Технічні вимоги до створення рекламних банерів: інфографіка
29.08.2018
Ольга Коцофане
У своїй роботі наш відділ контекстної реклами кожен день коммуницирует з дизайнерами. Для того щоб створити банер, який буде максимально привабливим, клікабельним і відповідати всім вимогам рекламних майданчиків, необхідно грамотно скласти технічне завдання для дизайнера. Точне завдання набагато прискорить процес і мінімізує кількість питань від виконавця, а клієнт залишиться задоволеним результатом. Як воно має виглядати?
Для маркетологів і фахівців з реклами ми підготували зручну і зрозумілу інфографіку:
1.Банери для Google Display Network (GDN, КМС)

Офіційні вимоги від Google Реклами до графічним оголошенням: https://support.google.com/adspolicy/answer/176108?hl=ru
HTML5 банери:

Перевірка валідації HTML5 банера обов’язкове:
https://h5validator.appspot.com/adwords
Офіційні вимоги для використання оголошень HTML5:
https://support.google.com/adwords/answer/1722096?hl=ru

2. Банери для Facebook
Зображення (Лента новостей)

Інструмент для перевірки кількості тексту на зображенні: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Відео

Повні вимоги до формату відео:
https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/video-requirements
3. Банеры для Instagram

Історії

4. Банери для Яндекс РСЯ

Текстово-графічні оголошення

Користуйтеся із задоволенням!