партнери –  запорука вдалої стратегії, та як наслідок для бізнесу – продажі та ефективність. Від цього напряму залежить цінність бренду та його продуктів чи послуг в довгостроковій перспективі, про яку теж не варто забувати. 

5. Тримати руку на пульсі ринку

Це правило завжди актуальне, а особливо в кризові часи. Зараз як ніколи важливо бути якомога більш мобільними та відтворювати тренди на етапі їх зародження. Спроможність бізнесу бути гнучким та підлаштовуватись під реалії поточних умов дає можливість вистояти в непрості часи. 

Висновки

Зараз бізнес України знаходиться у вкрай важких умовах. Війна диктує свої правила. Однак попри всі складнощі, ми маємо рухатись далі. Можливість пристосуватися – це саме те, що допоможе сьогодні втриматись. Слідкуйте за ринком, оптимізовуйте витрати, змістіть фокус зі стратегії на тактичні дії для досягнення короткострокових цілей – саме ці кроки допоможуть  побудувати маркетингову стратегію в сучасних реаліях.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті