Головна » Блог » Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

15.02.2021

Ольга Коцофане


Темна тема в Google зробить платні оголошення менш заметниміGoogle продовжує A/B тестування темної теми в результатах пошуку. Днями деякі користувачі виявили у себе нову функцію майбутнього оновлення — перемикач.

Google тестує перемикач на темну тему

Джерело: @JanukaHW (Twitter)

Ті, хто скористався запропонованими перемикачем, звернули увагу на те, як виглядають в темному рішенні оголошення Google Ads. На думку багатьох користувачів, видимість рекламних оголошення погіршилася в порівнянні з білою темою. По суті, платні результати видачі перестали відрізнятися від безкоштовних.

Один з користувачів Twitter навіть порівняв, як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

А ось, як виглядають рекламні оголошення в пошуку Google в десктоп версії:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Чи залишиться нововведення таким як зараз або буде змінено, стане відомо після завершення тестування функції.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити...

Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в...

У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті