Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?
01.03.2021
У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на сайті інтернет-магазину.
Почнемо з питання: що саме провокує недовіру до сайту у потенційних покупців?
Все вірно, відсутність відомостей про продавця/компанію, незрозуміле (неясне) місце розташування торгових офлайн-точок, відсутність телефонних номерів, e-mail-адрес і т. д.
Важливо! Користувачеві досить 3-5 секунд, щоб взятися рішення залишитися на сайті або піти. Тому абсолютно кожна сторінка веб-ресурсу повинна переконувати відвідувачів в тому, що вони зробили правильний вибір, і сприяти просуванню цільових покупців по воронці продажів. Сторінка з контактами не виняток.
Чому важливо правильно оформити сторінку «Контакти»
Сторінка «Контакти» – це один з найважливіших елементів структури сайту. Її некоректне оформлення загрожує відтоком цільового трафіку.
Переваги правильного оформлення розділу з контактною інформацією:
- підвищення довіри до компанії (тобто надання гарантії того, що продавець «не кане в лету» після переказу покупцем коштів за товар);
- оперативне вирішення проблем, що виникають в процесі реалізації угоди, за допомогою менеджерів-консультантів та керівників відповідних структурних підрозділів (їх телефони теж бажано вказати в блоці «Контакти»).
Як правильно оформляти сторінку «Контакти» на сайті інтернет-магазину
Отже, перейдемо до розбору базових принципів оформлення сторінки з контактною інформацією.
1. Автономність і фактор роздільності: для чого віртуальної торговому майданчику окрема сторінка з контактами?
- Як правило, багато інтернет-магазини публікують контактні дані в шапці ресурсу (деякі примудряються розміщувати в ній все (!) Телефонні номери, адреси офісів, платіжні дані, графік роботи та інше. Ми рекомендуємо ретельно відбирати інформацію, яка буде відображена в хедере. Краще розвантажити шапку інтернет-магазину шляхом занесення контактів в окремий блок або ж залишити тільки найбільш важливі дані (наприклад, номер служби підтримки).
Приклад мінімалістичної шапки сайту інтернет-магазину Leroy Merlin
- Обов’язково вкажіть посилання на «Контакти» в шапці сайту, щоб відвідувач зміг швидко зв’язатися з вами (також можете розмістити цю опцію в підвалі або основному меню сайту).
- Таке посилання повинна бути в полі зору користувача на кожній сторінці інтернет-магазину;
- Швидка ідентифікація сторінки з контактами дозволить відвідувачам максимально оперативно трансформуватися із звичайного користувача в потенційного купівельня.
2. Чим більше контактів, тим кращее.
- На сторінці з контактною інформацією повинно бути якомога більше інформації (все просто: численні телефони, поштові адреси, номери соцмережі забезпечать покупцеві відчуття надійності, що дуже важливо для окупності вкладених в розкрутку магазину засобів).
- Що потрібно прописати на цій сторінці: телефонні номери компанії (загальний, локальні (регіональні), номер відділу по обслуговуванню клієнтів, номер відділу доставки і так далі), e-mail-адреси тих чи інших обслуговуючих сервісних відділів магазину, контактну інформацію в різних месенджерах , адреса головного магазину, контактну інформацію в соціальних мережах.

Приклад оформлення сторінки з контактами в інтернет-магазині Parfums
- Також в межах сторінки «Контакти» можна вказати графік роботи компанії і форму для зворотного комунікації. (На фото вище в правому нижньому куті можна побачити кнопку виклику онлайн-чату).
3. Зробіть акцент на практичності.
Сторінку з контактами не потрібно оптимізувати під пошукові запити. Досить розмістити на ній релевантну інформацію, яка буде корисна покупцеві. Це ж стосується і формату викладу інформації. Наприклад, якщо вас складно відшукати, опублікуйте детальну фотокарту маршруту.
4. Адаптивний варіант блоку з контактами і максимальний комфорт.
Ось, що можна зробити, щоб знизити показник відмов на сторінці з контактами:
- подбати про адаптивність сторінки, як і всього сайту в цілому, для смартфонів і планшетів;
- прописати поштові адреси, реквізити та телефони текстом, а не у вигляді PNG-зображень. Раптом користувач захоче перевірити їх через пошуковик, відправити комусь чи скопіювати номер для набору ?;
- зробити click-to-call в мобільній версії сайту;
- додати інтерактивні карти від Google або Yandex з метою підвищення функціональності і ступеня зручності;
розмістити кнопки соцмереж.
Висновки
Найчастіша проблема при оформленні сторінки «Конткти» полягає не в тому, що на ній є, а в тому, чого на ній не вистачає. Тому краще, що ви можете зробити для користувача сайту, — надати повну інформацію про способи зв’язку з вами. При цьому не можна забувати про те, в якому вигляді ця інформація представлена і наскільки зручно користувачеві з нею взаємодіяти.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту;
- Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.