Головна » Блог » Google додав три нові стовпці до звітів Google Ads

Google додав три нові стовпці до звітів Google Ads

20.10.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google додає три нові стовпці до звітів Google Ads, які спрощують доступ до даних про цілі конверсії.

Google Ads



До цього оновлення спеціалістам доводилося застосовувати сегменти користувача, щоб побачити кожну дію-конверсію та категорії, до яких вони відносяться. Тепер дані доступніші, їх можна подивитися в стовпцях:

Результати

У цьому стовпці показано кількість конверсій, отриманих в результаті основних дій-конверсій для кожної зі стандартних цілей облікового запису. Також можна відстежувати вплив кампанії на досягнення цілей.

Google Ads

Джерело: support.google.com

Цінність результатів

У стовпці «Цінність результатів» показані розраховані цінності конверсій, які ви отримали за основними діями-конверсіями для кожної зі стандартних цілей у вашому обліковому записі.

Google Ads

Джерело: support.google.com

Цілі конверсії

У стовпці “Цілі конверсії” показані цілі, перелічені в налаштуваннях на рівні вашої кампанії, які підвищують ефективність. Якщо ви хочете проаналізувати кампанії, оптимізовані для надсилання лід-форм, ви можете побачити, на які з них потрібно звернути увагу.

Google Ads

Джерело: support.google.com

 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності