Головна » Блог » Зростання реклами у соціальних мережах уповільнюється

Зростання реклами у соціальних мережах уповільнюється

05.07.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Magna оновив свій звіт про зростання реклами у соціальних мережах. Медіагентство знизило прогноз на 2022 рік із 18% до 11%.

Реклама в социальных сетях



Прогноз Magna щодо реклами у соціальних мережах з’явився у зв’язку з тим, що маркетологи стикаються зі зростанням економічної невизначеності. Медіаагентство знизило прогноз глобального зростання реклами на 7% і виявило два фактори, які найбільше впливають на спад:

  1. Насичення аудиторії
  2. Обмеження таргетингу

Згідно з звітом, ознаки насичення ринку та дозрівання соціальних мереж стали очевидними ще торік, коли більш високі ціни на рекламу вплинули на зростання витрат більше, ніж на збільшення кількості показів. Оскільки нарощування користувачів Facebook сповільнюється, маркетологам буде все складніше охопити нову аудиторію.

Сувора політика конфіденційності Apple також стала серйозною перешкодою для охоплення ЦА. Минулого року технологічний гігант додав функцію App Transparency Tracking (ATT) у програмне забезпечення, що дало користувачам можливість відмовитися від обміну даними ідентифікаторів із додатками та сайтами.

Маркетологи зіткнутися з додатковими обмеженнями конфіденційності і наступного року. Це стосується зміни Google у браузері Chrome, яке запобігатиме використанню відстежуваних файлів cookie як цифрового ідентифікатора споживачів.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті