Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як маркетологу заповнити бриф на таргетовану рекламу, щоб повернути інвестиції

Як маркетологу заповнити бриф на таргетовану рекламу, щоб повернути інвестиції

21.07.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Звертаючись до агенції інтернет-реклами, кожен маркетолог стикається з проханням заповнити бриф. Відверто кажучи, не завжди це викликає ентузіазм та бажання детально описати цілі та завдання проекту, хоча це дуже важливий етап підготовки стратегії. Маркетингові брифи допомагають зібрати потрібну інформацію про проект, щоб підготувати максимально релевантну та ефективну стратегію запуску рекламних кампаній. 

Бриф на таргетовану рекламу інформує всіх членів команди, які працюють над стратегією, та фокусує їх на основних цілях проекту. Правильно заповнений бриф допоможе упорядкувати ідеї, оптимізувати стратегії та надати майбутнім партнерам ключову інформацію про бізнес. У цій статті ми визначимо, що таке бриф на таргетовану рекламу, які елементи в нього входять і як заповнити маркетинговий бриф, щоб повернути інвестиції.

Зміст:

  1. Що таке бриф?
  2. Навіщо маркетологу заповнювати бриф?
  3. Ключові питання, які включає бриф на таргетовану рекламу
  4. Висновки

Бриф на таргетированную рекламу



Що таке бриф?

Бриф  — це анкета, яку заповнює маркетолог для того, щоб фахівці з інтернет-маркетингу ознайомилися з проектом і розуміли всі вимоги та побажання до рекламних кампаній.

У рекламному брифі є коротка історія про компанію та продукт, який рекламуватиметься. Бриф  — це відправна точка робіт, які бере на себе команда агентства. Без гарного брифу можуть виникнути непорозуміння та плутанина.

Навіщо маркетологу заповнювати бриф?

Коли постійно працюєш у одній сфері, важко подивитися на знайому ситуацію іншими очима. Важливо враховувати, що у кожного бізнесу своя специфіка та особливості, якими не володіє фахівець із налаштування рекламних кампаній чи менеджер по роботі з клієнтами. Чим докладніше маркетолог опише всі побажання — тим вища ймовірність того, що результат відповідатиме вимогам.

Бриф на таргетированную рекламу

Бриф допоможе маркетологу та фахівцям, які працюють над проектом, бути на “однієї хвилі”. Правильна постановка завдань та визначення цілей  — це фундамент ефективної стратегії. Для того щоб партнери з таргетованої реклами виправдали ваші очікування та реалізували задумане, важливо коректно донести інформацію, яка стане в нагоді фахівцям у роботі.

Бриф на таргетовану рекламу допоможе:

  • Виділити основну інформацію для досягнення поставленої мети
  • Синхронізувати ваші вимоги з очікуваним результатом
  • Ввести у курс справи всіх учасників процесу
  • Мінімізувати ризик непорозуміння між партнерами

Ключові питання, які включає бриф на таргетовану рекламу

Після первинного діалогу менеджер, швидше за все, попросить вас заповнити бриф, щоб визначити цілі та завдання проекту. Як правило, це невеликий документ, що включає список питань. Далі ми детально розглянемо що включає бриф на таргетовану рекламу і як правильно маркетологу описати свій проект, щоб отримати максимальний результат.

1. Вкажіть назву компанії

Ця інформація потрібна, щоб правильно використовувати назву компанії у рекламних матеріалах.

2. Залишіть свої контактні дані

Вкажіть номер телефону та e-mail, щоб з вами можна було завжди зв’язатися та надіслати необхідну інформацію. Також ви можете залишити контактні дані інших членів команди, що беруть участь у маркетинговому процесі. Наприклад, SMM-фахівець, який може поділитись корисною інформацією на основі свого досвіду.

3. Вкажіть сайт та посилання на соціальні мережі, в яких хочете рекламуватися (Facebook, Instagram, LinkedIn).

Сайт  — це джерело інформації про ваш бізнес. Обов’язково залиште посилання на сайт, щоб фахівці могли ознайомитися з товарами чи послугами вашої компанії, оцінити посадкові сторінки, провести попередній аналіз ресурсу на готовність до запуску рекламних кампаній (юзабіліті, наповнення, продуктивність). Також додайте посилання на соціальні мережі.

Бриф на таргетированную рекламу



4. Надайте інформацію про рекламні активності, які працюють на даний момент або раніше запускалися

Якщо у вас вже був досвід запуску таргетованої реклами, розкажіть про нього і поділіться результатами. Які цілі ви ставили і яких результатів вдалося досягти? Обов’язково проінформуйте про активні рекламні кампанії, це важливо враховувати при розробці стратегії.

5. Розкажіть чи займаєтеся ви веденням FB та Instagram

Розкажіть, чи приділяєте ви увагу веденню соціальних мереж. Якщо так, то як давно ви цим займаєтесь та які результати приносить SMM?

6. Опишіть який бренд продукт чи послугу вам необхідно рекламувати

Як можна детальніше опишіть свої послуги чи товари, вказавши:

  • Пріоритетні напрямки
  • Ціновий сегмент
  • Сезонність

7. Розкажіть які ваші конкурентні переваги

Чому клієнт має купити саме у вас? Поділіться своїм УТП та конкурентними перевагами. Ефективність рекламних кампаній багато в чому залежить від якості пропозиції. Якщо воно не несе в собі цінності, як не налаштовуй рекламу, високого показника конверсій не варто чекати. І навпаки, якщо ви пропонуєте клієнту справді корисну послугу, яка закриває його потреби, правильно налаштована таргетована реклама, підштовхне його до покупки.

7. Вкажіть прямих конкурентів онлайн

Залишіть посилання на сайти ваших конкурентів (3-4 сайти). Це допоможе фахівцям проаналізувати конкуруючі ресурси (оцінити обсяг трафіку, рекламні канали тощо). Також, можна переглянути рекламні оголошення в бібліотеці реклами Facebook і підкреслити цінну інформацію про те, які креативи та УТП використовують конкуренти в таргетованій рекламі. Детальніше про аналіз реклами конкурентів ви можете прочитати у нашій статті: Моніторимо конкурентів у Facebook та Instagram. 6 способів для аналізу рекламних оголошень.

9. Опишіть цільову аудиторію

Обов’язково опишіть цільову аудиторію якомога детальніше, для таргетованої реклами це має ключове значення.

Вкажіть:

  • Стать
  • Вік
  • Освіту
  • Дохід
  • Рід занять
  • Відвідувані сайти

В ідеалі скласти кілька портретів ЦА. Про те, як це зробити, ви можете прочитати в нашій статті: Продуктивний маркетинг: Як визначити цільову аудиторію для вашої ніші?

10. Поділіться інформацією про те, як відбувається покупка товару чи послуги

Поетапно опишіть процес купівлі вашого товару чи послуги. Наприклад: користувач заходить на сайт, вибирає товар, додає його до кошика, оплачує замовлення на сайті. Або клієнт залишає свої контактні дані, йому передзвонює менеджер для уточнення деталей, після чого відбувається оформлення замовлення. Це допоможе визначити етапи та тривалість прийняття рішення.

11. Вкажіть запланований бюджет на місяць на таргетовану рекламу

Вкажіть закладений бюджет під запуск рекламних кампаній, щоб фахівці змогли спрогнозувати передбачувану кількість показів, охоплень, частоту, кліки, CPC, CPM, CTR та розробити медіаплан для вашого проекту.

Бриф на таргетированную рекламу



12. Пропишіть які товари/послуги чи категорії найбільш пріоритетні для просування

Для ефективного та оптимального розподілу бюджету важливо виділити пріоритетні категорії товарів/послуг для бізнесу.

13. Вкажіть на які регіони потрібно налаштувати рекламну кампанію

Виділіть регіони, на які потрібно запустити таргетовану рекламу. Якщо ви плануєте показувати рекламу, наприклад, по всій Україні, в ідеалі прописати пріоритетні міста або поділитися статистикою з Google Analytics, з яких регіонів найчастіше користувачі потрапляють на сайт.

14. Пропишіть цілі рекламної кампанії

Важливо вказати досяжні та реалістичні цілі рекламних кампаній. Наприклад, підвищити продаж продукту в корпоративному сегменті з 100 000 до 100 500 до кінця 2022 року. Для цього необхідно залучити 10 000 трафіку на сайт та отримати 500 лідів. Це допоможе порівняти бюджет із цілями рекламних кампаній та оцінити реалістичність досягнення KPI.

Бриф на таргетированную рекламу



15. Вкажіть показники в аналітиці, на які ви орієнтуєтеся оцінюючи результативність рекламної кампанії

Вкажіть, які метрики ви використовуєте для аналізу ефективності рекламних кампаній. Це допоможе надалі обговорювати важливі вам показники і бути на “однієї хвилі” в оцінці результатів.

16. Надайте доступ до Google Analytics та Business Manager

Якщо у вас вже є зібрана статистика запуску таргетованої реклами — надайте доступ фахівцям для аналізу. Це допоможе визначити зони зростання та перспективи. Про те, як це зробити, ви можете прочитати в нашій статті: Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Висновки:

1. Заповнення брифів – це важливий етап розробки маркетингової стратегії.

2. Заповнювати бриф на рекламу, що таргетує, необхідно якомога детальніше.

3. Бриф на таргетовану рекламу допоможе:

  • Визначити цілі та завдання проекту
  • Бути “на одній хвилі” фахівцям та маркетологу
  • Синхронізувати ваші вимоги з очікуваним результатом
  • Ввести у курс справи всіх учасників процесу
  • Мінімізувати ризик непорозуміння між партнерами

4. Правильно заповнений бриф на таргетовану рекламу — це фундамент для розробки ефективної стратегії запуску рекламних кампаній.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті