Головна » Блог » Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті

Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті

10.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 9 березня 2021 року Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті. Пошуковик почав показувати безкоштовні посилання для бронювання готелів по всьому світу. Вони відображаються в спеціальному модулі бронювання Пошуку і на Картах поруч з платними, які позначаються як «Реклама».

«Ми покращуємо цей досвід, дозволяючи готелям і туристичним компаніям по всьому світу безкоштовно з’являтися в посиланнях для бронювання готелів, починаючи з цього тижня на сайті google.com/travel. Маючи повний доступ до більш широкого діапазону цін на готелі, користувачі матимуть більш повний набір опцій в міру того, як вони досліджують свою поїздку і, в кінцевому підсумку, вирішують, де бронювати», — прокоментували новина в Google.

Інструменти просування готельного бізнесу в інтернеті



 

Як виглядають безкоштовні посилання бронювання готелів в Google?

Зверху на скріншоті ми бачимо рекламне посилання готелю, а нижче в розділі «Всі варіанти» — безкоштовну посилання бронювання.

Google надав готелям можливість розміщувати безкоштовні посилання бронювання

 

Як ранжуються посилання бронювання в Google Пошуку і на Картах?

Платні посилання бронювання готелів ранжуються відповідно до аукціону оголошень Google.

Безкоштовні посилання бронювання готелів будуть з’являтися в Пошуку і на Картах відповідно до їх користі для користувачів. Алгоритм враховує кілька факторів:

  • споживчі переваги;
  • цінність пропозиції;
  • досвід цільової сторінки;
  • історичну достовірність цін, критерії якої описані в Довідці.

 

Як готелю потрапити в модуль бронювання?

Для того, щоб ваші пропозиції брали участь в ранжируванні безкоштовно з’являлися в модулі бронювання, необхідно стати партнером Google Hotel. Для цього вам потрібно заповнити спеціальну форму. Вона виглядає наступним чином:

Як готелю потрапити в модуль бронювання?

Форма реєстрації в Google Hotel



 

Переваги оновлення для готельного бізнесу

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі готельного бізнесу. Багато компаній вийшли в онлайн, але ще не до кінця освоїли інструменти залучення клієнтів. Завдяки постійним оновленням Google у готелів є можливість отримувати реальних клієнтів в програмі Пошук з найменшим бюджетом. Це може відмінно працювати поряд з контекстної і таргетированной рекламою, SEO-просуванням сайту по локальних запитам, а також зміцненням репутації компанії в Мережі.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті