Google Ads додав нові звіти атрибуції
06.03.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Google Ads випустив новий набір звітів про атрибуції, який, як сказано, є простішими та інтуїтивно зрозумілим. Крім того, були вилучені або об’єднані старі звіти атрибуції пошуку.
Група звітів, яка раніше називалася Search Attribution («атрибуції пошуку»), тепер буде просто Attribution («атрибуції»). Ці звіти широко використовуються для відстеження успіху рекламних кампаній Google. Саме вони показують, звідки прийшла конверсія.
Тепер доступні такі звіти атрибуції:
- Overview: новий звіт про загальне уявлення про шляхи конверсії.
- Top paths: найпоширеніші шляхи, по яких клієнти переходять.
- Path metrics: шляхи, розбиті по типу пристроїв, якими користується ваша аудиторія (ПК, планшети, смартфони).
- Assisted conversions: всі конверсії, що здійснюються за допомогою кліків, крім останнього.
- Model comparison: порівняння двох різних моделей атрибуції.
Новий звіт Overview візуалізує customer journey. У ньому представлені метрики про відсоток користувачів, які зробили дію-конверсію після кількох кліків по рекламному оголошенню, а також скільки таких користувачів задіяли з рекламою на кількох пристроях.
Ще один новий звіт, Model comparison, призначений для того, щоб допомогти рекламодавцям порівняти вартість конверсії і рентабельність витрат на рекламу для різних моделей атрибуції. Моделі атрибуції, пропоновані Google Ads, включають атрибуцію за останнім клацання, першого клацання, лінійному спаду часу, позиціонуванню та управління даними.
Доступ до нових звітів про атрибуції, які є зараз, можна отримати, клацнувши по значку інструментів і налаштувань (гайковий ключ) в правому верхньому куті сервісу Google Ads.
Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook й Instagram.