Головна » Блог » Новини » Google запустив 3 нові інструменти для створення реклами

Google запустив 3 нові інструменти для створення реклами

22.07.2022

Катя Лифиренко


Google анонсував три нові інструменти, їхнє завдання спростити процес створення реклами та спільної роботи в команді.

Google запустил 3 новых инструмента



1. Assent library

Бібліотека зображень та відео доступна користувачам Google Ads у візуальному інтерфейсі. Завдяки новому інструменту, ви та ваші колеги можете переглядати, імпортувати та впорядковувати ресурси як з минулих, так і з поточних кампаній. Як заявляє Google, це спрощує спільне використання та роботу, а також процес узгодження рекламних матеріалів.

Google запустил 3 новых инструмента

Бібліотека об’єктів в даний час доступна для Performance Max, Discovery, App, Local і Display, а також для деяких розширень. Коли ви будете створювати або редагувати нову кампанію, увійдіть до бібліотеки та натисніть на відповідні активи.

2. Ads Creative Studio

На початку тижня ми повідомляли про запуск Ads Creative Studio — платформи для налаштування відео та медійної реклами. Тепер Google оголосив про нову функцію, яка дозволяє рекламодавцям швидко створювати відеооголошення для YouTube.

Google запустил 3 новых инструмента

Шаблоны созданы для YouTube обладают оптимальной скоростью, включают в себя размещение бренда и продукта, а также заметные призывы к действию. Задача шаблонов упростить процесс создания видео. Как заявляет Google, они помогут рекламе выделиться и улучшить результаты.

3. Закадровий голос у відеокампанію

Google стверджує, що відео із закадровим голосом підвищують продуктивність. З цією метою компанія випустила функцію озвучування тексту, інтегровану в інструмент створення відео. Нова функція доступна у бібліотеці ресурсів. Ви можете вибрати з семи різних голосів і десяти мов, які включають: англійську, філіппінську, французьку, хінді, індонезійську, корейську, малайзійську, китайську, іспанську та шведську. У майбутньому Google планує додати більше рекламних голосів та мов.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності