Головна » Блог » Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

15.02.2021

Ольга Коцофане


Темна тема в Google зробить платні оголошення менш заметниміGoogle продовжує A/B тестування темної теми в результатах пошуку. Днями деякі користувачі виявили у себе нову функцію майбутнього оновлення — перемикач.

Google тестує перемикач на темну тему

Джерело: @JanukaHW (Twitter)

Ті, хто скористався запропонованими перемикачем, звернули увагу на те, як виглядають в темному рішенні оголошення Google Ads. На думку багатьох користувачів, видимість рекламних оголошення погіршилася в порівнянні з білою темою. По суті, платні результати видачі перестали відрізнятися від безкоштовних.

Один з користувачів Twitter навіть порівняв, як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

А ось, як виглядають рекламні оголошення в пошуку Google в десктоп версії:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Чи залишиться нововведення таким як зараз або буде змінено, стане відомо після завершення тестування функції.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті