Головна » Блог » Гайд по оформленню сторінок в соцмережах: Instagram, Facebook, TikTok, YouTube

Гайд по оформленню сторінок в соцмережах: Instagram, Facebook, TikTok, YouTube

04.05.2023

Анастасія Кузнецова


Незважаючи на те, що технічно соціальні мережі з’явилися понад 30 років тому, бренди почали активно їх використовувати в якості маркетингового інструменту нещодавно. Мультиплатформність — запорука впізнаваності компанії, а тому сучасний бренд має активно розвивати свої соціальні мережі. Наведемо кілька аргументів на користь цього:

  • Instagram є чудовою платформою для електронної комерції: понад 25 млн. компаній використовують цю соціальну мережу для просування своїх послуг та продуктів. Зокрема близько 90 % активних користувачів підписані хоча б на один бренд в Instagram.
  • Не варто списувати з рахунків і Facebook, адже на нього припадає 71,64 % всього веб-трафіку, що переходить із соціальних мереж. Для порівняння, Twitter посідає друге місце з показником лише у 9,02 %. Отож, ця соціальна мережа найкраще підходить для залучення трафіку до свого блогу, веб-сайту або інтернет-магазину.
  • Порівняно нову соціальну мережу TikTok активно використовують більше 5 млн. компаній. Реклама TikTok може направляти користувачів на ваш веб-сайт, застосунок на маркетплейсі або інші соціальні мережі. Також бренди можуть створювати фірмові фільтри та стікери, які користувачі можуть додавати до своїх відео.
  • YouTube щодня відвідує близько 122 млн. активних користувачів по всьому світу. Зокрема 18 % людей використовують платформу для того, щоб стежити за улюбленими брендами та компаніями. 

Отож, якщо ваш бренд все ще не долучився до однієї з цих соціальних мереж, то рекомендуємо зробити це якомога швидше. Нижче ми поділимося загальними порадами щодо оформлення сторінок для бізнес-акаунтів, а також поговоримо про переваги і недоліки кожної з платформ.

Гайд по оформленню бізнес-акаунтів

 



 

Загальні поради з брендування сторінок у соціальних мережах

Завдяки присутності бренду у соціальних мережах можна не тільки налагодити зв’язок із цільовою аудиторією, а ще й знайти нових потенційних клієнтів. Люди будуть швидше про вас дізнаватися, а також більше довірятимуть продукту. Однак, ведення брендової сторінки у соціальних мережах — це справа, яка потребує виваженого підходу. Нижче ми ділимося порадами, які допоможуть бізнес-акаунту стати потужним маркетинговим інструментом.

Гармонійне візуальне оформлення

Безперечно, кожна соціальна мережа має свої характерні особливості щодо оформлення: різняться вимоги щодо формату зображень, їхнього розміру і якості. Однак для того, аби користувачеві було легше вас знайти і впізнати, слід дотримуватися єдиного стилю у візуальному оформленні. Йдеться про колірну палітру, шрифти, фільтри тощо. Стрічка профілю має виглядати гармонійно, а головне — зрозуміло. Якщо бренд присутній на кількох платформах одразу, то можна використовувати єдину концепцію або впізнаваний елемент. 

Гайд по оформленню сбізнес-акаунтів

Гайд по оформленню сбізнес-акаунтів

Змістовна шапка профілю

Аватарка сторінки, ім’я профілю та опис — це елементи, на які користувач звертатиме увагу в першу чергу. Фото профілю має бути впізнаваним, а ім’я містити назву бренду. В якості опису профілю можна використовувати слоган бренду, або ж коротко розказати про продукт — чим він цінний і корисний. Не забудьте додати посилання на веб-ресурс та інші соціальні мережі за наявності: це допоможе підвищити трафік, а також сприятиме перехресному просуванню.

Кейс: акаунти Monobank мають різні описи профілю в залежності від соціальної мережі. Так, у Facebook в якості опису профілю виступає банер. У TikTok бренд орієнтується на молодь, тому опис сторінки доволі кумедний. В Instagram розміщено посилання на МоноБанку, у якій триває збір коштів на ЗСУ. У YouTube надано вичерпну інформацію про установу, а також розміщено посилання на офіційний сайт. 

Гайд по оформленню сбізнес-акаунтів

Гайд по оформленню сбізнес-акаунтів

Гайд по оформленню сбізнес-акаунтів

Гайд по оформленню сбізнес-акаунтів

Інформативність — понад усе

Перш за все сторінка бренду у соціальних мережах має нести користь для споживача. Із ваших дописів клієнт має скласти чітку картинку про ваш бренд: про що він? Які в нього цінності? В чому його унікальність? Також рекомендуємо одразу інформувати користувачів про ціни на ваші послуги, а також асортимент товарів. Це допоможе зібрати навколо себе максимально релевантну аудиторію. 

Але не забувайте і про креативність — сухий текст нікого не зацікавить. Соціальні мережі мають безліч інструментів для просування і створення унікального контенту. Так, інформацію можна розміщувати на картинках, у сторіз, Reels тощо. Пишіть коротко, влучно та цікаво.

Гайд по оформленню бізнес-акаунтів

Використовуйте дієві CTA

У багатьох соціальних мережах можна налаштувати кнопку заклику до дії, яка спонукатиме користувачів до переходів на сайт, покупки товару, замовлення послуги. Окрім цього, не забувайте до закликів щодо взаємодії із публікаціями. Так, у YouTube и TikTok найчастіше закликають користувачів підписуватися і ділитися відео з друзями. Пам’ятайте, що досягти бажаного ефекту вдастся за правильно обраного і влучного формулювання.

Гайд по оформленню бізнес-акаунтів

Тримайте контакт зі своєю аудиторією

Цільова аудиторія бренду є найважливішим аспектом його розвитку. Користувачі завжди цінують компанії, які цікавляться їхньою думкою. Влаштовуйте тематичні опитування, які допоможуть покращувати продукт і прислухатися до аудиторії. Відповідайте на коментарі, а також періодично перевіряйте запити в Direct або Facebook Messenger. Створюйте контент, який буде цікавим саме вашій цільовій аудиторії, щоб досягати результатів на постійній основі.

 

Instagram, Facebook, TikTok, YouTube — яку соціальну мережу краще обрати?

Звичайно, для того, щоб охопити якомога більше цільової аудиторії, бренд має активно розвиватися у різних соціальних мережах. Однак на початкових етапах може бути складно побудувати ефективну маркетингову стратегію для усіх майданчиків одразу. Рекомендуємо обрати кілька соціальних мереж для розвитку бренду, які будуть найбільш ефективними для тієї чи іншої ніші. У цьому вам допоможе інформація про переваги та недоліки кожного з майданчиків.

Instagram

Instagram — це популярна соціальна мережа, яка стане незамінним інструментом для просування бізнесу. Для того, аби користуватися усіма функціями сповна, рекомендуємо перейти на бізнес-акаунт. 

Для кого підійде: соціальною мережею користуються люди різного віку та статусу, Таке різноманіття дозволяє будь-якому бізнесу розвиватися на цій платформі та знаходити релевантних користувачів. Найбільш за все Instagram підійде для продажу товарів, які легко сфотографувати — не забувайте, що на цьому майданчику важливою є візуальна складова.

Переваги: широкий функціонал інструментів для ведення акаунту та продажу товарів, чудово підходить для електронної комерції. Підійде для бренду у будь-якій ніші, адже дуже легко знайти релевантних користувачів.

Недоліки: велика кількість конкурентів, серед яких важко виділитися новому бренду. Також існує велика ймовірність плагіату — більшість текстів та зображень на платформі не захищені авторським правом. 



 

Facebook

Незважаючи на невпинний розвиток сучасних соціальних мереж, Facebook, як і раніше, залишається найбільш широко використовуваною платформою у світі. Для брендів, цільова аудиторія яких старше 30 років, Facebook залишається надзвичайно корисним майданчиком для залучення клієнтів. 

Для кого підійде: для брендів із цільовою аудиторією віком від 25 до 40 років. Це може бути бренд одягу, лінія магазинів, банк, агенство, особистий бренд тощо. Зокрема радимо використовувати Facebook в якості додаткового майданчика для просування.

Переваги: широкий вибір інструментів для реклами та просування. Акаунт у Facebook сприяє появі довіри бренду, а також підвищує його авторитетність.

Недоліки: вузька аудиторія, непопулярність Facebook серед молодого покоління.



 

TikTok

TikTok — платформа, яка розвивається неймовірними темпами. Простота у користуванні та широке різномаїття контенту привертає увагу все більшої кількості користувачів як дорослого, так і меншого віку. 

Для кого підійде: аудиторія TikTok різноманітна, тому швидко розвиватися зможуть навіть щойно створені облікові записи. Для цієї соціальної мережі найбільше підходять короткі відеоролики розважального характеру, тому це чудовий спосіб показати “реальну” сторону вашого бренду. 

Переваги: широкий вибір інструментів для просування, легко розвивати навіть новий акаунт. Для створення контенту не обов’язково мати професійне обладнання, головне — створювати ціннісний і змістовний контент.

Недоліки: якщо досконально не розібратися в алгоритмах платформи, публікації не набиратимуть великої кількості охоплень. Велика конкуренція на платформі вимагає постійного моніторингу актуальних трендів та челенджів, тому будьте готові вносити щоденні корективи у контент-план. Зокрема, варто ознайомитися із правилами користування платформою, адже за їх порушення ваш акаунт можуть заблокувати. 



 

YouTube 

Згідно з дослідженнями Sprout Social, люди все частіше використовують YouTube для розваг, навчання та слідкування за брендами. Бізнес-канал YouTube допоможе вашому бізнесу підвищити впізнаваність, зміцнити відносини з клієнтами, покращити SEO та залучити трафік із високою конверсією. 

Для кого підійде: YouTube може стати потужним маркетинговим інструментом для брендів у ніші краси і моди, їжі, освіти тощо. Зокрема платформу можна використовувати і в якості відеохостингу для основного веб-ресурсу, щоб не перевантажувати сайт важкими форматами. На бізнес-каналі можна розміщувати огляди і тест продукції, інтерв’ю із командою або авторитетами вашої ніші, а також публікувати анонси подій, акцій, колекцій.

Переваги: можливість завантажувати довгі відео у високій якості. У подальшому є можливість монетизувати акаунт. Присутність на YouTube сприяє підвищенню авторитету бренду.

Недоліки: велика увага приділяється якісний візуальній складовій: варто публікувати контент, який приваблюватиме не тільки змістом, а ще й якістю зйомки, звуку, прев’ю тощо. 



 

Висновки

Instagram, Facebook, TikTok, YouTube — це сучасні соціальні мережі, які можна використовувати в якості потужного інструменту для просування. Бізнес-акаунти відкриють вам доступ до функцій для електронної комерції, швидкого просування та легкої взаємодії з аудиторією. Дотримуючись нехитрих правил, ви зможете оптимізувати вже наявні облікові записи, або ж створити нові на інших платформах. Сподіваємось, що ця стаття допоможе вашому бренду стати ще більш впізнаваним та авторитетним. 

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності