Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Технічні вимоги до створення рекламних банерів: інфографіка

Технічні вимоги до створення рекламних банерів: інфографіка

29.08.2018

Ольга Коцофане


У своїй роботі наш відділ контекстної реклами кожен день коммуницирует з дизайнерами. Для того щоб створити банер, який буде максимально привабливим, клікабельним і відповідати всім вимогам рекламних майданчиків, необхідно грамотно скласти технічне завдання для дизайнера. Точне завдання набагато прискорить процес і мінімізує кількість питань від виконавця, а клієнт залишиться задоволеним результатом. Як воно має виглядати?

Для маркетологів і фахівців з реклами ми підготували зручну і зрозумілу інфографіку:

  1. Банери для Google Display Network (GDN, КМС).
  2. Банери для Facebook.
  3. Банери для Instagram.
  4. Банери для Яндекс РСЯ.

1.Банери для Google Display Network (GDN, КМС)

Графічні банери

Офіційні вимоги від Google Реклами до графічним оголошенням: https://support.google.com/adspolicy/answer/176108?hl=ru

HTML5 банери:

Перевірка валідації HTML5 банера обов’язкове:

https://h5validator.appspot.com/adwords

Офіційні вимоги для використання оголошень HTML5:

https://support.google.com/adwords/answer/1722096?hl=ru

Адаптивні банери:

2. Банери для Facebook

Зображення (Лента новостей)

Повні вимоги до формату зображень:https://www.facebook.com/business/ads-guide/image

Інструмент для перевірки кількості тексту на зображенні: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

Відео

Повні вимоги до формату відео:

https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/video-requirements

3. Банеры для Instagram

Зображення (Лента)

Історії

4. Банери для Яндекс РСЯ

Графічні оголошення

Текстово-графічні оголошення

Користуйтеся із задоволенням!

 

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності