My Ad Center від Google — новий інструмент персоналізації реклами
16.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Завершилася щорічна конференція для розробників Google I/O, де компанія представила новий інструмент персоналізованої реклами. Вже до кінця поточного року користувачі зможуть бачити та контролювати, як їх реклама персоналізується у додатках та на платформах Google, включаючи Google Search, YouTube та стрічку Discover.
Конфіденційність стала гарячою темою протягом останніх кількох років. Google активно працює над розробкою рішень. Новий інструмент конфіденційності My Ad Center від Google дозволить користувачам стежити за брендами, які їм подобаються, та відмовлятися від делікатних категорій реклами.
Користувачі Google можуть вибирати:
- Які бренди та теми їм подобаються.
- Рівень персоналізації, який їм зручний для настроювання реклами.
Особливості My Ad Center
- Можливість вибирати актуальні для них бренди та теми, які користувачі хотіли б бачити. Це дуже відрізняється від звичного таргетингу, оскільки вхідні дані надаються безпосередньо самим користувачем. За допомогою цієї інформації буде налаштовуватися цільова реклама.
- Персоналізація та елементи управління джерелами даних. Розташування My Ad Center стане джерелом доступу для користувачів, які бажають обмежити будь-яку або всі типи персоналізації. До них відносяться вік, статус відносин, освіта та демографічні дані. Користувачі можуть обмежити рекламу на делікатні теми, наприклад, азартні ігри, алкоголь, знайомства, втрата ваги, вагітність та виховання дітей, а також зовсім відмовитися від них у налаштуваннях My Ad Center.
- Розширені елементи керування в оголошеннях. Користувачі Google зможуть вносити зміни або уточнювати таргетинг в самому оголошенні. Нові розширені елементи управління дозволяють ставити лайки, блокувати рекламу або скаржитися на неї, налаштовувати рекламу, якщо бажаєте бачити більше або менше брендів.
Найбільшою зміною для рекламодавців стануть функції прозорості, включені безпосередньо до елементів управління рекламою. Розширені елементи управління будуть показувати, хто заплатив за рекламу (за допомогою перевірки особи рекламодавця), а також категорії облікових записів, які використовуються для показу конкретної реклами.
У минулому користувачі могли бачити інформацію тільки «Чому я бачу це оголошення», але можливість бачити, хто заплатив за рекламу, — це нова і важлива опція.
My Ad Center не працює поки в контекстно-медійній мережі Google, Gmail або пошукових партнерах. Після запуску єдиними підтримуваними майданчиками будуть пошук Google, YouTube і Google Discover.
Чому це важливо для нас?
My Ad Center на даний момент вважається найкращим досягненням Google у сфері контролю конфіденційності. Користувачі зможуть не тільки побачити, чому товари показуються з реклами, а також отримають чітке уявлення про те, хто платить за показ реклами.
Додавання брендів та тем для відстеження — це унікальна функція, яка може бути корисною для рекламодавців у майбутньому. Замість використання виключно елементів з Privacy Sandbox, Google зможе отримувати сигнали для націлення безпосередньо від користувача.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- У Google Search Console додали новий звіт про індексацію відеосторінок;
- TikTok об’єднує бренди з 4% найкращих відео на платформі;
- Google вилучає деякі теги з Sitemap.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.