Головна » Блог » Meta представляє нові інструменти автоматизації

Meta представляє нові інструменти автоматизації

12.08.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Meta впроваджує нові інструменти, які допоможуть маркетологам малого бізнесу скористатися перевагами штучного інтелекту та автоматизації.

Meta



Advantage+

Малий бізнес тепер зможе використати креатив Advantage+ та аудиторію Advantage для створення реклами на своїй сторінці у Facebook. При використанні Advantage+ оголошення автоматично підлаштовуватимуться індивідуально під користувача, який їх переглядає. Meta підбирає окремим користувачам версію оголошення, з якою вони, швидше за все, взаємодіятимуть. Аудиторії Advantage+ дозволяють компаніям ефективніше націлювати рекламу на релевантних користувачів. Meta створює персональну аудиторію для показу реклами, використовуючи інформацію на сторінці компанії у Facebook.

Торгові кампанії

Meta

Торгові кампанії Advantage+ будуть доступні для маркетологів у сфері електронної комерції та роздрібної торгівлі з 15 серпня. Як заявляє Meta:

У ході дослідження 15 A/B-тестів ми виявили, що торгові кампанії Advantage+ дозволили знизити ціну за конверсію покупки на 12% порівняно з рекламними оголошеннями у звичайному режимі (BAU). Завдяки цим заощадженням підприємства можуть реінвестувати у свої маркетингові стратегії та більш ефективно керувати залученням клієнтів та продажами.

Пізніше цього року компанії, які мають офлайн магазин з можливістю оформлення замовлення, зможуть додати його як місце призначення для торгових компаній Advantage+.

Meta

Реклама додатків

Кампанії додатків Advantage+ отримали такі оновлення, як:

  • Більше творчої гнучкості завдяки поєднанню ресурсів та покращеній стабільності;
  • 7-денна атрибуція кліків;
  • Можливості спліт-тестування;
  • Більш детальні звіти з даними регіонів та оголошень.

 

 

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті