Власні файли cookie Google AdSense тепер підтримують персоналізацію
14.10.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Оновлення основних файлів cookie Google дозволить сайтам показувати персональну рекламу AdSense.
Як ми писали раніше, Google запропонував підтримку власних даних. Ця зміна вплине на оголошення, які відображаються через AdSense. Google додає підтримку персоналізації реклами, що є причиною номер один для використання власних файлів cookie замість сторонніх файлів cookie.
Google AdSense почав дозволяти власні файли cookie у 2020 році. Вони використовують інформацію, пов’язану з доменом користувача. Спочатку підтримка включала обмеження частоти показів реклами. Сервіс додає перемикач для увімкнення та вимкнення основних файлів cookie, тому користувач зможе вибрати зручний для нього варіант.
Навіщо включати власні файли cookie у Google AdSense?
Власні файли cookie містять інформацію про активність користувача на сайті, який він зараз відвідує. Вони дозволяють обмежувати частоту показу об’яв, що не дозволяє Google показувати рекламу, яку користувач кілька разів ігнорував раніше або на яку натискав. Ця зміна допоможе збільшити дохід, оскільки відвідувачі сайту побачать більш релевантну вибірку оголошень. Функцію можна вимкнути в будь-який час.
Пам’ятайте, що якщо сторонні файли cookie недоступні, Google може за промовчанням використовувати власні файли cookie.
Елемент керування для включення та вимкнення основних файлів cookie доступний вже зараз. Однак Google заявляє, що вибір не вплине на показ реклами до 10 листопада 2022 року.