Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » На якій CMS зараз робити інтернет-магазин? ТОП-3 найактуальніших «движків» від Webpromo

На якій CMS зараз робити інтернет-магазин? ТОП-3 найактуальніших «движків» від Webpromo

29.07.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Розробка інтернет-магазину включає кілька етапів: вибір технологій та CMS, хостинг, прототипування, дизайн, програмування, тестування і так далі. Система керування контентом або CMS це двигун, який забезпечує роботу інтернет-магазину. У статті докладно розбираємо, що таке CMS, типи та ТОП-3 найактуальніших движків для інтернет-магазину від Team Lead в команді Webpromo з розробки сайтів Костянтина Борисенко.

Зміст:

  1. Що таке CMS? Принцип роботи
  2. Типи CMS: особливості та відмінності
  3. ТОП-3 найактуальніших CMS для інтернет-магазину
  4. Критерії вибору двигуна
  5. Резюме

ТОП-3 самых актуальных «движков»



 

Що таке CMS? Принцип роботи

CMS (Content Manager System) або система керування контентом це програма з панеллю інструментів, яка дозволяє створити та публікувати контент на сайті, редагувати дизайн, контролювати та керувати вмістом. У ком’юніті програмістів ви могли чути спрощений варіант движок сайту.

CMS оптимізує роботу із сайтом, надає спільний доступ за необхідності, щоб спростити робочий процес, забезпечує безпеку даних.

Якщо у вас є ідея створення інтернет-магазину, тоді потрібно прорахувати вартість розробки. У статті Скільки коштує розробка інтернет-магазину в 2022 році? розповідаємо основні критерії вартості, що впливає та де дешевше замовити. 

Принцип роботи CMS

При вході в CMS ви потрапляєте на панель керування або консоль, як її ще називають. Тут зібрані всі доступні функції для керування сайтом. Система організовує роботу сайту, збирає всі сторінки в один цілісний компонент. Все, що ви хочете здійснити та впровадити в інтернет-магазині, можливо зробити тільки за допомогою спеціальної платформи. У цьому випадку CMS. Для простішого варіанту можна обмежитися конструктором. Однак, якщо ви хочете дійсно якісний та конкурентний інтернет-магазин, тоді потрібно обирати CMS.

Усередині системи є готові шаблони. Їх можна використовувати, коригуючи дизайн, колір, зображення та текст. Налаштування можуть відрізнятися залежно від вибраного шаблону. До CMS можна підключати додаткові плагіни, модулі, що дозволить розширити функціонал інтернет-магазину.

 

Типи CMS: особливості та відмінності

Усі системи керування контентом можна розділити за типами:

  1. Open Source або CMS із відкритим вихідним кодом. У систему усі можуть вносити зміни. Тому в движку типу Open Source регулярно з’являються нові теми, можна швидше знаходити і усувати проблеми. Щоб запустити сайт на Open Source, не потрібно володіти професійними навичками програмування.
  2. Коробочні CMS мають закритий код, тому вносити зміни можуть лише офіційні розробники. Таку систему швидко запустити, але треба пам’ятати про обмежені можливості.
  3. Самописні CMS це ексклюзивний движок, створений під конкретний проєкт. Система відповідає поставленим завданням, але має встановлений функціонал без зайвих інструментів. Мінус у тому, що робота такого сайту повністю залежить від можливостей розробника. Тільки він зможе покращити функціонал чи усунути проблеми.
  4. Фреймворк (Framework) це не класична CMS, хоча є і рішення наприклад October CMS. Це скоріше основа, за допомогою якої можна створити сайт зі всіма побажаннями та не обмежуватись у можливостях стандартних CMS. Підтримувати та розвивати проект набагато легше за допомогою фреймворку, тому що тут відсутні обмеження з боку стандартних CMS. Основні його переваги – швидкість та безпека.

ТОП-3 самых актуальных «движков»



Щоб зрозуміти, як працювати з кожним типом, проведемо паралель на прикладі аркуша паперу.

  • Самописна CMS це чистий листок без нічого. Ви починаєте з нуля креслити лінії, заповнювати елементами, заливати кольором.
  • CMS з відкритим вихідним кодом це готове розмальовка з готовими елементами, яку вам залишається лише розмалювати.
  • Фреймворк це зошит у клітинку, де є направляючі лінії та межі, але залишається багато порожнього місця для прояву фантазії та креативу.

 

ТОП-3 найактуальніших CMS для інтернет-магазину

Оскільки сьогодні скоротилася можливість використання конструкторів і плагінів російського походження, ми попросили Team Lead в команді Webpromo з розробки сайтів Костянтина Борисенко виділити найактуальніші в Україні двигуни на сьогодні.

Рейтинг ТОП-3 включає:

1. WordPress з плагіном WooCommerce 

Найлегший і доступніший варіант для базового інтернет-магазину з функціоналом. Можна підключити стандартні плагіни Yoast SEO для SEO просування и WPML для мультимовності.

2. OpenCart

Проміжний варіант підійде для інтернет-магазину. Краще використовувати класичний стандартний OpenCart з Mega Filter PRO. Система розвивається, легко інтегрується із платіжними системами.

3. Laravel

Laravel це фреймворк. Якщо вам потрібний розширений функціонал, необхідна кастомізація (адаптація ресурсу під конкретного клієнта) саме в плані програмування, це ідеальне рішення для вас.

Це стабільні рішення, що ми рекомендуємо використовувати для розробки інтернет-магазину.

У статті ТЗ на інтернет-магазин розповідаємо, як правильно скласти ТЗ, а також, що дійсно потрібно знати розробнику про ваш бізнес перед початком роботи.

ТОП-3 самых актуальных «движков»



 

Критерії вибору двигуна

Радимо прислухатися до думки спеціаліста, оскільки технічна частина – це основа інтернет-магазину. Наскільки швидко і якісно він працюватиме, залежить саме від двигуна. При цьому слід звернути увагу на такі фактори, як:

  • функціональність можливість оптимізації та зручної роботи з сайтом, доступ до вбудованих інструментів електронної комерції, налаштування інтерфейсу та оформлення, інші параметри.
  • вік двигуна. Краще вибирати усталені системи, ніж нові. Щоб повністю перевірити CMS на працездатність, потрібно близько 5 років. Тільки створені програми видають багато багів та часто вимагають додаткового тестування;
  • інтеграція з іншими сервісами. Інтернет-магазин сьогодні це не просто набір товарів у каталозі, це майданчик, де користувач може сплатити за продукцію, синхронізувати вибрані товари із зовнішніми базами та мобільними пристроями.
  • швидкість роботи двигуна. Швидкість завантаження сторінки це елемент досвіду користувача. Якщо сайт завантажується довше, ніж за 5 секунд, більша кількість потенційних клієнтів залишає ресурс;
  • адаптивність сайту під мобільні пристрої. Важливо, оскільки більшість замовлень в інтернет-магазинах здійснюється зі смартфона.
  • вартість. Ви можете вибрати платну чи безкоштовну CMS. Тут потрібно виходити із співвідношення ціна/можливості. Плюс платної системи в тому, що у вас завжди буде технічна підтримка, куди можна ставити питання у разі виникнення будь-яких проблем.
  • популярність CMS показує рівень попиту чим популярніший двигун, тим легше знаходити розширення, плагіни та модулі, шаблони дизайну, підрядників та відповіді на запитання.
  • сумісність із SEO. SEO-оптимізація впливає на позицію інтернет-магазину у пошуковій видачі. CMS дозволить налаштувати сайт для оптимального індексування ресурсу пошуковими системами: працювати з метаданими (прописувати заголовки, описи до сторінок), створювати канонічні URL-адреси, формувати ЧПУ-посилання.

ТОП-3 самых актуальных «движков»



 

Резюме

Розробка інтернет-магазину це трудомісткий процес, що потребує професіоналізму. Хороша CMS забезпечує дійсно багатофункціональний робочий сайт, при цьому швидкий і з унікальним дизайном. Такий інтернет-магазин виділятиметься серед конкурентів, потраплятиме в ТОП пошукової видачі та приноситиме прибуток.

Наша команда розробників Webpromo займається розробкою сайтів для інтернет-магазинів. Щоб уточнити подробиці, залишайте заявку і ми розповімо вам, як створити та просувати успішний сайт у 2022 році.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті