Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як адаптивні медійні оголошення в КМС принесли + 75% конверсій: кейс IVR.UA

Як адаптивні медійні оголошення в КМС принесли + 75% конверсій: кейс IVR.UA

14.05.2020

Дмитро Галяк


 

Зміст:

  1. Поставлені завдання
  2. Приклади рекламних креативів
  3. Особливості статичних креативів
  4. Особливості адаптивних медійних креативів
  5. Практичні рекомендації для роботи в КМС

 

 

IVR.UA і Webpromo з 2018 року тісно співпрацюють один з одним. У Діджитал стратегії Інституту вертебрології та Реабілітації застосовується безліч каналів по воронці AIDA.

Фахівці Webpromo сформували завдання підвищення ефективності верхніх етапів воронки прийняття рішення. Актуальні інструменти автоматизації креативів дозволили підвищити ефективність медійних рекламних каналів в розрізі конверсій (Дзвінки та Звернення в Чат).

Раніше оголошення в КМС цілком складалися зі статичних графічних креативів. Такий формат реклами дозволяв контролювати відображення, розмір і УТП в рекламній кампанії.

Приклади рекламних креативів

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Особливості статичних креативів

плюси:

  • Контроль формату / розміру / відображення креативу.

мінуси:

  • Тривалий час підготовки дизайну;
  • Велике число ресайз;
  • Обмежені охоплення.

Для вирішення завдання збільшення конверсійних в КМС було прийнято рішення замінити всі статичні креативи на адаптивні медійні оголошення. Особливість такого формату реклами полягає в тому, що саме оголошення адаптується під будь-які розміри рекламного місця в мережі КМС. Також алгоритм сам вибирає найбільш ефективний варіант оголошення для показу цільової аудиторії.

Як виглядає оголошення в Медійній мережі?

Особливості адаптивних медійних креативів

плюси:

  • Вище швидкість підготовки, участь дизайнера не обов’язково;
  • Ширше охоплення за рахунок адаптації під велике число розмірів;
  • Мінімум 2 ресайз 1:91 і 1: 1 (можна взяти з Facebook);
  • Є можливість додати відео з YouTube;
  • Краще працюють з автоматичними стратегіями;
  • Вища ймовірність проходження модерації (відхиляє не всі оголошення, а його об’єкти).

мінуси:

  • Немає контролю формату / розміру / відображення креативу.

У процесі підготовки ми домоглися високої якості оголошень.

Показник якості оголошень

Как выглядит адаптивное медийное объявление в КМС?

Результатом застосування автоматизованих креативів стало зростання конверсій на + 75,63%, при бюджеті на + 4,57% більше.


Отримані результати

 

Такі показники були досягнуті завдяки тому, що широке охоплення оголошень дозволяє показуватися на більшій кількості майданчиків з більш дешевими аукціонами. В результаті СРС знижується на -33,25%.

Також самі адаптивні оголошення краще працюють з автоматичною стратегією і алгоритм частіше показував більш ефективну зв’язку Картинка-Заголовок-Опис.

Практичні рекомендації для роботи в КМС:

  • Ознайомтеся з правилами Google Ads щодо реклами клінік;
  • Використовуйте адаптивні медійні креативи в зв’язці з автоматичною стратегією;
  • Заповнюйте всі 5 заголовків, 5 описів, 15 картинок для кращої оптимізації (домагайтеся показника якості “Відмінно”);
  • Використовуйте “Особливі аудиторії по Інтересам” і “Особливі аудиторії по Намірам” в роботі.
  • Не виключайте всі додатки (але виключайте гри).

Раніше ми розповідали як динамічні креативи в Facebook Ads принесли + 64% конверсій за один місяць.

 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності