Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

19.05.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Максим Дорогих


Агентство Webpromo вже більше 11 років успішно застосовує ефективні діджитал-інструменти для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. Просування мобільних додатків один із найбільш швидкозростаючих напрямів, в якому ми накопичили багаторічну експертизу в різних нішах. Це підтверджує ряд кейсів в нашому блозі.

У цьому кейсі ми розповімо про нові інструменти, які ми застосували для оптимізації рекламної кампанії мобільного додатка клієнта і поділимося результатами проєкту.

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

 

Зміст:

  1. Клієнт і поставлені завдання.
  2. Автоматизована кампанія для додатків і її особливості.
  3. Оцінка ефективності нового типу кампаній.
  4. Практичні рекомендації щодо роботи з Facebook Install Apps від Webpromo.

 

Клієнт і поставленні завдання

У вересні 2020 роки до нас за просуванням звернувся клієнт з цікавим стартапом — мобільним додатком, в основі якого лежить формат «Live Streaming». Люди з усіх куточків світу можуть вести на платформі власні прямі трансляції, вивантажуючи таким чином величезна кількість контенту. Також користувачі програми знайомляться, спілкуються безпосередньо з стримера, виконують за винагороду різні Челлендж від інших користувачів.

Перед командою Webpromo стояло завдання оптимізувати і масштабувати рекламні кампанії в Facebook Ads на країни Латинської Америки, так як даний канал давав найбільш якісні взаємодії і найвищий дохід.

Ключові KPI:

  • 1-й місяць ― зниження ціни за встановлення на -30%;
  • 2-й місяць ― зростання кількості реєстрацій на +25% в межах рекламного бюджету.

Відзначимо, що у клієнта була налаштована мультиканальна аналітика AppsFlyer, яка дала можливість нашим фахівцям аналізувати маркетингові показники по залученню нових користувачів.

AppsFlyer має більше 8 500 офіційних партнерів, що дозволяє в пару кліків пов’язувати рекламні акаунти і отримувати в одній аналітичній системі всі необхідні дані. Це набагато зручніше, ніж зводити статистику по кожному каналу окремо, так як при роботі зі стандартними SDK (Firebase/Facebook SDK) може виникнути подвійна атрибуція і дані будуть спотворюватися кожним із сервісів в свою користь.

Переваги роботи з AppsFlyer SDK

У свою чергу маркетингова команда клієнта залишила за собою активності в Google Ads та TikTok Ads з можливістю консультацій за даними джерел зі спеціалістами Webpromo.



 

Автоматизована кампанія для додатків і її особливості

Ми почали роботу над проектом зі стандартного рішення Facebook Ads — цілі «Встановлення програми». Цей тип кампаній дозволяє просувати додаток на Facebook, в Instagram і Audience Network. Оголошення показуються людям, які з найбільшою ймовірністю завантажать додаток і будуть з ним взаємодіяти.

З другого тижня роботи клієнту було запропоновано протестувати новий формат — «Автоматизована реклама для додатків», який дуже добре показав себе в рамках завдань проєкту.

Виділимо кілька особливостей даного типу рекламної кампанії:

  • Місцерозташування ― відсутня можливість таргетингу на окремо вибрані міста або області. Доступні до вибору тільки країни.

Також варто відзначити обмеження системи — не можна створити для одного додатка кілька кампаній з однаковими цільовими країнами і параметрами оптимізації, для того щоб кампанії не конкурували за одну й ту саму аудиторію.

  • Використовуються поліпшені моделі оптимізації:
  1. Встановлення додатка:
    Збільшення кількість встановлень додатка шляхом показу реклами людям, які з найбільшою ймовірністю встановлять його.
  2. Встановлення додатка та події в додатку (новий тип):
    Оптимізація кампаній під кількість встановлень та подій в ньому одночасно. Система враховує як вартість встановлення, так і вартість події.
  3. Події в додатку:
    Збільшення кількості подій в додатку шляхом показу реклами людям, які з найбільшою ймовірністю виконають певну дію в вашому додатку хоча б один раз.
  4. Значення (новий тип):
    Збільшення цінності шляхом показу реклами людям, які з найбільшою ймовірністю допоможуть вам за сім днів забезпечити максимальний дохід в додатку.
  • Оптимізація міст розміщення. 

Вбудовані автоматичні місця розміщення дозволяють показувати рекламу у всіх доступних плейсмент — Facebook, Instagram, Audience Network і Messenger. Таким чином ваше охоплення може значно зрости. Система ж, отримуючи тисячі сигналів від користувачів, може ефективно оптимізуватися на підставі машинного навчання і досягати кращих результатів.

  • Рекламний креатив

Завдяки вмонтованого динамічного оптимізації креативів можна завантажити до 50 зображень або відео, до 5 варіантів тексту та до 5 заголовків в одне оголошення.

Система створює різні варіанти рекламних креативів з завантажених компонентів.

За допомогою машинного навчання система навчається і показує найбільш ефективні оголошення, підвищуючи результативність РК.



 

Оцінка ефективності нового типу кампаній:

I місяць:

  • Бюджет 30 000$.
  • Оптимізація під встановлення.

За перший тиждень роботи зі стандартною кампанією ми отримали 15 580 установок, з CPI 0,49 $.

Виходячи з того, що ціна за установку у старого підрядника була 1,14 $, що на 57% вище ніж у нас, клієнт погодив збільшення бюджету до 60 000$.

За підсумками другого тижня при масштабуванні кампаній ми отримали зростання CPI до 0,86 $.

В рамках оптимізації клієнту було запропоновано протестувати автоматизовану кампанію для додатків.

Із застосуванням нового інструменту за наступні два тижні роботи нам вдалося знизити ціну за установку до 0,48 $ зі збільшенням кількості установок.

За підсумками першого місяця (25.09.20 — 26.10.20) ми отримали 95 130 установок по 0,57 $.

Просування мобільного додатка за допомогою нового рекламного інструменту

Ідеї просування мобільного застосування і зниження ціни за встановлення

II місяць:

  • Бюджет 60 000$.
  • Оптимізація під реєстрації та встановлення.

У другому місяці перед спеціалістами Webpromo ставилися KPI щодо збільшення кількості реєстрацій. Виходячи з ефективності автоматизованої кампанії, ми прийняли рішення відразу запускати в роботу даний тип РК.

У порівнянні з роботою попереднього підрядника вдалося знизити ціну за реєстрацію на -36,74%. 

Вартість однієї реєстрації раніше ― 4,98$.

Вартість однієї реєстрації з Webpromo ― 3,15$.

Як знизити ціну за реєстрацію в мобільному додатку



 

Практичні рекомендації щодо роботи з Facebook Install Apps від Webpromo:

  • Впровадження мультиканальної аналітики необхідний крок, який допоможе правильно оцінювати ефективність і оптимізувати рекламні кампанії.
  • Регулярно оновлюйте креативи. Це запобіжить вигорянню ЦА та погіршенню цільових показників.
  • Відстежуйте метрики CPM та частотності, тому що оплата в Facebook відбувається за покази. Якщо не працювати з даними показниками, це спричинить зростання CPI/CPA, який безпосередньо впливає на кількість встановлень/цільових дій.
  • Тестуйте різні формати креативів — відео/кільцева галерея/слайд-шоу і т.д. Кожен із форматів може показувати абсолютно різну ефективність. У нашому кейсі зображення відпрацьовували набагато гірше за відео.
  • Заповнюйте всі об’єкти в оголошеннях — 5 заголовків, 5 текстів, додавайте максимальну можливу кількість банерів/відео. Це допоможе поліпшити взаємодію аудиторії з рекламою, бо система на підставі машинного навчання буде відображати найбільш ефективні поєднання.

 

Дізнайтеся більше про просування мобільних додатків з інших кейсів:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Новини TikTok

TikTok додав нову функцію Refresh для оновлення стрічки For You

Нова функція забезпечить приємний перегляд, збалансовуючи цілі самовираження та різноманітності контенту

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності