Головна » Блог » Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіка навіть з урахуванням спаду сезонності

Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіка навіть з урахуванням спаду сезонності

30.10.2020

Поліна Садонова, SEO спеціаліст Webpromo


Зміст

Вихідні дані

Коротка інформація про компанію

Этапы SEO-продвижения сайта

Крок 1. Аналіз ніші та конкурентів у ТОП-10 зоні.

Крок 2. Проведення повного аудиту поточного сайту.

Крок 3. Збір семантичного ядра та опрацювання структури.

Крок 4. Наповнення контентом.

Крок 5. Доопрацювання функціоналу на сторінці “Калькулятор”.

Крок 6. Робота з Блогом.

Крок 7. Робота з поведінковими факторами ранжування.

Крок 8. Зовнішня оптимізація..

Результати просування

Короткі висновки

Вихідні дані

Сайт: viknanovi.ua.

Тематика: монтаж пластикових вікон, дверей і балконів.

Ціні на найближчий рік просування: 

  • підвищити органічний трафік і видимість сайту в мережі;
  • вийти в топ-10 за затвердженими ключовими словами у видачі по місту Дніпро.

Регіон: Дніпро та Україна.

На момент старту SEO просування сайт був:

  • створений на початку 2020 року;
  • на домені була відсутня тематична посилальна маса;
  • була присутня велика кількість спамних посилань;
  • були відсутні релевантні посадкові сторінки;
  • був відсутній контент, мета-теги по всьому сайту.

Особливості просування у ніші:

  • високо конкурентна ніша. У ТОП-10 знаходяться сайти з великою кількістю посадкових сторінок і сильним посилальним профілем;
  • присутні коливання по сезонності.

 

Коротка інформація про компанію

Як залучити безкоштовний органічний трафік на сайт металопластикових вікон

Логотип компанії ВікнаНові

«ВікнаНові» – один з найбільших заводів з виготовлення металопластикових конструкцій в Україні, що випускає 200 000 конструкцій на рік. Він був заснований в 2003 році в Донецьку, в теперішній же час виробничі потужності знаходяться в м Дніпро.

Компанія «ВікнаНові» продовжує активно розвиватися й розширювати коло постійних партнерів. На сьогоднішній день з компанією співпрацює понад 500 дилерів у центральній та східній Україні, а також відкрито два фірмових салона – в Дніпрі та Запоріжжі.

Ознайомитися з місією компанії можна в короткому відеоролику на YouTube.

 

Етапи SEO-просування сайту

Крок 1. Аналіз ніші і конкурентів в ТОП-10 зоні.

Щоб потрапити в ТОП-10 зону пошукових систем, потрібно стати кращими, ніж ті сайти, які вже там перебувають. Тому першим етапом було проведено аналіз конкурентів з точки зору:

  • структури та посадкових сторінок;
  • посилального профілю;
  • наявності контенту на посадкових сторінках;
  • віку доменів;
  • кількості сторінок в індексі;
  • джерел трафіку: активність в соціальних мережах, проведення e-mail розсилок, контекстна реклама, реферальний трафік і т. д.;
  • візуальної оцінки юзабіліті: наявність форм зворотного зв’язку, кнопок “виклик замірника”, додаткового функціоналу “Калькулятор”, “Ламінація вікон” і т. д.

Корисний факт. В цій ніші у клієнта “ВікнаНові” великий сегмент цільової аудиторії складають люди старше 50-ти років, які хочуть замінити старі вікна в будинках на нові металопластикові. В ході аналізу джерел трафіку конкурентів було виявлено ведення соціальної мережі “Однокласники”. Була дана рекомендація клієнту на створення акаунта в “Одноклассниках”. За 3 місяці вдалося залучити додатковий трафік на сайт з даного джерела:

Залучення додаткового трафіку з соціальних мереж

Після проведеного аналізу ніші була обрана стратегія просування проекту і розбита на кілька етапів. Наступним етапом необхідно було визначити стан поточного сайту.

Крок 2. Проведення повного аудиту поточного сайту.

В ході проведення аудиту були виявлені::

  • велика кількість технічних помилок;
  • помилки в існуючому контенті на сайті;
  • велика кількість неякісних доменів-донорів;
  • помилки на стороні сервера.

Завдяки тісній співпраці і оперативної комунікації з розробниками, всі технічні рекомендації були впроваджені на сайті протягом одного календарного місяця. Виконана детальна перевірка зворотних посилань на сайт, відхилені спамние домени.

Після проведення повного аудиту та впровадження всіх технічних рекомендацій наступним пунктом був збір семантичного ядра.

Крок 3. Збір семантичного ядра та опрацювання структури.

Для формування коректної структури сайту були зібрані та кластеризовані ключові слова, а також додатково проаналізовані конкуренти та визначена кілька особливостей ніші:

  • Головна сторінка у більшості конкурентів в ТОП-10 зоні була оптимізована під ключ “пластикові вікна”, відповідно створювати окрему посадочну сторінку не було необхідності;
  • Друга після Головної сторінки у конкурентів по відвідуваності – сторінка “Калькулятор вікон”, тому фокус уваги був на доопрацювання функціоналу по цій сторінці.

Частина зібраних ключових слів з частотністю по сторінці “Калькулятор вікон” наведемо нижче:

Семантичне ядро ​​для сайту пластикових вікон

Семантичне ядро ​​для сайту пластикових вікон

Після того як була зібрано і кластерізовано СЯ на етапі аудиту, був запропонований і затверджений з клієнтом фінальний варіант структури на найближчий період робіт:

Розробка структури сайту пластикових вікон

Розробка структури сайту пластикових вікон

Збільшене зображення структури можна переглянути за посиланням.

Разом за 6 місяців роботи з проектом вдалося збільшити і оптимізувати кількість посадкових сторінок під цільові послуги з 23 до 49. На даний момент ведеться робота зі створення та оптимізації нових посадкових сторінок з меншим пріоритетом для бізнесу клієнта (наприклад, комплектуючі – відливи, козирки, фурнітура).

Крок 4. Наповнення контентом.

На основі зібраного СЯ були опрацьовані технічні завдання (далі ‒ ТЗ) на текстовий контент, зібрані мета-теги. Також визначені точки потенційного зростання ‒ сторінки, за якими буде найлегше зайняти високі позиції і отримувати з них трафік з мінімальними зусиллями.

  • Робота з контентом. Після збору СЯ був проведений аналіз контенту конкурентів в ТОПі і визначена медіана за обсягом контенту. Це дозволило заощадити бюджети клієнта на роботу копірайтера, так як було визначено достатній мінімальний обсяг тексту для кожної посадочної сторінки. Наприклад, для сторінки “Дитячий замок на вікна” було достатньо написати текст обсягом 3000 символів, в порівнянні зі сторінкою “Балкони” з мінімальним об’ємом 5000 символів.
  • Робота з мета-тегами. На основі зібраної СЯ були оптимізовані мета-теги для основних цільових послуг клієнта (категорії: пластикові вікна, пластикові двері, балкони та комплектуючі; після – підкатегорії, розділи “Новини” і додаткові сторінки), а також додані емодзі для підвищення CTR у видачі. Наприклад, для сторінки “Калькулятор вікон” мета-теги мають вигляд:
Що таке мета-теги і як вони виглядають

Що таке мета-теги і як вони виглядають

Після наповнення контентом і мета-тегами посадочних сторінок перейшли до доопрацювання функціоналу другої за відвідуваністю сторінки на сайті ‒ “Калькулятор”.

Крок 5. Доопрацювання функціоналу на сторінці “Калькулятор”.

Спочатку сторінка “Калькулятор” проекту виглядала наступним чином:

Сторінка калькулятора для сайту пластикових вікон

При цьому на сторінці відсутній SEO-текст, наповнений релевантними заголовку сторінки ключами, і присутні посилання на додаткові сторінки: Глухе вікно, двостулкові вікно, Трьохстулкове вікно. При аналізі поведінки користувачів на сайті знайдений один нюанс:

  • користувач заходить на сайт на сторінку “Калькулятор” (/ru/kalkuljator-vikon/), щоб дізнатися ціну вікна. Він прораховує вартість вікна ‒ показник відмови 26,74%;SEO аудит сторінок сайту пластикових вікон
  • далі користувач переходить на сторінку “Двостулкові вікно” (/dvostulkove-vikno/) ‒ показник відмови 76%.

SEO аудит сторінок сайту пластикових вікон

Тобто за фактом користувач залишає сайт відразу після того, як побачив ціну. Тому були дані рекомендації на розробку нового функціоналу щодо прорахунку вартості вікон, використовуючи візуальні повзунки, а також доданий SEO-текст і заклик до дії користувача “Залишити заявку на сайті”, щоб утримати його на сторінці. Для можливості оперативного зв’язку з клієнтом доданий чат-бот.

Чат-бот для сайту пластикових вікон

На даний момент сторінка “Калькулятор” знаходиться ще в роботі і має вигляд:

Приклад калькулятора на сайті пластикових вікон

Наступним кроком після опрацювання функціоналу та наповнення контентом основних посадочних сторінок була робота з інформаційними запитами ‒ з Блогом.

Крок 6. Робота з Блогом.

Сторінка Блог має вигляд:

Просування блогу інтернет-магазину

Спочатку був проведений аналіз Блогу конкурентів і попиту за темами. На основі зібраної інформації підготовлений контент-план і запущені роботи по його реалізації. Один із прикладів розміщених статей доступний за посиланням.

Для розміщення статей в Блозі були:

  • опрацьовані мета-теги;

Опрацювання мета-тегів для сторінок сайту пластикових вікон

  • додані унікальні зображення, до яких прописані alt, title;

Опрацювання alt і title для оптимізації сайту

  • контент розміщений з якірними посиланнями для зручності навігації користувачів;

Якірні посилання покращують навігацію по сайту

  • додана текстова перелинковка;

Текстове перелінкування на сайті

  • додані кнопки шерінга.

Кнопки шерінга як елемент SEO просування

Наступним етапом після роботи з Блогом перейшли до роботи з внутрішньої перелінковкою по сайту.

Крок 7. Робота з поведінковими факторами ранжування.

Для поліпшення поведінкових факторів на сайті були впроваджені кілька типів перелінковок::

  • перелінкування по типу “переглянуті сторінки”. Вони підтягуються з cookies користувачів і можуть підвищити час перебування користувачів на сайті і збільшити кількість переглянутих сторінок за один сеанс;

Перелінковка для поліпшення поведінкових факторів користувачів

  • додана перелинковка “Навігаційній ланцюжка” Breadcrumbs;;

Перелінкування Breadcrumbs

  • додано коротке відео на сторінку “Профільні системи” у вигляді посилання на YouTube-канал. За рахунок цього вдалося збільшити час перебування користувачів на сторінці. Наведемо порівняння середньої тривалості перегляду сторінки в серпні і червні 2020 року;

Як збільшити тривалість перегляду сторінки сайту

  • на всіх посадкових сторінках справа доданий додатковий блок “Інші послуги”;

Додаткові блоки на сайті пластикових вікон

  • доданий блок перелиінкування “Нові статті”.

Додатковий блок перелинкування для сайту

Наступним етапом роботи приступили до нарощування якісної посилальної маси на сайт.

Крок 8. Зовнішня оптимізація.

На початку роботи з посиланнями профілем був проведений повний аналіз беклінків і відхилення спамних посилань. Додатково велися роботи по оцінці конкурентів в ніші: якості та динаміки їх посилального профілю, внаслідок якого була розроблена стратегія нарощування посилальної маси з упором на якість, тематичність і регіональність доменів. Процес закупівлі посилань був розбитий на 3 напрямки: аутріч, біржі та крауд.

Дана стратегія забезпечила проекту плавний, максимально природний приплив посилань.

Зовнішня оптимізація сайту пластикових вікон і дверей

При розміщенні статей аутріч на зовнішніх майданчиках додавали посилання на YouTube канал клієнта. Приклад розміщеного відео на зовнішній майданчику.

Размещение видео на внешних ресурсах для продвижения сайта

Це дало можливість залучити й утримати користувачів в прочитанні статті, а також отримати додаткові перегляди, підписки на YouTube-каналі клієнта і сформувати довіру користувачів до бренду.

Крім основного розміщення статейних посилань велися роботи по крауду. Також для розведення посилальної маси розміщуються різні типи посилань:

  • форумні;
  • реєстрація в каталогах;
  • коментарі до статей і т. д.

Для даної ніші вкрай важливо розміщення в тематичних безкоштовних і платних каталогах по установці пластикових вікон, балконів.

 

Результати просування

В ході роботи з проектом отримали плавне зростання органічного трафіку на сайт, і цей показник продовжує збільшуватися навіть з урахуванням спаду сезонності:

Як збільшити органічний трафік при спаді сезонності

Від 483 користувача в травні 2020 року до 891 користувачів з Organic каналу в жовтні 2020 року, тобто зростання склало + 84,47% (дані з Аналітики вказані на момент публікації кейса — не за повний місяць).

Як збільшити органічний трафік на сайті пластикових вікон

Відносно позицій на даний момент вдалося вийти в ТОП-10 зону по СЧ і НЧ ключам, наприклад, по сторінці “Вікна для приватного будинку”:

Етапи залучення органічного трафіку на сайт

Також сайт увійшов в ТОП-20-30 зону за деякими джерелами сторінки “Калькулятор вікон”::

Результати залучення органічного трафіку на сайт

 

Короткі висновки

Для досягнення поставлених цілей важливою є розробка правильної стратегії на старті проекту.

  • Комплексний аналіз конкурентів і ніші в цілому відіграє ключову роль в розробці стратегії просування.
  • Контент повинен бути унікальний і корисний для користувачів, а також він повинен бути актуальний і періодично доповнюватися.
  • Посилання все ще працюють. Нарощування маси має проводитися на постійній основі, контрольний профіль повинен бути тематичним. Важливо використовувати всі види лінкбілдінга: каталоги, форуми, крауд, коментарі і т.д.
  • Спеціаліст повинен бути занурений в тематику проекту для того, щоб враховувати всі нюанси ніші. Також дуже важлива залученість самого бізнесу в процес просування, так як швидкість впроваджень по технічної та тематичної частини безпосередньо впливають на швидкість отримання результатів.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті