Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?
18.11.2020
Admixer і IAB Ukraine підготували прогноз маркетингових бюджетів на 2021 рік в Україні. У дослідженні взяли участь 90 компаній, серед яких 39 великих брендів і 51 рекламне агентство. Маркетологи і маркетинг-директора відповіли на питання про те, які платні канали для просування будуть в пріоритеті в 2021 році і як будуть розподілятися бюджети між ними.

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?
За результатами дослідження найпопулярнішим платним каналом маркетингу стала Діджитал-реклама. Майже 80% агентств планують збільшити рекламні бюджети на цей канал. Тим часом бренди готові витратити на просування онлайн 42% маркетингових бюджетів. У пріоритеті цифрова, медійна реклама і соціальні мережі.
У ТОП-5 аспектів, на які збираються робити ставки в своєму маркетингу компанії, увійшли стратегічне планування (63%), креатив і контент (57%), персоналізація (49%), мультіканальний маркетинг (45%) і лідогенераціі (37%) . Менш 35% голосів дісталися лідогенераціі, бренд-стратегії, дослідження ринку, конкурентів і користувацького досвіду. Найменше компанії планують інвестувати в дизайн і розробку.
Також в наступному році продовжиться перехід до програматики-закупівель. В більшій мірі використовувати такий спосіб закупівлі таргетированной реклами виберуть рекламні агентства (65%), в меншій – бренди (45%).
Що стосується співпраці брендів з рекламними агентства, то перші націлені на те, щоб стати більш самостійними. 88% з опитаних будуть інвестувати у власні маркетингові відділи. Вони планують доручити їм функції створення креативу, контенту і ведення соціальних мереж.