Головна » Блог » Google Ads додав нові звіти атрибуції

Google Ads додав нові звіти атрибуції

06.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Google Ads випустив новий набір звітів про атрибуції, який, як сказано, є простішими та інтуїтивно зрозумілим. Крім того, були вилучені або об’єднані старі звіти атрибуції пошуку.

Група звітів, яка раніше називалася Search Attribution («атрибуції пошуку»), тепер буде просто Attribution («атрибуції»). Ці звіти широко використовуються для відстеження успіху рекламних кампаній Google. Саме вони показують, звідки прийшла конверсія.

Тепер доступні такі звіти атрибуції:

  • Overview: новий звіт про загальне уявлення про шляхи конверсії.
  • Top paths: найпоширеніші шляхи, по яких клієнти переходять.
  • Path metrics: шляхи, розбиті по типу пристроїв, якими користується ваша аудиторія (ПК, планшети, смартфони).
  • Assisted conversions: всі конверсії, що здійснюються за допомогою кліків, крім останнього.
  • Model comparison: порівняння двох різних моделей атрибуції.
Звіт Overview в Google Ads

Звіт Overview в Google Ads

Новий звіт Overview візуалізує customer journey. У ньому представлені метрики про відсоток користувачів, які зробили дію-конверсію після кількох кліків по рекламному оголошенню, а також скільки таких користувачів задіяли з рекламою на кількох пристроях.

Звіт Model comparison в Google Ads

Звіт Model comparison в Google Ads

Ще один новий звіт, Model comparison, призначений для того, щоб допомогти рекламодавцям порівняти вартість конверсії і рентабельність витрат на рекламу для різних моделей атрибуції. Моделі атрибуції, пропоновані Google Ads, включають атрибуцію за останнім клацання, першого клацання, лінійному спаду часу, позиціонуванню та управління даними.

Доступ до нових звітів про атрибуції, які є зараз, можна отримати, клацнувши по значку інструментів і налаштувань (гайковий ключ) в правому верхньому куті сервісу Google Ads.

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook й Instagram.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності