Головна » Блог » GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів

12.05.2021

Ольга Коцофане


Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з’явилася можливість відслідковувати отвеченние і пропущені виклики за останні 45 днів, а також деяку інформацію про клієнтів (ім’я та номер телефону, який Google присвоїв користувачеві).

У тестовому режимі розділ «Журнал дзвінків» в Google Мій Бізнес виглядає так:

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти клієнтів

Скріншот: Search Engine Roundtable



А сама історія дзвінків ось так:

Як підключити історію дзвінків в профілі Google My Business

Скріншот: @J_S_Local_Seo (Twitter)

 

Як працює «Журнал дзвінків» у GMB-профілі?

  1. Клієнт знаходить компанію через Google Пошук або Карти.
  2. Він набирає номер телефону, вказаний в профілі компанії.
  3. Виклик переадресовується на унікальний номер, який відрізняється від зазначеного в профілі. Це необхідно для відстеження рекламного каналу, з якого надійшов дзвінок. Номер Google для переадресації залежить від місця розташування, тобто в нього додається код зони або префікс, по можливості той же, що і у телефону вашої компанії. Якщо додати код неможливо, використовується місцевий номер у вашому регіоні. Якщо ж обидва варіанти недоступні, то застосовується безкоштовний номер Google для переадресації.
  4. Якщо клієнт отримує відповідь, то його виклик фіксується в «Журналі дзвінків» як отвеченних.
  5. Якщо клієнт не отримує відповідь, то дзвінок потрапляє у вкладку «Пропущені дзвінки» і менеджер компанії може повторно зв’язатися з цією людиною.

Власне, останній крок — це і є головна користь нової опції. У разі пропущеного виклику компанія не втратить клієнта, а зможе відновити з ним комунікацію.

Важливо! Історія дзвінків не відображає текстові повідомлення від користувачів. Якщо друкована форма комунікації більш прийнятна з вашими клієнтами, то скористайтеся функцією обміну повідомлень в Google My Business.



 

Як підключити «Журнал дзвінків» у GMB-профілі?

Журнал дзвінків в GMB-профілі можна підключити як з комп’ютера, так і з мобільного пристрою на Android або iOS. Як тільки опція пройде бета-тестування, зробити це можна буде за інструкцією в Довідці Google Мій Бізнес. Для цього досить з Головної сторінки профілю клікнути по картці «Перегляд журналу дзвінків» і вибрати Увімкнути.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності