У пакетних стратегіях Google Ads стало можна використовувати Maximize conversions і Maximize conversion value
11.03.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Сервіс Google Ads додав можливість використання стратегій Maximize conversions («Максимум конверсій») та Maximize conversion value («Максимальна цінність конверсії») в пакетних стратегіях призначення ставок.
Пакетні стратегії призначення ставок допомагають оптимізувати ефективність кількох рекламних кампаній одночасно. До сьогодні при їх налаштування можна було використовувати такі стратегії:
- Target CPA («Цільова ціна за конверсію»);
- Target ROAS («Цільова рентабельність інвестицій у рекламу»);
- Maximize clicks («Максимальна кількість кліків»);
- Target impression share («Цільовий відсоток отриманих показів»).
У компанії вирішили додати до цього списку «Максимум конверсій» і «Максимальна цінність конверсії», щоб зробити застосування інтелектуального призначення ставок простішим для пошукових кампаній.
До того ж можна зв’язати кілька пакетних стратегій призначення ставок загальним бюджетом, щоб отримати більше конверсій або цінності конверсій. У рекламних кампаніях, які використовують загальний бюджет для стратегій «Максимальна кількість кліків», «Максимум конверсій» або «Максимальна цінність конверсії» рекомендується використовувати одну пакетну стратегію визначення ставок.
Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.