Головна » Блог » Meta представляє нові інструменти автоматизації

Meta представляє нові інструменти автоматизації

12.08.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Meta впроваджує нові інструменти, які допоможуть маркетологам малого бізнесу скористатися перевагами штучного інтелекту та автоматизації.

Meta



Advantage+

Малий бізнес тепер зможе використати креатив Advantage+ та аудиторію Advantage для створення реклами на своїй сторінці у Facebook. При використанні Advantage+ оголошення автоматично підлаштовуватимуться індивідуально під користувача, який їх переглядає. Meta підбирає окремим користувачам версію оголошення, з якою вони, швидше за все, взаємодіятимуть. Аудиторії Advantage+ дозволяють компаніям ефективніше націлювати рекламу на релевантних користувачів. Meta створює персональну аудиторію для показу реклами, використовуючи інформацію на сторінці компанії у Facebook.

Торгові кампанії

Meta

Торгові кампанії Advantage+ будуть доступні для маркетологів у сфері електронної комерції та роздрібної торгівлі з 15 серпня. Як заявляє Meta:

У ході дослідження 15 A/B-тестів ми виявили, що торгові кампанії Advantage+ дозволили знизити ціну за конверсію покупки на 12% порівняно з рекламними оголошеннями у звичайному режимі (BAU). Завдяки цим заощадженням підприємства можуть реінвестувати у свої маркетингові стратегії та більш ефективно керувати залученням клієнтів та продажами.

Пізніше цього року компанії, які мають офлайн магазин з можливістю оформлення замовлення, зможуть додати його як місце призначення для торгових компаній Advantage+.

Meta

Реклама додатків

Кампанії додатків Advantage+ отримали такі оновлення, як:

  • Більше творчої гнучкості завдяки поєднанню ресурсів та покращеній стабільності;
  • 7-денна атрибуція кліків;
  • Можливості спліт-тестування;
  • Більш детальні звіти з даними регіонів та оголошень.

 

 

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності