Google Ads запускає нове розширення лід-форм
31.10.2019
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Фахівці Webpromo активно стежать за всіма оновленнями, щоб створювати найякіснішу контекстну рекламу. Дізнайтеся, як ефективна контекстна реклама може допомогти вашому бізнесу!
Google підтвердив, що в найближчі тижні буде випущено нове розширення рекламних оголошень.
Раніше в мережі з’явилася інформація, про те, що Google тестує рекламні розширення, які допоможуть охоплювати потенційних клієнтів. Після натискання кнопки заклику до дії користувачі можуть швидко відправити форму, попередньо заповнену контактними відомостями, їх облікового запису Google.
Вже сьогодні команда Google Ads прокоментувала, що нововведення пов’язане з лід-формами:
«Розширення для збору лід-форм допомагають, коли потенційні клієнти шукають вашу компанію, продукти або послуги в Google. Швидке, оптимізоване для мобільних пристроїв розширення спрощує відправку форм і усуває додатковий крок переходу до лід-форм вашого сайту ».
Поки тільки обмежене число рекламодавців мають доступ до оновлення. У найближчі тижні ця функція буде доступна в бета-версії для всіх акаунтів Google Ads, які відповідають критеріям. Компанія Google опублікувала офіційний набір обмежень.
Типи рекламних оголошень, які не мають права на розширення з формою для збору лідів:
- Контент для дорослих
- Оголошення, пов’язане з алкоголем
- Азартні ігри
- Охорона здоров’я та ліки
- Політичні заклики
Всі інші типи оголошень можуть використовувати розширення лід-форми, якщо вони відповідають загальним вимогам Google до оголошень.
Якщо вам цікаво дізнатися про лід-форми і про те, як їх правильно налаштувати, щоб збільшити ваші продажі, напишіть фахівцям Webpromo!