Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті
10.03.2021
З 9 березня 2021 року Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті. Пошуковик почав показувати безкоштовні посилання для бронювання готелів по всьому світу. Вони відображаються в спеціальному модулі бронювання Пошуку і на Картах поруч з платними, які позначаються як «Реклама».
«Ми покращуємо цей досвід, дозволяючи готелям і туристичним компаніям по всьому світу безкоштовно з’являтися в посиланнях для бронювання готелів, починаючи з цього тижня на сайті google.com/travel. Маючи повний доступ до більш широкого діапазону цін на готелі, користувачі матимуть більш повний набір опцій в міру того, як вони досліджують свою поїздку і, в кінцевому підсумку, вирішують, де бронювати», — прокоментували новина в Google.
Як виглядають безкоштовні посилання бронювання готелів в Google?
Зверху на скріншоті ми бачимо рекламне посилання готелю, а нижче в розділі «Всі варіанти» — безкоштовну посилання бронювання.
Як ранжуються посилання бронювання в Google Пошуку і на Картах?
Платні посилання бронювання готелів ранжуються відповідно до аукціону оголошень Google.
Безкоштовні посилання бронювання готелів будуть з’являтися в Пошуку і на Картах відповідно до їх користі для користувачів. Алгоритм враховує кілька факторів:
- споживчі переваги;
- цінність пропозиції;
- досвід цільової сторінки;
- історичну достовірність цін, критерії якої описані в Довідці.
Як готелю потрапити в модуль бронювання?
Для того, щоб ваші пропозиції брали участь в ранжируванні безкоштовно з’являлися в модулі бронювання, необхідно стати партнером Google Hotel. Для цього вам потрібно заповнити спеціальну форму. Вона виглядає наступним чином:

Форма реєстрації в Google Hotel
Переваги оновлення для готельного бізнесу
Пандемія прискорила процес діджіталізаціі готельного бізнесу. Багато компаній вийшли в онлайн, але ще не до кінця освоїли інструменти залучення клієнтів. Завдяки постійним оновленням Google у готелів є можливість отримувати реальних клієнтів в програмі Пошук з найменшим бюджетом. Це може відмінно працювати поряд з контекстної і таргетированной рекламою, SEO-просуванням сайту по локальних запитам, а також зміцненням репутації компанії в Мережі.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.