Головна » Блог » У пакетних стратегіях Google Ads стало можна використовувати Maximize conversions і Maximize conversion value

У пакетних стратегіях Google Ads стало можна використовувати Maximize conversions і Maximize conversion value

11.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Сервіс Google Ads додав можливість використання стратегій Maximize conversions («Максимум конверсій») та Maximize conversion value («Максимальна цінність конверсії») в пакетних стратегіях призначення ставок.

Maximize conversions і Maximize conversion value в пакетному призначенні ставок Google Ads

Maximize conversions і Maximize conversion value в пакетному призначенні ставок Google Ads

Пакетні стратегії призначення ставок допомагають оптимізувати ефективність кількох рекламних кампаній одночасно. До сьогодні при їх налаштування можна було використовувати такі стратегії:

  • Target CPA («Цільова ціна за конверсію»);
  • Target ROAS («Цільова рентабельність інвестицій у рекламу»);
  • Maximize clicks («Максимальна кількість кліків»);
  • Target impression share («Цільовий відсоток отриманих показів»).

У компанії вирішили додати до цього списку «Максимум конверсій» і «Максимальна цінність конверсії», щоб зробити застосування інтелектуального призначення ставок простішим для пошукових кампаній.

До того ж можна зв’язати кілька пакетних стратегій призначення ставок загальним бюджетом, щоб отримати більше конверсій або цінності конверсій. У рекламних кампаніях, які використовують загальний бюджет для стратегій «Максимальна кількість кліків», «Максимум конверсій» або «Максимальна цінність конверсії» рекомендується використовувати одну пакетну стратегію визначення ставок.

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

Просування інтернет-магазину: методи розкрутки з нуля

SEO-просування — одна з найважливіших залишають просування інтернет-магазину. У цьому Гайд розберемося, з яких етапів вона складається,...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності