Головна » Блог » Нові метадані Google для ліцензованих зображень проходять бета-тестування

Нові метадані Google для ліцензованих зображень проходять бета-тестування

24.02.2020

Тала Шилко


Google незабаром почне бета-тестування нового типу метаданих для відображення інформації про ліцензування зображень при пошуку по картинках. Вебмайстрам рекомендують підготувати свої сайти до цього нововведення, яке буде відображатися в пошуковій видачі у вигляді ярлика Licenceable і додаткової інформації в розширеному сніпеті.

Детально ознайомитися з технічними аспектами установки і особливостями нового типу метаданих можна на сайті розробників Google Developers.

Ярлик на зображенні повинен показати користувачеві, що на ресурсі, де воно розміщене, є інформація про його ліцензування. Крім того, в описі під зображенням будуть дані про власника фотоконтентом і умови, при яких його можна використовувати.

 

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті