Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

01.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на сайті інтернет-магазину.

Почнемо з питання: що саме провокує недовіру до сайту у потенційних покупців?

Все вірно, відсутність відомостей про продавця/компанію, незрозуміле (неясне) місце розташування торгових офлайн-точок, відсутність телефонних номерів, e-mail-адрес і т. д.

Важливо! Користувачеві досить 3-5 секунд, щоб взятися рішення залишитися на сайті або піти. Тому абсолютно кожна сторінка веб-ресурсу повинна переконувати відвідувачів в тому, що вони зробили правильний вибір, і сприяти просуванню цільових покупців по воронці продажів. Сторінка з контактами не виняток.

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?



 

Чому важливо правильно оформити сторінку «Контакти»

Сторінка «Контакти» – це один з найважливіших елементів структури сайту. Її некоректне оформлення загрожує відтоком цільового трафіку.

Переваги правильного оформлення розділу з контактною інформацією:

  • підвищення довіри до компанії (тобто надання гарантії того, що продавець «не кане в лету» після переказу покупцем коштів за товар);
  • оперативне вирішення проблем, що виникають в процесі реалізації угоди, за допомогою менеджерів-консультантів та керівників відповідних структурних підрозділів (їх телефони теж бажано вказати в блоці «Контакти»).

 

Як правильно оформляти сторінку «Контакти» на сайті інтернет-магазину

Отже, перейдемо до розбору базових принципів оформлення сторінки з контактною інформацією.

1. Автономність і фактор роздільності: для чого віртуальної торговому майданчику окрема сторінка з контактами?

  • Як правило, багато інтернет-магазини публікують контактні дані в шапці ресурсу (деякі примудряються розміщувати в ній все (!) Телефонні номери, адреси офісів, платіжні дані, графік роботи та інше. Ми рекомендуємо ретельно відбирати інформацію, яка буде відображена в хедере. Краще розвантажити шапку інтернет-магазину шляхом занесення контактів в окремий блок або ж залишити тільки найбільш важливі дані (наприклад, номер служби підтримки).

    Приклад мінімалістичної шапки сайту інтернет-магазину

    Приклад мінімалістичної шапки сайту інтернет-магазину Leroy Merlin

  • Обов’язково вкажіть посилання на «Контакти» в шапці сайту, щоб відвідувач зміг швидко зв’язатися з вами (також можете розмістити цю опцію в підвалі або основному меню сайту).Посилання на сторінку з контактами повинна бути в полі видимості користувача
  • Таке посилання повинна бути в полі зору користувача на кожній сторінці інтернет-магазину;
  • Швидка ідентифікація сторінки з контактами дозволить відвідувачам максимально оперативно трансформуватися із звичайного користувача в потенційного купівельня.

2. Чим більше контактів, тим кращее.

  • На сторінці з контактною інформацією повинно бути якомога більше інформації (все просто: численні телефони, поштові адреси, номери соцмережі забезпечать покупцеві відчуття надійності, що дуже важливо для окупності вкладених в розкрутку магазину засобів).
  • Що потрібно прописати на цій сторінці: телефонні номери компанії (загальний, локальні (регіональні), номер відділу по обслуговуванню клієнтів, номер відділу доставки і так далі), e-mail-адреси тих чи інших обслуговуючих сервісних відділів магазину, контактну інформацію в різних месенджерах , адреса головного магазину, контактну інформацію в соціальних мережах.
Приклад оформлення сторінки з контактами в інтернет-магазині

Приклад оформлення сторінки з контактами в інтернет-магазині Parfums

  • Також в межах сторінки «Контакти» можна вказати графік роботи компанії і форму для зворотного комунікації. (На фото вище в правому нижньому куті можна побачити кнопку виклику онлайн-чату).

3. Зробіть акцент на практичності.

Сторінку з контактами не потрібно оптимізувати під пошукові запити. Досить розмістити на ній релевантну інформацію, яка буде корисна покупцеві. Це ж стосується і формату викладу інформації. Наприклад, якщо вас складно відшукати, опублікуйте детальну фотокарту маршруту.



 4. Адаптивний варіант блоку з контактами і максимальний комфорт.

Ось, що можна зробити, щоб знизити показник відмов на сторінці з контактами:

  • подбати про адаптивність сторінки, як і всього сайту в цілому, для смартфонів і планшетів;
  • прописати поштові адреси, реквізити та телефони текстом, а не у вигляді PNG-зображень. Раптом користувач захоче перевірити їх через пошуковик, відправити комусь чи скопіювати номер для набору ?;
  • зробити click-to-call в мобільній версії сайту;
  • додати інтерактивні карти від Google або Yandex з метою підвищення функціональності і ступеня зручності;
    розмістити кнопки соцмереж.

Висновки

Найчастіша проблема при оформленні сторінки «Конткти» полягає не в тому, що на ній є, а в тому, чого на ній не вистачає. Тому краще, що ви можете зробити для користувача сайту, — надати повну інформацію про способи зв’язку з вами. При цьому не можна забувати про те, в якому вигляді ця інформація представлена і наскільки зручно користувачеві з нею взаємодіяти.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті