Головна » Блог » Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

15.02.2021

Ольга Коцофане


Темна тема в Google зробить платні оголошення менш заметниміGoogle продовжує A/B тестування темної теми в результатах пошуку. Днями деякі користувачі виявили у себе нову функцію майбутнього оновлення — перемикач.

Google тестує перемикач на темну тему

Джерело: @JanukaHW (Twitter)

Ті, хто скористався запропонованими перемикачем, звернули увагу на те, як виглядають в темному рішенні оголошення Google Ads. На думку багатьох користувачів, видимість рекламних оголошення погіршилася в порівнянні з білою темою. По суті, платні результати видачі перестали відрізнятися від безкоштовних.

Один з користувачів Twitter навіть порівняв, як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

А ось, як виглядають рекламні оголошення в пошуку Google в десктоп версії:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Чи залишиться нововведення таким як зараз або буде змінено, стане відомо після завершення тестування функції.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті