Головна » Блог » Новые метаданные Google для лицензируемых изображений проходят бета-тестирование

Новые метаданные Google для лицензируемых изображений проходят бета-тестирование

24.02.2020

Тала Шилко


24.02.2020


Google вскоре начнет бета-тестирование нового типа метаданных для отображения информации о лицензировании изображений при поиске по картинкам. Вебмастерам рекомендуют подготовить свои сайты к этому нововведению, которое будет отображаться в поисковой выдаче в виде ярлыка Licenceable и дополнительной информации в расширенном сниппете.

Подробно ознакомиться с техническими аспектами установки и особенностями нового типа метаданных можно на сайте разработчиков Google Developers.

Ярлык на изображении должен показать пользователю, что на ресурсе, где оно размещено, есть информация о его лицензировании. Кроме того, в описании под изображением будут данные о владельце фотоконтента и условия, при которых его можно использовать.

 

Последние материалы рубрики

6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Компанії нарощують брендовий трафік — трафік,...

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про...

Як правильно оформити сторінку «Про нас»? Ми розповімо про шести ключових елементах, які можна інтегрувати на сторінку, а також...

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше...

При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі в суспільстві. Люди масово прийшли в Інтернет, щоб задовольняти свої базові потреби:...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті