Головна » Блог » Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

Темна тема в Google зробить платні оголошення менш помітними

15.02.2021

Ольга Коцофане


Темна тема в Google зробить платні оголошення менш заметниміGoogle продовжує A/B тестування темної теми в результатах пошуку. Днями деякі користувачі виявили у себе нову функцію майбутнього оновлення — перемикач.

Google тестує перемикач на темну тему

Джерело: @JanukaHW (Twitter)

Ті, хто скористався запропонованими перемикачем, звернули увагу на те, як виглядають в темному рішенні оголошення Google Ads. На думку багатьох користувачів, видимість рекламних оголошення погіршилася в порівнянні з білою темою. По суті, платні результати видачі перестали відрізнятися від безкоштовних.

Один з користувачів Twitter навіть порівняв, як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

Як виглядають оголошення Google Ads в темному і світлому режимі

А ось, як виглядають рекламні оголошення в пошуку Google в десктоп версії:

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Як виглядають оголошення Google Ads в темному режимі для десктопу

Чи залишиться нововведення таким як зараз або буде змінено, стане відомо після завершення тестування функції.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті