GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів
12.05.2021
Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з’явилася можливість відслідковувати отвеченние і пропущені виклики за останні 45 днів, а також деяку інформацію про клієнтів (ім’я та номер телефону, який Google присвоїв користувачеві).
У тестовому режимі розділ «Журнал дзвінків» в Google Мій Бізнес виглядає так:

Скріншот: Search Engine Roundtable
А сама історія дзвінків ось так:

Скріншот: @J_S_Local_Seo (Twitter)
Як працює «Журнал дзвінків» у GMB-профілі?
- Клієнт знаходить компанію через Google Пошук або Карти.
- Він набирає номер телефону, вказаний в профілі компанії.
- Виклик переадресовується на унікальний номер, який відрізняється від зазначеного в профілі. Це необхідно для відстеження рекламного каналу, з якого надійшов дзвінок. Номер Google для переадресації залежить від місця розташування, тобто в нього додається код зони або префікс, по можливості той же, що і у телефону вашої компанії. Якщо додати код неможливо, використовується місцевий номер у вашому регіоні. Якщо ж обидва варіанти недоступні, то застосовується безкоштовний номер Google для переадресації.
- Якщо клієнт отримує відповідь, то його виклик фіксується в «Журналі дзвінків» як отвеченних.
- Якщо клієнт не отримує відповідь, то дзвінок потрапляє у вкладку «Пропущені дзвінки» і менеджер компанії може повторно зв’язатися з цією людиною.
Власне, останній крок — це і є головна користь нової опції. У разі пропущеного виклику компанія не втратить клієнта, а зможе відновити з ним комунікацію.
Важливо! Історія дзвінків не відображає текстові повідомлення від користувачів. Якщо друкована форма комунікації більш прийнятна з вашими клієнтами, то скористайтеся функцією обміну повідомлень в Google My Business.
Як підключити «Журнал дзвінків» у GMB-профілі?
Журнал дзвінків в GMB-профілі можна підключити як з комп’ютера, так і з мобільного пристрою на Android або iOS. Як тільки опція пройде бета-тестування, зробити це можна буде за інструкцією в Довідці Google Мій Бізнес. Для цього досить з Головної сторінки профілю клікнути по картці «Перегляд журналу дзвінків» і вибрати Увімкнути.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Б’юті-індустрія: 10 актуальних Діджитал-трендів;
- Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.