Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Цілі рекламної кампанії у Facebook: ключові критерії вибору

Цілі рекламної кампанії у Facebook: ключові критерії вибору

08.06.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Розвиток бізнесу це постійне просування його різних каналах. Facebook регулярно займає високі позиції щодо відвідуваності, тому може давати хороші результати. Соціальні мережі стрімко інтегрували у повсякденне життя користувачів.

Зважаючи на те, що корпорація Meta включає також Instagram, WhatsApp messenger та партнерські майданчики (audience network), маркетологам варто використовувати Facebook Ads у стратегії просування. Ключовим завданням для настроювання кампанії в рекламному кабінеті буде вибір мети. Надалі це безпосередньо впливатиме на оптимізацію та ефективність реклами в цілому. У статті розбираємося, які цілі пропонує Facebook та як правильно вибрати мету рекламної кампанії у Facebook?

Зміст:

1. Що означає рекламна ціль у Facebook Ads?

2. Типи цілей у Facebook Ads: ключові критерії вибору

3. Правильний вибір або як не помилитися?

4. Тестування та оптимізація РК

5. Резюме

цель Facebook Ads



 

Що означає рекламна ціль у Facebook Ads?

Щоб створити та налаштувати рекламну кампанію у Facebook Ads, для початку необхідно зареєструватися та створити обліковий запис у Business Manager. Для цього скористайтесь інструкцією Facebook, де докладно описано, як це зробити. За допомогою облікового запису можна керувати рекламними групами, оголошеннями, відкривати доступ та дозвіл, відстежувати результати. Також необхідно зв’язати акаунти Facebook і Instagram (якщо є) для запуску реклами на обох майданчиках, прив’язати карту в розділі «Біллінг» для оплат.

Рекламна мета Facebook Ads це дія, яка буде здійснена користувачем після перегляду оголошення. Вибір мети повинен відповідати результату, який хочете отримати від рекламної кампанії. Рекламна мета має збігатися з вашою бізнес-метою.

Постановка цілей ставитиме певний алгоритм дій. «Розумна» система Facebook вчиться самостійно оптимізувати рекламу, щоб її побачила максимальна кількість «правильної» аудиторії. При оптимізації алгоритми спираються насамперед на встановлену рекламну мету.

Як надати доступ до рекламного кабінету Facebook, можна знайти у нашій статті «Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті».

 

Типи цілей у Facebook Ads: ключові критерії вибору

Facebook Ads пропонує кілька типів. Давайте розглянемо кожну детальніше.

цель Facebook Ads

Категорія «Впізнаваність»

Після перегляду реклами користувачі дізнаються про вас або ваш продукт більше інформації, познайомляться з брендом. Завдання такої рекламної кампанії привернути увагу користувачів, щоб підвищити впізнаваність, розповісти про ваші переваги. Ціль спрямована на те, щоб користувач запам’ятав ваш бренд.

Ціль включає дві можливі підкатегорії:

  1. Впізнаваність бренду реклама показується аудиторії, яка, швидше за все, запам’ятає її;
  2. Охоплення реклама показується максимальній кількості користувачів.

Цей тип підійде для великих, відомих брендів, а також для підтримки репутації, просування нового товару або послуг.

Категорія «Розгляд»

Тут представлені такі цілі:

1. Трафік. Мета реклами мотивувати користувачів відвідати ваш сайт або завантажити додаток. Вибираючи мету трафік, рекламодавець вказує конкретне місце, куди люди переходитимуть по рекламі (сайт, додаток, месенджер або номер телефону).

цель Facebook Ads

Наприкінці настройок групи об’яв є рядок «Оптимізація для показу реклами». Це означає, що група об’яв автоматично буде оптимізуватися під вибрану подію. Для цілі «Трафік» є три події: перегляди цільових сторінок, кліки за посиланням, покази.
цель Facebook Ads

2. Залучення вважається найбільш популярною метою, особливо у новачків. Завдання реклами — набрати якнайбільше позначок «Подобається», реакцій на публікацію та коментарів до неї, репостів. Внизу настройок ви вибираєте відповідний тип залучення, який вам підійде. Бонус — Ви можете додати кнопку із закликом до дії.
цель Facebook Ads



3. Встановлення додатку спрямовано на просування мобільного додатку, що у результаті збільшує кількість установок. Facebook пропонує також зареєструвати програму на платформі та налаштувати SDK, за допомогою якого можна інтегрувати події в програмі.

4. Перегляди відео це відеореклама про вашу компанію/бренд. Можна віднести мету до категорії «Впізнаваність бренду», відеореклама також буде показуватися аудиторії, яка зацікавиться продукцією.

5. Генерація лідів як бізнес-мета спрямована на пошук потенційних клієнтів, збір інформації про них, мотивацію до покупки. У категорії представлено кілька способів комунікації з клієнтом:

  • використовувати моментальну форму, яку необхідно заповнити;
  • перехід до месенджера;
  • відображення номеру телефону компанії для зв’язку.

цель Facebook Ads

Тільки мета “Генерація лідів” дозволяє додати форму, яку можна створити в процесі або заздалегідь в обліковому записі Business Manager. Тут потенційний клієнт залишає особисту інформацію. Реєстрація у Facebook відбувається через телефон/email. Це означає, що дані автоматично підтягуються, що є перевагою. Користувачеві залишається докласти мінімум зусиль підтвердити відправлення форми. Також рекламна мета дозволяє завантажувати інформацію про клієнтів або інтегрувати власну CRM, що буде вкрай корисним для швидкої комунікації.

6. Мета «Повідомлення» вестиме користувачів у месенджер для зв’язку з компанією. Це може бути Messenger, WhatsApp або Instagram Direct (можна вибрати декілька). Наприкінці налаштувань можна створити шаблон першого повідомлення для початку листування або використовувати вже існуючий стандартний тип.

цель Facebook Ads

Категорія «Конверсія»

1. Мета «Конверсії» оптимізує рекламу під продажі. Оголошення показуватиметься користувачам, які найімовірніше виконають цільову дію після перегляду. До конверсії відносяться перегляди цільової сторінки, покупки, телефонні дзвінки, повідомлення тощо. У налаштуваннях додатково можна вказати місце, де має відбуватися конверсія (сайт, програма, сайт та програма, месенджер, WhatsApp).

цель Facebook Ads

 



Слід також вибрати конверсію для оптимізації. Вибір типу оптимізації визначає, з якою метою система робитиме ставки на рекламному аукціоні. Автоматична система показу на основі машинного навчання підвищує результативність рекламного оголошення. Мета «Конверсії» дозволяє настроювати показ реклами для користувачів, які вже встановили програму.

2. Продаж за каталогом. Рекламна мета використовує аудиторію для демонстрації товарів із вашого каталогу. Каталог можна створювати вручну або завантажувати заздалегідь фід.

3. Мета «Відвідуваність точок» спрямовано просування бізнесу локально. Рекламу будуть бачити ті користувачі, хто, швидше за все, зможе відвідати офлайн точку.

 

Правильний вибір або як не помилитися?

Щоб очікування співпали з реальними результатами, необхідно насамперед орієнтувати на бізнес-мети. Важливо розуміти, що саме рекламна мета визначає, кому і де показуватиметься реклама у Facebook. Задайте собі питання, що ви хочете отримати від рекламної кампанії? які показники будуть пріоритетними: кількість користувачів чи рівень їхньої залученості?

Перед налаштуванням ознайомтесь із Правилами рекламної діяльності у Facebook, що допоможе уникнути помилок, а також Довідковий центр Meta для бізнесу. Спирайтеся на такі фактори, як тип вашого бізнесу (інтернет-магазин, локальна точка продажу, сфера послуг), об’єкт просування (випуск нової продукції, публікація, анонс заходу).

 

Тестування та оптимізація РК

Якщо ви вже вибрали ціль і запустили рекламну кампанію це не вирок. Далі можна збирати результати ефективності та аналізувати дані. Щоб зрозуміти, що працює максимально добре і призводить до досягнення мети, слід експериментувати та пробувати різні формати оголошень, та різні цілі в тому числі. Іноді реклама краще працює у комбінації, що дозволить побудувати стратегію просування на почергових цілях.

цель Facebook Ads



Пам’ятайте, що алгоритми Facebook працюють на базі машинного навчання. «Розумна» система оптимізує рекламне оголошення і видає вам найкращий результат із можливих. Тому вам необхідно лише вказати необхідну інформацію в рекламному кабінеті та правильно вибрати мету, далі залишається довіритися системі.

 

Резюме

Таргетована реклама у Facebook приносить результат. Оскільки Meta складається з кількох майданчиків, можна одночасно настроювати рекламу відразу в кількох соціальних мережах. Вибір рекламної мети — ключовий пункт, за допомогою якого Facebook оптимізуватиме рекламу та «вирішуватиме», де і кому її показати. Важливо фокусувати увагу на бізнес-цілях та пов’язати їх із рекламними цілями Facebook.

Якщо ви не готові детально розбиратися в нюансах й ламати голову, тоді пропонуємо послугу Таргетована реклама в соціальних мережах від Webpromo.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності