Головна » Блог » Google Ads запускає нове розширення лід-форм

Google Ads запускає нове розширення лід-форм

31.10.2019

Тала Шилко


Фахівці Webpromo активно стежать за всіма оновленнями, щоб створювати найякіснішу контекстну рекламу. Дізнайтеся, як ефективна контекстна реклама може допомогти вашому бізнесу!

Google підтвердив, що в найближчі тижні буде випущено нове розширення рекламних оголошень.

Раніше в мережі з’явилася інформація, про те, що Google тестує рекламні розширення, які допоможуть охоплювати потенційних клієнтів. Після натискання кнопки заклику до дії користувачі можуть швидко відправити форму, попередньо заповнену контактними відомостями, їх облікового запису Google.

Вже сьогодні команда Google Ads прокоментувала, що нововведення пов’язане з лід-формами:

«Розширення для збору лід-форм допомагають, коли потенційні клієнти шукають вашу компанію, продукти або послуги в Google. Швидке, оптимізоване для мобільних пристроїв розширення спрощує відправку форм і усуває додатковий крок переходу до лід-форм вашого сайту ».

Поки тільки обмежене число рекламодавців мають доступ до оновлення. У найближчі тижні ця функція буде доступна в бета-версії для всіх акаунтів Google Ads, які відповідають критеріям. Компанія Google опублікувала офіційний набір обмежень.

Типи рекламних оголошень, які не мають права на розширення з формою для збору лідів:

  • Контент для дорослих
  • Оголошення, пов’язане з алкоголем
  • Азартні ігри
  • Охорона здоров’я та ліки
  • Політичні заклики

Всі інші типи оголошень можуть використовувати розширення лід-форми, якщо вони відповідають загальним вимогам Google до оголошень.

Якщо вам цікаво дізнатися про лід-форми і про те, як їх правильно налаштувати, щоб збільшити ваші продажі, напишіть фахівцям Webpromo!

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті