Головна » Блог » Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

18.11.2020

Ольга Коцофане


Admixer і IAB Ukraine підготували прогноз маркетингових бюджетів на 2021 рік в Україні. У дослідженні взяли участь 90 компаній, серед яких 39 великих брендів і 51 рекламне агентство. Маркетологи і маркетинг-директора відповіли на питання про те, які платні канали для просування будуть в пріоритеті в 2021 році і як будуть розподілятися бюджети між ними.

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

За результатами дослідження найпопулярнішим платним каналом маркетингу стала Діджитал-реклама. Майже 80% агентств планують збільшити рекламні бюджети на цей канал. Тим часом бренди готові витратити на просування онлайн 42% маркетингових бюджетів. У пріоритеті цифрова, медійна реклама і соціальні мережі.

У ТОП-5 аспектів, на які збираються робити ставки в своєму маркетингу компанії, увійшли стратегічне планування (63%), креатив і контент (57%), персоналізація (49%), мультіканальний маркетинг (45%) і лідогенераціі (37%) . Менш 35% голосів дісталися лідогенераціі, бренд-стратегії, дослідження ринку, конкурентів і користувацького досвіду. Найменше компанії планують інвестувати в дизайн і розробку.

Також в наступному році продовжиться перехід до програматики-закупівель. В більшій мірі використовувати такий спосіб закупівлі таргетированной реклами виберуть рекламні агентства (65%), в меншій – бренди (45%).

Що стосується співпраці брендів з рекламними агентства, то перші націлені на те, щоб стати більш самостійними. 88% з опитаних будуть інвестувати у власні маркетингові відділи. Вони планують доручити їм функції створення креативу, контенту і ведення соціальних мереж.

Останні матеріали рубрики

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Новини TikTok

TikTok додав нову функцію Refresh для оновлення стрічки For You

Нова функція забезпечить приємний перегляд, збалансовуючи цілі самовираження та різноманітності контенту

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності