Головна » Блог » У пакетних стратегіях Google Ads стало можна використовувати Maximize conversions і Maximize conversion value

У пакетних стратегіях Google Ads стало можна використовувати Maximize conversions і Maximize conversion value

11.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Сервіс Google Ads додав можливість використання стратегій Maximize conversions («Максимум конверсій») та Maximize conversion value («Максимальна цінність конверсії») в пакетних стратегіях призначення ставок.

Maximize conversions і Maximize conversion value в пакетному призначенні ставок Google Ads

Maximize conversions і Maximize conversion value в пакетному призначенні ставок Google Ads

Пакетні стратегії призначення ставок допомагають оптимізувати ефективність кількох рекламних кампаній одночасно. До сьогодні при їх налаштування можна було використовувати такі стратегії:

  • Target CPA («Цільова ціна за конверсію»);
  • Target ROAS («Цільова рентабельність інвестицій у рекламу»);
  • Maximize clicks («Максимальна кількість кліків»);
  • Target impression share («Цільовий відсоток отриманих показів»).

У компанії вирішили додати до цього списку «Максимум конверсій» і «Максимальна цінність конверсії», щоб зробити застосування інтелектуального призначення ставок простішим для пошукових кампаній.

До того ж можна зв’язати кілька пакетних стратегій призначення ставок загальним бюджетом, щоб отримати більше конверсій або цінності конверсій. У рекламних кампаніях, які використовують загальний бюджет для стратегій «Максимальна кількість кліків», «Максимум конверсій» або «Максимальна цінність конверсії» рекомендується використовувати одну пакетну стратегію визначення ставок.

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності