Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

19.05.2021

Максим Дорогих, PPC спеціаліст Webpromo


Агентство Webpromo вже більше 11 років успішно застосовує ефективні діджитал-інструменти для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. Просування мобільних додатків один із найбільш швидкозростаючих напрямів, в якому ми накопичили багаторічну експертизу в різних нішах. Це підтверджує ряд кейсів в нашому блозі.

У цьому кейсі ми розповімо про нові інструменти, які ми застосували для оптимізації рекламної кампанії мобільного додатка клієнта і поділимося результатами проєкту.

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

 

Зміст:

  1. Клієнт і поставлені завдання.
  2. Автоматизована кампанія для додатків і її особливості.
  3. Оцінка ефективності нового типу кампаній.
  4. Практичні рекомендації щодо роботи з Facebook Install Apps від Webpromo.

 

Клієнт і поставленні завдання

У вересні 2020 роки до нас за просуванням звернувся клієнт з цікавим стартапом — мобільним додатком, в основі якого лежить формат «Live Streaming». Люди з усіх куточків світу можуть вести на платформі власні прямі трансляції, вивантажуючи таким чином величезна кількість контенту. Також користувачі програми знайомляться, спілкуються безпосередньо з стримера, виконують за винагороду різні Челлендж від інших користувачів.

Перед командою Webpromo стояло завдання оптимізувати і масштабувати рекламні кампанії в Facebook Ads на країни Латинської Америки, так як даний канал давав найбільш якісні взаємодії і найвищий дохід.

Ключові KPI:

  • 1-й місяць ― зниження ціни за встановлення на -30%;
  • 2-й місяць ― зростання кількості реєстрацій на +25% в межах рекламного бюджету.

Відзначимо, що у клієнта була налаштована мультиканальна аналітика AppsFlyer, яка дала можливість нашим фахівцям аналізувати маркетингові показники по залученню нових користувачів.

AppsFlyer має більше 8 500 офіційних партнерів, що дозволяє в пару кліків пов’язувати рекламні акаунти і отримувати в одній аналітичній системі всі необхідні дані. Це набагато зручніше, ніж зводити статистику по кожному каналу окремо, так як при роботі зі стандартними SDK (Firebase/Facebook SDK) може виникнути подвійна атрибуція і дані будуть спотворюватися кожним із сервісів в свою користь.

Переваги роботи з AppsFlyer SDK

У свою чергу маркетингова команда клієнта залишила за собою активності в Google Ads та TikTok Ads з можливістю консультацій за даними джерел зі спеціалістами Webpromo.



 

Автоматизована кампанія для додатків і її особливості

Ми почали роботу над проектом зі стандартного рішення Facebook Ads — цілі «Встановлення програми». Цей тип кампаній дозволяє просувати додаток на Facebook, в Instagram і Audience Network. Оголошення показуються людям, які з найбільшою ймовірністю завантажать додаток і будуть з ним взаємодіяти.

З другого тижня роботи клієнту було запропоновано протестувати новий формат — «Автоматизована реклама для додатків», який дуже добре показав себе в рамках завдань проєкту.

Виділимо кілька особливостей даного типу рекламної кампанії:

  • Місцерозташування ― відсутня можливість таргетингу на окремо вибрані міста або області. Доступні до вибору тільки країни.

Також варто відзначити обмеження системи — не можна створити для одного додатка кілька кампаній з однаковими цільовими країнами і параметрами оптимізації, для того щоб кампанії не конкурували за одну й ту саму аудиторію.

  • Використовуються поліпшені моделі оптимізації:
  1. Встановлення додатка:
    Збільшення кількість встановлень додатка шляхом показу реклами людям, які з найбільшою ймовірністю встановлять його.
  2. Встановлення додатка та події в додатку (новий тип):
    Оптимізація кампаній під кількість встановлень та подій в ньому одночасно. Система враховує як вартість встановлення, так і вартість події.
  3. Події в додатку:
    Збільшення кількості подій в додатку шляхом показу реклами людям, які з найбільшою ймовірністю виконають певну дію в вашому додатку хоча б один раз.
  4. Значення (новий тип):
    Збільшення цінності шляхом показу реклами людям, які з найбільшою ймовірністю допоможуть вам за сім днів забезпечити максимальний дохід в додатку.
  • Оптимізація міст розміщення. 

Вбудовані автоматичні місця розміщення дозволяють показувати рекламу у всіх доступних плейсмент — Facebook, Instagram, Audience Network і Messenger. Таким чином ваше охоплення може значно зрости. Система ж, отримуючи тисячі сигналів від користувачів, може ефективно оптимізуватися на підставі машинного навчання і досягати кращих результатів.

  • Рекламний креатив

Завдяки вмонтованого динамічного оптимізації креативів можна завантажити до 50 зображень або відео, до 5 варіантів тексту та до 5 заголовків в одне оголошення.

Система створює різні варіанти рекламних креативів з завантажених компонентів.

За допомогою машинного навчання система навчається і показує найбільш ефективні оголошення, підвищуючи результативність РК.



 

Оцінка ефективності нового типу кампаній:

I місяць:

  • Бюджет 30 000$.
  • Оптимізація під встановлення.

За перший тиждень роботи зі стандартною кампанією ми отримали 15 580 установок, з CPI 0,49 $.

Виходячи з того, що ціна за установку у старого підрядника була 1,14 $, що на 57% вище ніж у нас, клієнт погодив збільшення бюджету до 60 000$.

За підсумками другого тижня при масштабуванні кампаній ми отримали зростання CPI до 0,86 $.

В рамках оптимізації клієнту було запропоновано протестувати автоматизовану кампанію для додатків.

Із застосуванням нового інструменту за наступні два тижні роботи нам вдалося знизити ціну за установку до 0,48 $ зі збільшенням кількості установок.

За підсумками першого місяця (25.09.20 — 26.10.20) ми отримали 95 130 установок по 0,57 $.

Просування мобільного додатка за допомогою нового рекламного інструменту

Ідеї просування мобільного застосування і зниження ціни за встановлення

II місяць:

  • Бюджет 60 000$.
  • Оптимізація під реєстрації та встановлення.

У другому місяці перед спеціалістами Webpromo ставилися KPI щодо збільшення кількості реєстрацій. Виходячи з ефективності автоматизованої кампанії, ми прийняли рішення відразу запускати в роботу даний тип РК.

У порівнянні з роботою попереднього підрядника вдалося знизити ціну за реєстрацію на -36,74%. 

Вартість однієї реєстрації раніше ― 4,98$.

Вартість однієї реєстрації з Webpromo ― 3,15$.

Як знизити ціну за реєстрацію в мобільному додатку



 

Практичні рекомендації щодо роботи з Facebook Install Apps від Webpromo:

  • Впровадження мультиканальної аналітики необхідний крок, який допоможе правильно оцінювати ефективність і оптимізувати рекламні кампанії.
  • Регулярно оновлюйте креативи. Це запобіжить вигорянню ЦА та погіршенню цільових показників.
  • Відстежуйте метрики CPM та частотності, тому що оплата в Facebook відбувається за покази. Якщо не працювати з даними показниками, це спричинить зростання CPI/CPA, який безпосередньо впливає на кількість встановлень/цільових дій.
  • Тестуйте різні формати креативів — відео/кільцева галерея/слайд-шоу і т.д. Кожен із форматів може показувати абсолютно різну ефективність. У нашому кейсі зображення відпрацьовували набагато гірше за відео.
  • Заповнюйте всі об’єкти в оголошеннях — 5 заголовків, 5 текстів, додавайте максимальну можливу кількість банерів/відео. Це допоможе поліпшити взаємодію аудиторії з рекламою, бо система на підставі машинного навчання буде відображати найбільш ефективні поєднання.

 

Дізнайтеся більше про просування мобільних додатків з інших кейсів:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті