Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як адаптивні медійні оголошення в КМС принесли + 75% конверсій: кейс IVR.UA

Як адаптивні медійні оголошення в КМС принесли + 75% конверсій: кейс IVR.UA

14.05.2020

Дмитро Галяк, PPC Team Lead Webpromo


 

Зміст:

  1. Поставлені завдання
  2. Приклади рекламних креативів
  3. Особливості статичних креативів
  4. Особливості адаптивних медійних креативів
  5. Практичні рекомендації для роботи в КМС

 

 

IVR.UA і Webpromo з 2018 року тісно співпрацюють один з одним. У Діджитал стратегії Інституту вертебрології та Реабілітації застосовується безліч каналів по воронці AIDA.

Фахівці Webpromo сформували завдання підвищення ефективності верхніх етапів воронки прийняття рішення. Актуальні інструменти автоматизації креативів дозволили підвищити ефективність медійних рекламних каналів в розрізі конверсій (Дзвінки та Звернення в Чат).

Раніше оголошення в КМС цілком складалися зі статичних графічних креативів. Такий формат реклами дозволяв контролювати відображення, розмір і УТП в рекламній кампанії.

Приклади рекламних креативів

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Приклад креативу для КМС

Особливості статичних креативів

плюси:

  • Контроль формату / розміру / відображення креативу.

мінуси:

  • Тривалий час підготовки дизайну;
  • Велике число ресайз;
  • Обмежені охоплення.

Для вирішення завдання збільшення конверсійних в КМС було прийнято рішення замінити всі статичні креативи на адаптивні медійні оголошення. Особливість такого формату реклами полягає в тому, що саме оголошення адаптується під будь-які розміри рекламного місця в мережі КМС. Також алгоритм сам вибирає найбільш ефективний варіант оголошення для показу цільової аудиторії.

Як виглядає оголошення в Медійній мережі?

Особливості адаптивних медійних креативів

плюси:

  • Вище швидкість підготовки, участь дизайнера не обов’язково;
  • Ширше охоплення за рахунок адаптації під велике число розмірів;
  • Мінімум 2 ресайз 1:91 і 1: 1 (можна взяти з Facebook);
  • Є можливість додати відео з YouTube;
  • Краще працюють з автоматичними стратегіями;
  • Вища ймовірність проходження модерації (відхиляє не всі оголошення, а його об’єкти).

мінуси:

  • Немає контролю формату / розміру / відображення креативу.

У процесі підготовки ми домоглися високої якості оголошень.

Показник якості оголошень

Как выглядит адаптивное медийное объявление в КМС?

Результатом застосування автоматизованих креативів стало зростання конверсій на + 75,63%, при бюджеті на + 4,57% більше.


Отримані результати

 

Такі показники були досягнуті завдяки тому, що широке охоплення оголошень дозволяє показуватися на більшій кількості майданчиків з більш дешевими аукціонами. В результаті СРС знижується на -33,25%.

Також самі адаптивні оголошення краще працюють з автоматичною стратегією і алгоритм частіше показував більш ефективну зв’язку Картинка-Заголовок-Опис.

Практичні рекомендації для роботи в КМС:

  • Ознайомтеся з правилами Google Ads щодо реклами клінік;
  • Використовуйте адаптивні медійні креативи в зв’язці з автоматичною стратегією;
  • Заповнюйте всі 5 заголовків, 5 описів, 15 картинок для кращої оптимізації (домагайтеся показника якості “Відмінно”);
  • Використовуйте “Особливі аудиторії по Інтересам” і “Особливі аудиторії по Намірам” в роботі.
  • Не виключайте всі додатки (але виключайте гри).

Раніше ми розповідали як динамічні креативи в Facebook Ads принесли + 64% конверсій за один місяць.

 

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті