Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

01.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на сайті інтернет-магазину.

Почнемо з питання: що саме провокує недовіру до сайту у потенційних покупців?

Все вірно, відсутність відомостей про продавця/компанію, незрозуміле (неясне) місце розташування торгових офлайн-точок, відсутність телефонних номерів, e-mail-адрес і т. д.

Важливо! Користувачеві досить 3-5 секунд, щоб взятися рішення залишитися на сайті або піти. Тому абсолютно кожна сторінка веб-ресурсу повинна переконувати відвідувачів в тому, що вони зробили правильний вибір, і сприяти просуванню цільових покупців по воронці продажів. Сторінка з контактами не виняток.

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?



 

Чому важливо правильно оформити сторінку «Контакти»

Сторінка «Контакти» – це один з найважливіших елементів структури сайту. Її некоректне оформлення загрожує відтоком цільового трафіку.

Переваги правильного оформлення розділу з контактною інформацією:

  • підвищення довіри до компанії (тобто надання гарантії того, що продавець «не кане в лету» після переказу покупцем коштів за товар);
  • оперативне вирішення проблем, що виникають в процесі реалізації угоди, за допомогою менеджерів-консультантів та керівників відповідних структурних підрозділів (їх телефони теж бажано вказати в блоці «Контакти»).

 

Як правильно оформляти сторінку «Контакти» на сайті інтернет-магазину

Отже, перейдемо до розбору базових принципів оформлення сторінки з контактною інформацією.

1. Автономність і фактор роздільності: для чого віртуальної торговому майданчику окрема сторінка з контактами?

  • Як правило, багато інтернет-магазини публікують контактні дані в шапці ресурсу (деякі примудряються розміщувати в ній все (!) Телефонні номери, адреси офісів, платіжні дані, графік роботи та інше. Ми рекомендуємо ретельно відбирати інформацію, яка буде відображена в хедере. Краще розвантажити шапку інтернет-магазину шляхом занесення контактів в окремий блок або ж залишити тільки найбільш важливі дані (наприклад, номер служби підтримки).

    Приклад мінімалістичної шапки сайту інтернет-магазину

    Приклад мінімалістичної шапки сайту інтернет-магазину Leroy Merlin

  • Обов’язково вкажіть посилання на «Контакти» в шапці сайту, щоб відвідувач зміг швидко зв’язатися з вами (також можете розмістити цю опцію в підвалі або основному меню сайту).Посилання на сторінку з контактами повинна бути в полі видимості користувача
  • Таке посилання повинна бути в полі зору користувача на кожній сторінці інтернет-магазину;
  • Швидка ідентифікація сторінки з контактами дозволить відвідувачам максимально оперативно трансформуватися із звичайного користувача в потенційного купівельня.

2. Чим більше контактів, тим кращее.

  • На сторінці з контактною інформацією повинно бути якомога більше інформації (все просто: численні телефони, поштові адреси, номери соцмережі забезпечать покупцеві відчуття надійності, що дуже важливо для окупності вкладених в розкрутку магазину засобів).
  • Що потрібно прописати на цій сторінці: телефонні номери компанії (загальний, локальні (регіональні), номер відділу по обслуговуванню клієнтів, номер відділу доставки і так далі), e-mail-адреси тих чи інших обслуговуючих сервісних відділів магазину, контактну інформацію в різних месенджерах , адреса головного магазину, контактну інформацію в соціальних мережах.
Приклад оформлення сторінки з контактами в інтернет-магазині

Приклад оформлення сторінки з контактами в інтернет-магазині Parfums

  • Також в межах сторінки «Контакти» можна вказати графік роботи компанії і форму для зворотного комунікації. (На фото вище в правому нижньому куті можна побачити кнопку виклику онлайн-чату).

3. Зробіть акцент на практичності.

Сторінку з контактами не потрібно оптимізувати під пошукові запити. Досить розмістити на ній релевантну інформацію, яка буде корисна покупцеві. Це ж стосується і формату викладу інформації. Наприклад, якщо вас складно відшукати, опублікуйте детальну фотокарту маршруту.



 4. Адаптивний варіант блоку з контактами і максимальний комфорт.

Ось, що можна зробити, щоб знизити показник відмов на сторінці з контактами:

  • подбати про адаптивність сторінки, як і всього сайту в цілому, для смартфонів і планшетів;
  • прописати поштові адреси, реквізити та телефони текстом, а не у вигляді PNG-зображень. Раптом користувач захоче перевірити їх через пошуковик, відправити комусь чи скопіювати номер для набору ?;
  • зробити click-to-call в мобільній версії сайту;
  • додати інтерактивні карти від Google або Yandex з метою підвищення функціональності і ступеня зручності;
    розмістити кнопки соцмереж.

Висновки

Найчастіша проблема при оформленні сторінки «Конткти» полягає не в тому, що на ній є, а в тому, чого на ній не вистачає. Тому краще, що ви можете зробити для користувача сайту, — надати повну інформацію про способи зв’язку з вами. При цьому не можна забувати про те, в якому вигляді ця інформація представлена і наскільки зручно користувачеві з нею взаємодіяти.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті