Головна » Блог » Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

18.11.2020

Ольга Коцофане


Admixer і IAB Ukraine підготували прогноз маркетингових бюджетів на 2021 рік в Україні. У дослідженні взяли участь 90 компаній, серед яких 39 великих брендів і 51 рекламне агентство. Маркетологи і маркетинг-директора відповіли на питання про те, які платні канали для просування будуть в пріоритеті в 2021 році і як будуть розподілятися бюджети між ними.

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

Який канал маркетингу буде найпопулярнішим в Україні в 2021 році?

За результатами дослідження найпопулярнішим платним каналом маркетингу стала Діджитал-реклама. Майже 80% агентств планують збільшити рекламні бюджети на цей канал. Тим часом бренди готові витратити на просування онлайн 42% маркетингових бюджетів. У пріоритеті цифрова, медійна реклама і соціальні мережі.

У ТОП-5 аспектів, на які збираються робити ставки в своєму маркетингу компанії, увійшли стратегічне планування (63%), креатив і контент (57%), персоналізація (49%), мультіканальний маркетинг (45%) і лідогенераціі (37%) . Менш 35% голосів дісталися лідогенераціі, бренд-стратегії, дослідження ринку, конкурентів і користувацького досвіду. Найменше компанії планують інвестувати в дизайн і розробку.

Також в наступному році продовжиться перехід до програматики-закупівель. В більшій мірі використовувати такий спосіб закупівлі таргетированной реклами виберуть рекламні агентства (65%), в меншій – бренди (45%).

Що стосується співпраці брендів з рекламними агентства, то перші націлені на те, щоб стати більш самостійними. 88% з опитаних будуть інвестувати у власні маркетингові відділи. Вони планують доручити їм функції створення креативу, контенту і ведення соціальних мереж.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті