Головна » Блог » Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

18.11.2020

Ольга Коцофане


Admixer і IAB Ukraine підготували прогноз маркетингових бюджетів на 2021 рік в Україні. У дослідженні взяли участь 90 компаній, серед яких 39 великих брендів і 51 рекламне агентство. Маркетологи і маркетинг-директора відповіли на питання про те, які платні канали для просування будуть в пріоритеті в 2021 році і як будуть розподілятися бюджети між ними.

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

За результатами дослідження найпопулярнішим платним каналом маркетингу стала Діджитал-реклама. Майже 80% агентств планують збільшити рекламні бюджети на цей канал. Тим часом бренди готові витратити на просування онлайн 42% маркетингових бюджетів. У пріоритеті цифрова, медійна реклама і соціальні мережі.

У ТОП-5 аспектів, на які збираються робити ставки в своєму маркетингу компанії, увійшли стратегічне планування (63%), креатив і контент (57%), персоналізація (49%), мультіканальний маркетинг (45%) і лідогенераціі (37%) . Менш 35% голосів дісталися лідогенераціі, бренд-стратегії, дослідження ринку, конкурентів і користувацького досвіду. Найменше компанії планують інвестувати в дизайн і розробку.

Також в наступному році продовжиться перехід до програматики-закупівель. В більшій мірі використовувати такий спосіб закупівлі таргетированной реклами виберуть рекламні агентства (65%), в меншій – бренди (45%).

Що стосується співпраці брендів з рекламними агентства, то перші націлені на те, щоб стати більш самостійними. 88% з опитаних будуть інвестувати у власні маркетингові відділи. Вони планують доручити їм функції створення креативу, контенту і ведення соціальних мереж.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті