“Надія” для “Дії”: в застосунку планують впровадити технології ШІ
01.05.2023
На конференції від Forbes Ukraine Михайло Федоров поділився намірами щодо впровадження ШІ у застосунок “Дія”. Незабаром українці познайомляться із віртуальним помічником “Надія”, який допомагатиме у вирішенні низки питань.
Наразі Мінцифри України проводить консультації з компанією OpenAI, що відома розробкою чат-бота ChatGPT. За словами Федорова, технологій ШІ не треба боятися, натомість краще їх вивчати, щоб відкрити для себе новий потужний ринок.

Фото: Одесская жизнь
Як це працюватиме?
Впровадження ШІ допоможе оптимізувати ресурси людської праці, а також зробити державні сервіси ще більш зручними і доступними для громадян. Помічник “Надія” не збиратиме персональних даних, адже розробники в першу чергу думають про безпеку і конфіденційність.
“Надія” зможе надавати відповіді на питання, що стосуються державних сервісів. Наприклад: вам потрібно знайти найближчий ЦНАП і дізнатися про послуги, які він надає. Сформулювавши запит і звернувшись до помічника, ви за лічені секунди отримаєте вичерпну інформацію простою та зрозумілою мовою. Окрім цього, використання ШІ мінімізує ймовірність появи людської помилки. Це означає, що громадяни отримуватимуть лише актуальну і точну інформацію.
Також через “Надію” можна буде записувати голосові повідомлення зі скаргами та пропозиціями. Проєкт дістав назву “Голос громадян”: він допоможе політикам звернути увагу на першочергові проблеми, які, зазвичай, ігноруються. Технології ШІ будуть збирати зворотній зв’язок в режимі реального часу, завдяки чому проблеми можна буде вирішити швидко і доступно.