5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни
11.05.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Відновлення і функціонування бізнесу — це рушійна сила для стабілізації економіки країни, що вкрай необхідно зараз. Звичайно в умовах сьогодення це задача не з простих. Тому ми ділимось корисними порадами, що допоможуть просуванню e-commerce під час війни.
Зміст:
1. УТП
2. Маркетингова тактика
3. Оптимізація витрат
4. Інвестиції в інструменти маркетингу
5. Тримати руку на пульсі ринку
6. Висновки
1. УТП
Цінність пропозиції має бути вдесятеро кращою ніж у конкурентів. Не варто забувати про неї сьогодні. Зараз кожен клієнт як ніколи важливий, тож слід ретельно пропрацювати свій меседж до майбутнього клієнта, щоб він замовив товар чи послугу саме у вас. Слідом за цим важливо створити асоціацію між брендом та УТП. Якщо у пам’яті клієнта закарбувати, чому ж саме він обрав саме ваш інтернет-магазин поміж конкурентів, зросте шанс повторної покупки, а отже і лояльність до бренду.
2. Маркетингова тактика
Події навкруги змінюються занадто швидко, тож в нинішніх умовах для просування інтернет-магазину довгострокові стратегії будуть малоефективними. Саме тому, доречним буде рухатися за допомогою тактичних дій. В такому випадку є можливість швидко переорієнтувати стратегію під умови ведення бізнесу, що стрімко змінюються.
3. Оптимізація витрат
Це невід’ємна частина стратегії просування e-commerce під час війни. Розподіляти кошти варто на маркетинг, котрий чітко спрямований на залучення клієнтів. Під цю задачу якнайкраще підходить інтернет реклама: вона дозволяє швидко залучити саме цільову аудиторію, що в свою чергу напряму впливає на збільшення замовлень.
4. Інвестиції в інструменти маркетингу
Тут правильно оптимізація витрат не діє. Висококваліфіковані спеціалісти та сервіси, котрі вже зарекомендували себе на ринку, не повинні страждати від оптимізації та скорочення витрат. Надійні партнери – запорука вдалої стратегії, та як наслідок для бізнесу – продажі та ефективність. Від цього напряму залежить цінність бренду та його продуктів чи послуг в довгостроковій перспективі, про яку теж не варто забувати.
5. Тримати руку на пульсі ринку
Це правило завжди актуальне, а особливо в кризові часи. Зараз як ніколи важливо бути якомога більш мобільними та відтворювати тренди на етапі їх зародження. Спроможність бізнесу бути гнучким та підлаштовуватись під реалії поточних умов дає можливість вистояти в непрості часи.
Висновки
Зараз бізнес України знаходиться у вкрай важких умовах. Війна диктує свої правила. Однак попри всі складнощі, ми маємо рухатись далі. Можливість пристосуватися – це саме те, що допоможе сьогодні втриматись. Слідкуйте за ринком, оптимізовуйте витрати, змістіть фокус зі стратегії на тактичні дії для досягнення короткострокових цілей – саме ці кроки допоможуть побудувати маркетингову стратегію в сучасних реаліях.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розміри зображень для реклами в Facebook;
- Чому CRO та UX-дизайн не можуть існувати один без одного? 5 порад для пошуку балансу між напрямками;
- 7 порад для конкурентного аналізу в YouTube.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.