Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » 8 дієвих порад, які допоможуть покращити рейтинг ключових слів у Google

8 дієвих порад, які допоможуть покращити рейтинг ключових слів у Google

01.06.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google у своєму прагненні забезпечити користувачів найбільш підходящими для них результатами пошукової видачі оновлює свій алгоритм кілька разів на рік. Хоча деякі з них настільки незначні, що більшість ніколи не помітить змін, Google іноді випускає оновлення, які мають значний вплив на ранжування сторінок. Про фактори ранжирування ви також можете прочитати в статті: Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Дні коли достатнім було розміщувати ключові слова всюди на сайті, вважаючи, що чим більше, тим краще давно в минулому. Алгоритм пошукової системи ускладнився, отже тепер він краще розуміє мету запитів. А це означає, що Google віддає перевагу сайтам, які дають найбільш релевантні відповіді на ці запити. Ресурси, які заповнені відповідними словами і фразами залишаються без високої оцінки бота. У цій статті ми докладно розглянемо різні фактори ранжирування та з’ясуємо, як можна ефективніше використовувати ключові слова для залучення пошукового трафіку.

Зміст:

  1. Виміряйте свій рейтинг
  2. Орієнтуйтесь на відповідні ключові слова
  3. Очистіть структуру сайту
  4. Оптимізуйте ключові слова для користувачів та пошукових систем
  5. Створюйте привабливі заголовки
  6. Будьте в курсі оновлень алгоритмів
  7. Давайте відповіді на запитання, які ставлять люди
  8. Постійно оптимізуйте та покращуйте контент
  9. Висновки

 

рейтинг ключевых слов



1. Виміряйте свій рейтинг

Перше, з чого потрібно почати, – це вимір рейтингу. Без чіткого розуміння базової ефективності ключових слів, ви не дізнаєтесь, наскільки покращилися показники. Ми рекомендуємо експортувати дані про ключові слова з Google Search Console та зберігати їх для подальшого використання. Так ви зможете оцінити результати своєї роботи та зрозуміти наскільки просунулися у SEO.

Аналіз цих даних допоможе визначити:

  • Найбільш цінні ключові слова
  • Можливості для їх покращення
  • Ключові слова, які неефективні

Регулярно відстежуйте рейтинг ключових слів, щоб моніторити динаміку зростання та вчасно помітити просідання.

рейтинг ключевых слов



2. Орієнтуйтесь на відповідні ключові слова

Для того, щоб ключові слова відповідали бізнес-цілям і представляли реальну цінність, важливо розуміти, яка мета пошуку, яка стоїть за ними і складність ранжирування. Оцінка складності ранжирування за конкретним ключовим словом допоможе зрозуміти, які зусилля знадобляться у створенні контенту. Якщо для вас терміни та словосполучення мають певний сенс, то для Google це може бути зовсім інше значення.

Розуміння наміру, будь то  інформаційний, транзакційний чи навігаційний запит, допоможе виявити етап воронки продажів, на якому знаходяться відвідувачі сторінки. Дуже важливо провести ретельний аналіз пошукової видачі. Подивіться, які сайти займають перші місця в результатах пошуку за вашими основними ключовими словами, зверніть увагу на:

  • Схожі запити
  • Люди теж питають
  • Пропозиції автозаповнення Google
  • Інші розширені функції пошуку

Також не варто ігнорувати довгі запити. Незважаючи на те, що у них обсяг попиту швидше за все нижчий, ви можете упустити цільову аудиторію, яка готова до покупки.

3. Очистіть структуру сайту

Правильна структура допоможе вирішити будь-які технічні проблеми, які можуть зменшити видимість ключового слова. Якщо користувачам важко орієнтуватися на сайті, а пошуковим роботам складно його сканувати, швидше за все це вплине на рейтинг ключових слів. Важливо, щоб ресурс мав міцну структуру, посилання та унікальний контент. У вирішенні всіх пріоритетних технічних проблем допоможе проведення ретельного SEO-аудиту.



4. Оптимізуйте ключові слова для користувачів та пошукових систем

Багато хто настільки зациклений на оптимізації контенту для Google, що забуває про кінцеву мету просування, яка полягає в залученні цільової аудиторії. Незважаючи на те, що пошукові системи та люди по-різному читають та засвоюють контент, можна виділити загальні характеристики, які допоможуть створювати матеріал з урахуванням обох факторів.

Роботи і люди воліють:

  • Ясність та стислість
  • Точну інформацію
  • Відсутність жаргону
  • Коли підтеми пов’язані з обкладинкою

Це важливо враховувати від початку створення контенту.

5. Створюйте привабливі заголовки

Використання правильних тегів та заголовків покращать загальну читабельність тексту та дадуть можливість пошуковим роботам слідувати ієрархії від найважливішого на сторінці до менш значущого. Це перше, що користувачі бачать у результатах пошуку та у соціальних мережах. Тег заголовка — це чудова можливість привернути увагу користувача, і спонукати бажання перейти на сторінку. Визначте сторінку, яку потрібно ранжувати за кожним цільовим ключовим словом, а потім виділіть свій заголовок серед інших. Правильно підібрані теги заголовків зможуть покращити видимість ключових слів та позитивно вплинуть на інші SEO показники. Детальніше можна прочитати у нашій статті: Як написати заголовок та сподобатися читачеві: 6 порад щодо створення клікабельних заголовків

6. Будьте в курсі оновлень алгоритмів

Хороший SEO-фахівець завжди в курсі останніх оновлень. Це допомагає відстежити коливання рейтингу ключових слів та трафіку. Ви зможете виявити потенційні причини того, як на сайт вплинуло оновлення і як це впливає на певні ключові слова та фрагменти контенту. Важливо завжди бути в курсі останніх змін, таким чином ви не тільки зберігаєте стабільність рейтингу ключових слів, а й постійно покращуєте його.

7. Давайте відповіді на запитання, які ставлять люди

Google прагне надати користувачам найкращі відповіді на їхні запитання. Якщо звернути увагу на нові та покращені функції SERP, які ми могли спостерігати за останні кілька років, це:

  • Вибрані фрагменти (або блоки відповідей)
  • Люди також запитують
  • Панелі знань
  • Відео каруселі

Оптимізація під результати вибраних фрагментів для пріоритетних ключових слів стає невід’ємною частиною стратегії SEO.

Рейтинг ключевых слов



8. Постійно оптимізуйте та покращуйте контент

Існує безліч факторів важливих для SEO, проте контент, як і раніше, залишається найбільш значимим. Робіть акцент на якості матеріалу, що публікується. У Посібнику Google прямо йдеться про важливість EAT, тобто компетентності, авторитетності та надійності. Ваш контент повинен переконувати як пошукові системи, так і користувачів, що ви є надійним експертом з тем, пов’язаних із ключовими словами, які використовуєте. Але оскільки результати пошукової системи постійно змінюються, необхідно регулярно оптимізувати та покращувати наповнення сайту. Оновлення контенту говорить про те, що ви пропонуєте користувачам релевантну та актуальну інформацію, тим самим підвищуючи видимість ключових слів. Якщо контент застарів, швидше за все, рейтинг ключових слів, що рекомендують, знизитися.

Висновки:

Враховуючи останні зміни та тенденції Google, щоб забезпечити високий рейтинг ключових слів, важливо зосередитись на тому, що шукають користувачі та враховувати досвід відвідувачів сайту. Зосередьте свою увагу на наданні корисної інформації користувачам, адаптуючи свій контент під їх запити. Це сподобається як користувачам вашого ресурсу, так і пошуковим роботам.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

новини Webpromo

В IAB Ukraine вийшло дослідження Webpromo «Огляд ринків: Польща»

Редакція Webpromo у співпраці з IAB Ukraine підготувала новий огляд європейського ринку

Популярні хештеги для Facebook 2023:

Популярні хештеги для Facebook 2023: де їх шукати?

Трендові хештеги у Facebook допомагають не тільки відстежувати події, а ще й сприяють більшій залученості користувачів та підвищенні їх...

Трендові хештеги у TikTok: як їх використовувати та де шукати?

Хештеги — це ефективний інструмент просування в Tiktok. Якщо ви прагнете досягти успіху на платформі TikTok, тоді неодмінно радимо...

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу під час війни

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу...

Юрій Копишинський, СЕО-спеціаліст Webpromo, розповів про те, як змінилися запити бізнесу у сфері маркетингу під час війни.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності