Головна » Блог » My Ad Center від Google — новий інструмент персоналізації реклами

My Ad Center від Google — новий інструмент персоналізації реклами

16.05.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Завершилася щорічна конференція для розробників Google I/O, де компанія представила новий інструмент персоналізованої реклами. Вже до кінця поточного року користувачі зможуть бачити та контролювати, як їх реклама персоналізується у додатках та на платформах Google, включаючи Google Search, YouTube та стрічку Discover.

My Ad Center



Конфіденційність стала гарячою темою протягом останніх кількох років. Google активно працює над розробкою рішень. Новий інструмент конфіденційності My Ad Center від Google дозволить користувачам стежити за брендами, які їм подобаються, та відмовлятися від делікатних категорій реклами.

Користувачі Google можуть вибирати:

  • Які бренди та теми їм подобаються.
  • Рівень персоналізації, який їм зручний для настроювання реклами.

My Ad Center

Особливості My Ad Center

  1. Можливість вибирати актуальні для них бренди та теми, які користувачі хотіли б бачити. Це дуже відрізняється від звичного таргетингу, оскільки вхідні дані надаються безпосередньо самим користувачем. За допомогою цієї інформації буде налаштовуватися цільова реклама.
    My Ad Center
  2. Персоналізація та елементи управління джерелами даних. Розташування My Ad Center стане джерелом доступу для користувачів, які бажають обмежити будь-яку або всі типи персоналізації. До них відносяться вік, статус відносин, освіта та демографічні дані. Користувачі можуть обмежити рекламу на делікатні теми, наприклад, азартні ігри, алкоголь, знайомства, втрата ваги, вагітність та виховання дітей, а також зовсім відмовитися від них у налаштуваннях My Ad Center.
    My Ad Center
  3. Розширені елементи керування в оголошеннях. Користувачі Google зможуть вносити зміни або уточнювати таргетинг в самому оголошенні. Нові розширені елементи управління дозволяють ставити лайки, блокувати рекламу або скаржитися на неї, налаштовувати рекламу, якщо бажаєте бачити більше або менше брендів.
    My Ad Center


Найбільшою зміною для рекламодавців стануть функції прозорості, включені безпосередньо до елементів управління рекламою. Розширені елементи управління будуть показувати, хто заплатив за рекламу (за допомогою перевірки особи рекламодавця), а також категорії облікових записів, які використовуються для показу конкретної реклами.

У минулому користувачі могли бачити інформацію тільки «Чому я бачу це оголошення», але можливість бачити, хто заплатив за рекламу, — це нова і важлива опція.

My Ad Center не працює поки в контекстно-медійній мережі Google, Gmail або пошукових партнерах. Після запуску єдиними підтримуваними майданчиками будуть пошук Google, YouTube і Google Discover.

 

Чому це важливо для нас?

My Ad Center на даний момент вважається найкращим досягненням Google у сфері контролю конфіденційності. Користувачі зможуть не тільки побачити, чому товари показуються з реклами, а також отримають чітке уявлення про те, хто платить за показ реклами.

Додавання брендів та тем для відстеження — це унікальна функція, яка може бути корисною для рекламодавців у майбутньому. Замість використання виключно елементів з Privacy Sandbox, Google зможе отримувати сигнали для націлення безпосередньо від користувача.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті