Головна » Блог » 5 тенденцій взаємодії з клієнтами, які будуть актуальні в 2021 році

5 тенденцій взаємодії з клієнтами, які будуть актуальні в 2021 році

25.11.2020

Ольга Коцофане


Пандемія COVID-19 принесла бізнесу велика кількість очевидних проблем, але набагато менше їх очевидних рішень. Тому сьогодні керівники компаній усвідомлюють необхідність ефективної взаємодії, обслуговування і підтримки своїх клієнтів. Чим вищою буде якість сервісу, тим більша ймовірність не втратити свою аудиторію в цей нестабільний час. У цьому статті ми зібрали кілька головних тенденцій обслуговування клієнтів, які будуть актуальні до кінця 2020-го і в 2021 році.

5 тенденцій якості обслуговування клієнтів, які будуть актуальні в 2021 році

Як підвищити якість обслуговування клієнтів на тлі пандемії COVID-19:

    1. Прискорити цифрову трансформацію. Це не означає, що потрібно повністю перейти в digital. Особливо, якщо ваша ніша не адаптована під онлайн. Але ті бізнес-процеси, які можливі в онлайн-режимі, слід обов’язково перевести в цифрове поле. І саме це завдання стоїть поставити в пріоритет. Наприклад, задійте для комунікації з клієнтами чат-боти і месенджери, а для роботи з рахунками і накладними упровадите e-документообіг.
    2. Поліпшити клієнтський досвід. Окупність цього фактора вже оцінили багато великих компаній. За даними BRP роздрібні магазини можуть отримати до 25% зростання виручки, поліпшивши досвід їх клієнтів на сайті. Аналогічним, але реальним кейсом, можемо поділитися і ми читайте, як редизайн сайту Whiskey Corner допоміг залучити до ресторану більше відвідувачів.
    3. Швидко реагувати на зміни. «Un-adaptive» або «неадаптівний» — прикметник, який описує сучасних аутсайдерів бізнесу, які працюють на лінійні запити. Лідери, навпаки, регулярно проводять аудит і розуміють динаміку ринку на тлі пандемії. Тому їм вдається виявляти гнучкість щодо існуючих і нових клієнтів, підвищуючи цінність власного бізнесу в їхніх очах.
    4. Бути гіперчутливим. Впевненість клієнтів підірвана, тому їх довіру бізнесу зараз важливіше, ніж будь-коли. Відгуки, лайки і репости в соцмережах, відписки, коментарі — все це дозволяє збирати дані про те, як клієнти почуваються і в чому дійсно потребують.
    5. По-новому поглянути на досвід співробітників. Це зворотна сторона медалі клієнтського досвіду. Великі гравці вже використовують цей період для виявлення прогалин, оцінки можливостей і вдосконалення систем і процесів всередині. Якщо співробітники будуть відчувати продуктивність, безпеку і власну цінність, то компанію чекає довгостроковий успіх в роботі з клієнтами.

Докладний план дій для бізнесу під час кризи раніше надав CEO Webpromo Юрій Копішинскій.

Однак впровадження будь-яких поліпшень, пов’язаних з якістю обслуговування клієнтів, — це, в першу чергу, дисципліна. Не починайте свій шлях без чіткої стратегії, інакше зусилля по втіленню планів у життя будуть марні. Також не забувайте залишатися лояльними до клієнтами. До сих пір вони мають право очікувати від того чи іншого бренду чого завгодно, коли завгодно і де завгодно.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті