Головна » Блог » GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів

12.05.2021

Ольга Коцофане, головний редаткор блогу Webpromo


Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з’явилася можливість відслідковувати отвеченние і пропущені виклики за останні 45 днів, а також деяку інформацію про клієнтів (ім’я та номер телефону, який Google присвоїв користувачеві).

У тестовому режимі розділ «Журнал дзвінків» в Google Мій Бізнес виглядає так:

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів

Скріншот: Search Engine Roundtable



А сама історія дзвінків ось так:

Як підключити історію дзвінків в профілі Google My Business

Скріншот: @J_S_Local_Seo (Twitter)

 

Як працює «Журнал дзвінків» у GMB-профілі?

  1. Клієнт знаходить компанію через Google Пошук або Карти.
  2. Він набирає номер телефону, вказаний в профілі компанії.
  3. Виклик переадресовується на унікальний номер, який відрізняється від зазначеного в профілі. Це необхідно для відстеження рекламного каналу, з якого надійшов дзвінок. Номер Google для переадресації залежить від місця розташування, тобто в нього додається код зони або префікс, по можливості той же, що і у телефону вашої компанії. Якщо додати код неможливо, використовується місцевий номер у вашому регіоні. Якщо ж обидва варіанти недоступні, то застосовується безкоштовний номер Google для переадресації.
  4. Якщо клієнт отримує відповідь, то його виклик фіксується в «Журналі дзвінків» як отвеченних.
  5. Якщо клієнт не отримує відповідь, то дзвінок потрапляє у вкладку «Пропущені дзвінки» і менеджер компанії може повторно зв’язатися з цією людиною.

Власне, останній крок — це і є головна користь нової опції. У разі пропущеного виклику компанія не втратить клієнта, а зможе відновити з ним комунікацію.

Важливо! Історія дзвінків не відображає текстові повідомлення від користувачів. Якщо друкована форма комунікації більш прийнятна з вашими клієнтами, то скористайтеся функцією обміну повідомлень в Google My Business.



 

Як підключити «Журнал дзвінків» у GMB-профілі?

Журнал дзвінків в GMB-профілі можна підключити як з комп’ютера, так і з мобільного пристрою на Android або iOS. Як тільки опція пройде бета-тестування, зробити це можна буде за інструкцією в Довідці Google Мій Бізнес. Для цього досить з Головної сторінки профілю клікнути по картці «Перегляд журналу дзвінків» і вибрати Увімкнути.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті