Головна » Блог » Технічні вимоги до створення рекламних банерів: інфографіка

Технічні вимоги до створення рекламних банерів: інфографіка

29.08.2018

Ольга Коцофанэ


У своїй роботі наш відділ контекстної реклами кожен день коммуницирует з дизайнерами. Для того щоб створити банер, який буде максимально привабливим, клікабельним і відповідати всім вимогам рекламних майданчиків, необхідно грамотно скласти технічне завдання для дизайнера. Точне завдання набагато прискорить процес і мінімізує кількість питань від виконавця, а клієнт залишиться задоволеним результатом. Як воно має виглядати?

Для маркетологів і фахівців з реклами ми підготували зручну і зрозумілу інфографіку:

  1. Банери для Google Display Network (GDN, КМС).
  2. Банери для Facebook.
  3. Банери для Instagram.
  4. Банери для Яндекс РСЯ.

1.Банери для Google Display Network (GDN, КМС)

Графічні банери

Офіційні вимоги від Google Реклами до графічним оголошенням: https://support.google.com/adspolicy/answer/176108?hl=ru

HTML5 банери:

Перевірка валідації HTML5 банера обов’язкове:

https://h5validator.appspot.com/adwords

Офіційні вимоги для використання оголошень HTML5:

https://support.google.com/adwords/answer/1722096?hl=ru

Адаптивні банери:

2. Банери для Facebook

Зображення (Лента новостей)

Повні вимоги до формату зображень:https://www.facebook.com/business/ads-guide/image

Інструмент для перевірки кількості тексту на зображенні: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

Відео

Повні вимоги до формату відео:

https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/video-requirements

3. Банеры для Instagram

Зображення (Лента)

Історії

4. Банери для Яндекс РСЯ

Графічні оголошення

Текстово-графічні оголошення

Користуйтеся із задоволенням!

 

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті