Google додав три нові стовпці до звітів Google Ads
20.10.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Google додає три нові стовпці до звітів Google Ads, які спрощують доступ до даних про цілі конверсії.
До цього оновлення спеціалістам доводилося застосовувати сегменти користувача, щоб побачити кожну дію-конверсію та категорії, до яких вони відносяться. Тепер дані доступніші, їх можна подивитися в стовпцях:
Результати
У цьому стовпці показано кількість конверсій, отриманих в результаті основних дій-конверсій для кожної зі стандартних цілей облікового запису. Також можна відстежувати вплив кампанії на досягнення цілей.

Джерело: support.google.com
Цінність результатів
У стовпці «Цінність результатів» показані розраховані цінності конверсій, які ви отримали за основними діями-конверсіями для кожної зі стандартних цілей у вашому обліковому записі.

Джерело: support.google.com
Цілі конверсії
У стовпці “Цілі конверсії” показані цілі, перелічені в налаштуваннях на рівні вашої кампанії, які підвищують ефективність. Якщо ви хочете проаналізувати кампанії, оптимізовані для надсилання лід-форм, ви можете побачити, на які з них потрібно звернути увагу.

Джерело: support.google.com