Meta представляє нові інструменти автоматизації
12.08.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Meta впроваджує нові інструменти, які допоможуть маркетологам малого бізнесу скористатися перевагами штучного інтелекту та автоматизації.
Advantage+
Малий бізнес тепер зможе використати креатив Advantage+ та аудиторію Advantage для створення реклами на своїй сторінці у Facebook. При використанні Advantage+ оголошення автоматично підлаштовуватимуться індивідуально під користувача, який їх переглядає. Meta підбирає окремим користувачам версію оголошення, з якою вони, швидше за все, взаємодіятимуть. Аудиторії Advantage+ дозволяють компаніям ефективніше націлювати рекламу на релевантних користувачів. Meta створює персональну аудиторію для показу реклами, використовуючи інформацію на сторінці компанії у Facebook.
Торгові кампанії
Торгові кампанії Advantage+ будуть доступні для маркетологів у сфері електронної комерції та роздрібної торгівлі з 15 серпня. Як заявляє Meta:
У ході дослідження 15 A/B-тестів ми виявили, що торгові кампанії Advantage+ дозволили знизити ціну за конверсію покупки на 12% порівняно з рекламними оголошеннями у звичайному режимі (BAU). Завдяки цим заощадженням підприємства можуть реінвестувати у свої маркетингові стратегії та більш ефективно керувати залученням клієнтів та продажами.
Пізніше цього року компанії, які мають офлайн магазин з можливістю оформлення замовлення, зможуть додати його як місце призначення для торгових компаній Advantage+.
Реклама додатків
Кампанії додатків Advantage+ отримали такі оновлення, як:
- Більше творчої гнучкості завдяки поєднанню ресурсів та покращеній стабільності;
- 7-денна атрибуція кліків;
- Можливості спліт-тестування;
- Більш детальні звіти з даними регіонів та оголошень.