Головна » Блог » Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті

Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті

10.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 9 березня 2021 року Google надав новий інструмент для просування готельного бізнесу в інтернеті. Пошуковик почав показувати безкоштовні посилання для бронювання готелів по всьому світу. Вони відображаються в спеціальному модулі бронювання Пошуку і на Картах поруч з платними, які позначаються як «Реклама».

«Ми покращуємо цей досвід, дозволяючи готелям і туристичним компаніям по всьому світу безкоштовно з’являтися в посиланнях для бронювання готелів, починаючи з цього тижня на сайті google.com/travel. Маючи повний доступ до більш широкого діапазону цін на готелі, користувачі матимуть більш повний набір опцій в міру того, як вони досліджують свою поїздку і, в кінцевому підсумку, вирішують, де бронювати», — прокоментували новина в Google.

Інструменти просування готельного бізнесу в інтернеті



 

Як виглядають безкоштовні посилання бронювання готелів в Google?

Зверху на скріншоті ми бачимо рекламне посилання готелю, а нижче в розділі «Всі варіанти» — безкоштовну посилання бронювання.

Google надав готелям можливість розміщувати безкоштовні посилання бронювання

 

Як ранжуються посилання бронювання в Google Пошуку і на Картах?

Платні посилання бронювання готелів ранжуються відповідно до аукціону оголошень Google.

Безкоштовні посилання бронювання готелів будуть з’являтися в Пошуку і на Картах відповідно до їх користі для користувачів. Алгоритм враховує кілька факторів:

  • споживчі переваги;
  • цінність пропозиції;
  • досвід цільової сторінки;
  • історичну достовірність цін, критерії якої описані в Довідці.

 

Як готелю потрапити в модуль бронювання?

Для того, щоб ваші пропозиції брали участь в ранжируванні безкоштовно з’являлися в модулі бронювання, необхідно стати партнером Google Hotel. Для цього вам потрібно заповнити спеціальну форму. Вона виглядає наступним чином:

Як готелю потрапити в модуль бронювання?

Форма реєстрації в Google Hotel



 

Переваги оновлення для готельного бізнесу

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі готельного бізнесу. Багато компаній вийшли в онлайн, але ще не до кінця освоїли інструменти залучення клієнтів. Завдяки постійним оновленням Google у готелів є можливість отримувати реальних клієнтів в програмі Пошук з найменшим бюджетом. Це може відмінно працювати поряд з контекстної і таргетированной рекламою, SEO-просуванням сайту по локальних запитам, а також зміцненням репутації компанії в Мережі.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті